Dan teken je wel heel beroerd...quote:Op donderdag 25 februari 2016 02:29 schreef SuperHartje het volgende:
Die kanarie van Specularium was een kunstwerk vergeleken bij mij gekras.
Jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 02:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan teken je wel heel beroerd...
Kssssjtquote:Op donderdag 25 februari 2016 02:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan teken je wel heel beroerd...
Bij nader inzien is er inderdaad helemaal niets mis mee.quote:Op donderdag 25 februari 2016 03:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kssssjt.
Niets mis met die memorabele kanariepiet van Specularium.
Het is een rare vogel.quote:Op donderdag 25 februari 2016 03:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kssssjt.
Niets mis met die memorabele kanariepiet van Specularium.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt tegen hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2016 07:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig, tenminste normale mensen.
Hij is de nieuwe ER.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:57 schreef Frutsel het volgende:
Gefeliciteerd Yoki
al heb ik geen idee waarmee, maar toch gefeciliteerd!
LTVDKquote:Op donderdag 25 februari 2016 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Was de oude weg dan? Wie was de oude? Wat is een ER?
Ik begreep er ook niets van hoor. Nu wel een beetje.quote:Op donderdag 25 februari 2016 11:57 schreef Frutsel het volgende:
Gefeliciteerd Yoki
al heb ik geen idee waarmee, maar toch gefeciliteerd!
ja maar jij bent net nieuw, jij mag datquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:02 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik begreep er ook niets van hoor. Nu wel een beetje.
Gefeliciteerd hoor YokiKater!
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja maar jij bent net nieuw, jij mag dat
Ja, nu ga ik gewoon WKN moddenquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LTVDK... die ken ik ergens van![]()
nou jammer dat ie weg is
Alleen omdat ik als eerste speerpunt had om alle rechtse pvv-tokkies de kliko in te gooien zekerquote:Op donderdag 25 februari 2016 12:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja je NWS solli was om te huilen
Je kan solliciteren voor mod.quote:Op donderdag 25 februari 2016 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat ik als eerste speerpunt had om alle rechtse pvv-tokkies de kliko in te gooien zeker
Was op zich best een goed punt mits je de links extremistische onder de gordelroepers ook gelijk meenam. Maar je wilde persé kleur bekennen. Je bent immers niet ER-afquote:Op donderdag 25 februari 2016 13:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat ik als eerste speerpunt had om alle rechtse pvv-tokkies de kliko in te gooien zeker
Wel toch?quote:
Wollah.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja je NWS solli was om te huilen
Zelfs hier kom je mij lastig vallen...quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:45 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee? We zijn jou alleen nog in de NWS chitchat.
of jijquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom solliciteer jij niet weer voor mod?
Puur en alleen vanwege onzekerheid qua beschikbare tijd.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
we hebben al drie rechts-extremistische mods, das slecht voor de balansquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
waarom geef jij Fylax een note?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ik zou alleen maar extra notes uitdelen aan bepaalde users. Zoals hierboven.
Das wel een goede reden jaquote:Op donderdag 25 februari 2016 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Puur en alleen vanwege onzekerheid qua beschikbare tijd.
Die domme kneus daarboven.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarom geef jij Fylax een note?
Doe eens even lief tegen Yasmin.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:45 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee? We zien jou alleen nog in de NWS chitchat.
Ik zou Frutsel ook een note geven ja.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou Frutsel ook een note geven ja.
Je weet dat ze de 60 al ruimschoots gepasseerd is heh? En 38 katten heeft?quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe eens even lief tegen Yasmin.
Deze user kan serieus alleen maar dit soort opmerkingen plaatsen. En zelfs hier ben ik niet veilig.quote:Op donderdag 25 februari 2016 14:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe eens even lief tegen Yasmin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |