Nou en. Loop niet zo te janken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:51 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Je weet dat ze de 60 al ruimschoots gepasseerd is heh? En 38 katten heeft?
NWS-SC is voor iedereen. Zelfs Harry mag hier posten. En zelfs LTVDK is hier welkom.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:51 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Je weet dat ze de 60 al ruimschoots gepasseerd is heh? En 38 katten heeft?
Je kent deze user toch wel? Dit is het enige wat die doet op fok.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe eens niet. Als je hier niet wilt posten, blijf dan weg. Ga niet tegen NWS-SC-users zeggen waar ze moeten posten. Dat bepalen ze/we zelf wel.
Dat is ook niet waar. Ik ken deze user goed (zelfs uit mijn tijd als mod) - heb ook z'n UI gemaaktquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kent deze user toch wel? Dit is het enige wat die doet op fok.
Nah op mij heeft hij nog nooit normaal gereageerd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is ook niet waar. Ik ken deze user goed (zelfs uit mijn tijd als mod) - heb ook z'n UI gemaakt- en weet welke meningen hij zoal post. Dat dat niet jouw meningen zijn, wil niet zeggen dat hij alleen loopt te kutten in SC's.
Op zich is iedereen welkom in deze SC, maar de bedoeling is niet om hier allerlei persoonlijke vetes uit te vechten en ook niet om users te bewegen om op te rotten en elders te gaan posten.
Dan klopt het toch gewoon wat ze zei? Daar hoef je geen note voor te geven.quote:
Dan negeer je dat gewoon. Simpel toch?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah op mij heeft hij nog nooit normaal gereageerd.
Ja maar hij komt HIER!quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan negeer je dat gewoon. Simpel toch?
Er zijn ook een paar NWS-users die ik negeer; heel bewust. En dat bevalt prima.
Wees dan eerlijk en geef gewoon toe dat dat vice versa is.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah op mij heeft hij nog nooit normaal gereageerd.
Ik negeer je al een hele tijd. Maar zelfs hier komt je met die diarree van je. Ik vind je serieus een kansloze troll en zou het wel fijn vinden als je mij hier gewoon met rust zou laten.quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:02 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wees dan eerlijk en geef gewoon toe dat dat vice versa is.
Salaam aleikumquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang -ie het zelf maar opruimt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die harenquote:Op donderdag 25 februari 2016 15:05 schreef Frutsel het volgende:
btw, leuke dame die 38 katten heeft, bier drinkt, tetten heeft mag direct intrekken.
Boven of onder?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als ze lange haren heeft mag dat ook ja, graag zelfs
Geen kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 25 februari 2016 15:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als ze lange haren heeft mag dat ook ja, graag zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |