TEFL dudequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reizen. Werken misschien, of iets van een certificaat, diploma halen tegelijkertijd
Europa-Azie, en het liefst overland alles doen. Dat lijkt me tof.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar waar wil je heen, azië zeker?
Ja bijvoorbeeldquote:
Maar niet ergens vast wonen dusquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Europa-Azie, en het liefst overland alles doen. Dat lijkt me tof.
Waar een wil is is een weg, zeker in Azië kun je ter plekke echt wel wat vinden vermoed ikquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker concurreren met native speakers.
Moet je het wel bijzonder goed spreken ja.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:17 schreef Toto69 het volgende:
Waar een wil is is een weg, zeker in Azië kun je ter plekke echt wel wat vinden vermoed ik
Nah, staat niet op de planning nee. Ik zie mezelf ook geen jaren in het buitenland wonen dusquote:
'maar'quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Maar Toot, ik ga ook maar voor 10 maanden in de VS wonen hoor.Daarna kom ik terug. Dus afhankelijk wat je onder 'wonen' verstaat
Ja, met Louis zijn Engels kom je er niet.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je het wel bijzonder goed spreken ja.
Oke, geen idee dus nogquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reizen. Werken misschien, of iets van een certificaat, diploma halen tegelijkertijd
Voel me kapot oud, nee ik voel me alsof dit leven nooit meer gaat veranderen want heeft het nog nooit gedaanquote:
Ja, je moet eigenlijk weer opnieuw je normale voeding ontdekken zeg maar.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hmm ja. Pijnboompitten is wel goed idee om door salades te gooien ook enzo, had ik niet aan gedacht.
Vind het wel erg lastig om op gewicht te blijven zonder vlees, merk toch dat het al met al best veel kcal zijn in je voedingspastroon.
Maar misschien moet ik ook gewoon wat strenger voor mezelf zijn qua eten. Minder maaltijden skippen, maar is latig
Als dove en als faggot wilden de uni's je zeker graag binnenhalen?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Maar Toot, ik ga ook maar voor 10 maanden in de VS wonen hoor.Daarna kom ik terug. Dus afhankelijk wat je onder 'wonen' verstaat
Hmm, reizen is ook prima toch. Maar misschien vind je daar wel de liefde van je leven en ga je er toch wonenquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, staat niet op de planning nee. Ik zie mezelf ook geen jaren in het buitenland wonen dus
Ja, dat bedoelde ik ook niet zo, maar je snapt me welquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
'maar'
10 maanden is toch wel een leuke tijd hoor
Nou jawel, dat dusquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, geen idee dus nog
[..]
Voel me kapot oud, nee ik voel me alsof dit leven nooit meer gaat veranderen want heeft het nog nooit gedaan.
[..]
Ja, je moet eigenlijk weer opnieuw je normale voeding ontdekken zeg maar.
Maar lukt je vast, beetje experimenteren enzo. Ik vind het zo ook wel lastig om random dingen te roepen want geen idee wat je verder eet.
Maar ja, minder maaltijden skippen klinkt als een strak plan. En ja, dat is heel moeilijk als dat tegen je normale patroon in gaat, maar is vaak gewoon gewenning! Dus kom op, you can do it. Be pretty boy
watquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als dove en als faggot wilden de uni's je zeker graag binnenhalen?
Ja naja het is geen emigratie neequote:Op donderdag 25 februari 2016 14:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook niet zo, maar je snapt me wel
Zou wel willen, maarja, mn kat moet direct terug naar mij als ik terug ben en ik moet mn master doen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja naja het is geen emigratie nee
Het enige wat je zeker weet is reizen.quote:
Gewoon op Kauai gaan wonen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Zou wel willen, maarja, mn kat moet direct terug naar mij als ik terug ben en ik moet mn master doen.
Misschien daarna.
Minderheden in de VS worden bekant op handen gedragen.quote:
Ik ben gewild inderdaad. Bij de aanmelding dickpic gestuurd en toen kon ik er zo in.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als dove en als faggot wilden de uni's je zeker graag binnenhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |