Jammer dat Narsingh verkeerd loopt.quote:
goed? Jij kijkt zeker nooit voetbal?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eerste 20 minuten speelt PSV goed, maar toch twee grote kansen tegen en nul gecreëerd.
Mijn vraag is dan: hoe kan je goed spelen als je geen kans gecreëerd hebt?quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eerste 20 minuten speelt PSV goed, maar toch twee grote kansen tegen en nul gecreëerd.
We kijken ookquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo werkt dat als je tegen Atletico speelt. Alleen snappen een hoop Nederlanders dat niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beetje de giroud van psv, altijd verkeerd staan.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:05 schreef tdrone het volgende:
"Torres die nooit aangifte heeft gedaan nadat hij bestolen is van zijn scorend vermogen"
Wat een ultiem triest commentaar dit.
Ze staan goed in de organisatiequote:Op woensdag 24 februari 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn vraag is dan: hoe kan je goed spelen als je geen kans gecreëerd hebt?
Die schaar ik in de categorie Arnoquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo werkt dat als je tegen Atletico speelt. Alleen snappen een hoop Nederlanders dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |