Zon heb je afgelopen weekend wel genoeg gehad en warmte krijg je na afloop bij de kachel. Dus niet mauwen en rije met je kale kutjequote:Op maandag 14 maart 2016 19:02 schreef the_critic het volgende:
Voorspelling vooralsnog zaterdag weinig zon, lage gevoelstemperatuur (graadje of 1).. Maar wel droog..
Laten we hopen op iets meer zon en warmte
Als je in de sprint lost komt het wel goed denk ik...quote:Op maandag 14 maart 2016 23:14 schreef Andyy het volgende:
Ik ga lossen in de eindsprint, sla je adres wel op om het terug te vinden :p
Enne dag werken, andere dag de crit-chick jarig.. Weinig fietsen in zon dus. Leve de tacx en lampjes..quote:Op maandag 14 maart 2016 22:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zon heb je afgelopen weekend wel genoeg gehad en warmte krijg je na afloop bij de kachel. Dus niet mauwen en rije met je kale kutje![]()
Ik zal eens ff een info PM gaan maken met de coordinaten van de eindstreep
Ik heb er geen over. Wellicht even bij een FM langs?quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:20 schreef muzas het volgende:
Is er toevallig nog iemand zondag aanwezig die een doos voor wielen over heeft?
Canyon wil mn Mavics ff checken, komen ze maandag ophalen, maar ik heb die doos al weggetieft
Volgens mij ook wel ja. Kwam het tegen en het leek me wel handig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:21 schreef Gripper het volgende:
Handig Kano!![]()
Volgens mij valt het pannekoek gehalte deze keer wel mee en weet iedereen wel hoe je samen moet rijden toch?
Ik zie dit als een complimentquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:21 schreef Gripper het volgende:
Handig Kano!![]()
Volgens mij valt het pannekoek gehalte deze keer wel mee en weet iedereen wel hoe je samen moet rijden toch?
Was het vorig jaar ook jouw eerste keer in een groep?quote:
In een groep groter dan 6 wel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:13 schreef Andyy het volgende:
[..]
Was het vorig jaar ook jouw eerste keer in een groep?
Wel die van mij, maar heb inmiddels al wel genoeg ervaring volgens mij
Ik mis bij het klimmen dat je ff moet aangeven als je gaat staan. Meestal val je ff wat terug als je gaat staan, waardoor diegene achter je tegen je achterwiel aankomt. Ff een handzwaai naar achteren kan dat voorkomen.quote:
Dat doe ik nooit hoor. Heb ook geen ervaring in lange klimmen in een groep/peloton.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik mis bij het klimmen dat je ff moet aangeven als je gaat staan. Meestal val je ff wat terug als je gaat staan, waardoor diegene achter je tegen je achterwiel aankomt. Ff een handzwaai naar achteren kan dat voorkomen.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:10 schreef muzas het volgende:
Ik kan rustig gaan staan, rijdt toch niemand achter me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |