Jij?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik praat nogal veel privé met hem.
Nah, is niet stiekem: GC / [HUNT SC] iBOOD #285 HTTPS werkt niet goed bij iBood plzzz fixxxxquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben jullie soms een stiekem topic ofzo :p
Gefeliciteerd (hoop ik)quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nah, is niet stiekem: GC / [HUNT SC] iBOOD #285 HTTPS werkt niet goed bij iBood plzzz fixxxx
Dank, ik hoop ook dat het wat is, heb er nog nooit een gehad.quote:
Altijd een beetje geluk hebben, maar die 100 euro haal je er makkelijk uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dank, ik hoop ook dat het wat is, heb er nog nooit een gehad.
Oh.. nahquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee, heb het weer verwijderd.
Enige dat ik echt nodig heb is een laptop, maar die zitten er maar soms in.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Altijd een beetje geluk hebben, maar die 100 euro haal je er makkelijk uit.
Kleine kans, kans op een tablet is een stuk groter.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige dat ik echt nodig heb is een laptop, maar die zitten er maar soms in.
Ik ben werkeloos.quote:
Kun je in de horeca werken?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:04 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik ben werkeloos.![]()
Zoek iets voor 24 uur. Dat is echt zo moeilijk.
Heb ik voor het laatst gedaan toen ik 18 was. Mijn laatste baan was frontoffice medewerker burgerzaken. Maar ik kwam niet vast in dienst, dus weer beeindigd.quote:
Je bent zeker al bij verschillende uitzendbureau's geweest?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 18:12 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heb ik voor het laatst gedaan toen ik 18 was. Mijn laatste baan was frontoffice medewerker burgerzaken. Maar ik kwam niet vast in dienst, dus weer beeindigd.
Dit is wat ik de laatste jaren gedaan heb, maar wil eigenlijk wat ander. Iets met administatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |