Zweden doet het nog goed gelukkig, maar Engeland gaat echt te ver.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Terechte klacht. Daarom is de islamisering van West-Europa ook zo'n verwerpelijke ontwikkeling. Het sloopt iedere samenleving langzaam van binnenuit als een tumor. Kijk maar naar Zweden of Engeland. Of Iran voor en na de islamitische revolutie.
Oorzaak zijn de gristen kruistochtenquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Terechte klacht. Daarom is de islamisering van West-Europa ook zo'n verwerpelijke ontwikkeling. Het sloopt iedere samenleving langzaam van binnenuit als een tumor. Kijk maar naar Zweden of Engeland. Of Iran voor en na de islamitische revolutie.
Moslims mogen niet drinken ergo kut religiequote:
Vraag me af wat die radicalen de hele dag gaan doen danquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:28 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Is wel tactisch slim inderdaad.
Christenen mogen ook geen sterke drank en mogen ook niet dronken worden, ook kut religie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moslims mogen niet drinken ergo kut religie
Waarom gaat het verhaal dan dat Jezus water omzette in wijn?quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:33 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Christenen mogen ook geen sterke drank en mogen ook niet dronken worden, ook kut religie.
Iedereen onthoofden die een klein iets tegen de islam in doen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:29 schreef luckass het volgende:
[..]
Vraag me af wat die radicalen de hele dag gaan doen dan
Je vergeet pikkie trekken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:34 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Iedereen onthoofden die een klein iets tegen de islam in doen.
Wijn mogen ze wel, niet te veel en ook niet dronken worden. Wijn is een uitzondering, maar dan vraag ik me af of de wijn anno 2016 wel hetzelfde moet worden beoordeeld.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:34 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Waarom gaat het verhaal dan dat Jezus water omzette in wijn?
Daarom ook volgeling worden van Geerd en de goede leeft levenquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:33 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Christenen mogen ook geen sterke drank en mogen ook niet dronken worden, ook kut religie.
Ik volg Gerard Joling al.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook volgeling worden van Geerd en de goede leeft leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |