Ik doe mijn best, hebben de avond ervoor een feestje in Limburg, dus ligt op de route...maar is nog niet zeker.quote:
Dan ben je nog een beetje verdoofd, minder pijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, hebben de avond ervoor een feestje in Limburg, dus ligt op de route...maar is nog niet zeker.
Ik kan je oppikken als je in Limburg blijft slapen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:13 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, hebben de avond ervoor een feestje in Limburg, dus ligt op de route...maar is nog niet zeker.
Even lokken die Ferryquote:Op donderdag 26 maart 2015 23:04 schreef very het volgende:
Hoe doen jullie dat? Aldaar fiets huren of fiets in een fietskoffer mee het vliegtuig in?
Mooi, wordt er tenminste niemand de sloot in gereden of m'n beste biertjes als eerste opgezopenquote:Op maandag 7 maart 2016 20:35 schreef very het volgende:
Hey jongens...sorry, ik had graag meegegaan, maar ik kan niet
quote:Op maandag 7 maart 2016 20:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
of m'n beste biertjes als eerste opgezopen
quote:
saai manquote:Op maandag 7 maart 2016 20:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mooi, wordt er tenminste niemand de sloot in gereden of m'n beste biertjes als eerste opgezopen
zien we je op TVquote:
Hopelijk bedoel je de ronde van de Oost-Randstad met finish op de Col de la Vianen.quote:
Nee kampioenschap van Rotterdam bij Ahoy.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hopelijk bedoel je de ronde van de Oost-Randstad met finish op de Col de la Vianen.
Zal wel in de middag zijn, dan kan kaas zich tenminste niet verslapenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:53 schreef the_critic het volgende:
Hoe laat is de start? Anders kunnen we ff bij ahoy komen aanmoedigen..
Rmjk toeschreeuwen en op het parcours zetten met spuitbussen enzo
Hoevaak is die ouwe knorrepot al bij jou komen kijken op Sloten?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:53 schreef the_critic het volgende:
Hoe laat is de start? Anders kunnen we ff bij ahoy komen aanmoedigen..
Rmjk toeschreeuwen en op het parcours zetten met spuitbussen enzo
Stimmtquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:55 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Zal wel in de middag zijn, dan kan kaas zich tenminste niet verslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |