Jij?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik praat nogal veel privé met hem.
Nah, is niet stiekem: GC / [HUNT SC] iBOOD #285 HTTPS werkt niet goed bij iBood plzzz fixxxxquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie soms een stiekem topic ofzo :p
Gefeliciteerd (hoop ik)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nah, is niet stiekem: GC / [HUNT SC] iBOOD #285 HTTPS werkt niet goed bij iBood plzzz fixxxx
Dank, ik hoop ook dat het wat is, heb er nog nooit een gehad.quote:
Altijd een beetje geluk hebben, maar die 100 euro haal je er makkelijk uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dank, ik hoop ook dat het wat is, heb er nog nooit een gehad.
Oh.. nahquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee, heb het weer verwijderd.
Enige dat ik echt nodig heb is een laptop, maar die zitten er maar soms in.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Altijd een beetje geluk hebben, maar die 100 euro haal je er makkelijk uit.
Kleine kans, kans op een tablet is een stuk groter.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige dat ik echt nodig heb is een laptop, maar die zitten er maar soms in.
Ik ben werkeloos.quote:
Kun je in de horeca werken?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:04 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik ben werkeloos.![]()
Zoek iets voor 24 uur. Dat is echt zo moeilijk.
Heb ik voor het laatst gedaan toen ik 18 was. Mijn laatste baan was frontoffice medewerker burgerzaken. Maar ik kwam niet vast in dienst, dus weer beeindigd.quote:
Je bent zeker al bij verschillende uitzendbureau's geweest?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:12 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heb ik voor het laatst gedaan toen ik 18 was. Mijn laatste baan was frontoffice medewerker burgerzaken. Maar ik kwam niet vast in dienst, dus weer beeindigd.
Dit is wat ik de laatste jaren gedaan heb, maar wil eigenlijk wat ander. Iets met administatie.
Ja en detachering. Maar het is wel kut om jaren in dit vak te zitten en maar geen vast contact te krijgen ergens.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bent zeker al bij verschillende uitzendbureau's geweest?
Waar woon je in de buurt?
Denk niet dat iedereen dat weet nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja en detachering. Maar het is wel kut om jaren in dit vak te zitten en maar geen vast contact te krijgen ergens.
In dezelfde plaats als Anonymoussie. Heeft hij dat hier bekend gemaakt?
Sssst. Anders gaan ze je ermee plagen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja en detachering. Maar het is wel kut om jaren in dit vak te zitten en maar geen vast contact te krijgen ergens.
Soberso al dat ze jou kent.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Sssst. Anders gaan ze je ermee plagen.
Stuur je net dm:Pquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Sssst. Anders gaan ze je ermee plagen.
Iedereen die in deze SC heeft opgelet wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk niet dat iedereen dat weet nee.
Ja denk dat ik et weet maar twijfelquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Iedereen die in deze SC heeft opgelet wel.
Ergens in de buurt van de kust toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Iedereen die in deze SC heeft opgelet wel.
Eerst wel. Ze verschenen in kleine schermpjes. Maar als ik dat wegklik niet meer.quote:
https://www.sparq.nl/cont(...)nt-office-medewerkerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Eerst wel. Ze verschenen in kleine schermpjes. Maar als ik dat wegklik niet meer.
Die van jou heb ik nu nog niet gehad.
Kan je ze hier wel lezen http://dm.fok.nl/ ?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Eerst wel. Ze verschenen in kleine schermpjes. Maar als ik dat wegklik niet meer.
Die van jou heb ik nu nog niet gehad.
Nee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan je ze hier wel lezen http://dm.fok.nl/ ?
Veel slechter dan Emmeloord kan het toch niet worden.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:27 schreef anonymoussie het volgende:
Zeg maar gewoon als jij wil hoor, Hartje.
Zwolle?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Veel slechter dan Emmeloord kan het toch niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |