Leuk weer iets van je te lezen.. Hopelijk weer wat vaker goed nieuws te lezen hier..quote:Op zondag 28 februari 2016 22:23 schreef eentwee het volgende:
ThanksJa wintersport gaat wel, dat is niet zo intensief. Qua fietsen moet ik weer rustig gaan opbouwen dit voorjaar, zit af en toe wel een uurtje op de tacx maar niet zo vaak
Ik zet mijn ritten buiten gewoon op Strava dus je kunt het daar wel een beetje volgen hoe de fysieke vlag erbij hangt.
Ergens dit najaar verhuis ik naar een fietsvriendelijke plek met een tuintje dus wie weet organiseer ik dan ook een keer een dikkebuikenrondje + copieus bacchanaal om het leven te vieren.
Señor Uno dos!!!quote:Op zondag 28 februari 2016 22:23 schreef eentwee het volgende:
dikkebuikenrondje + copieus bacchanaal om het leven te vieren.
Zeg dat je ziek bent, of moet werken ofzoquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:25 schreef Flipmoehoe het volgende:
Voor mij is het nog ff bekijken of het gaat lukken.. Hebben die dag nog meer in de planning staan.
Denk dat het lastig gaat worden om te komen
Ik maak toch ook een hele dag voor jullie vrij en daarbij moet ik zelfs nog stofzuigen voor en na de meetquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:25 schreef Flipmoehoe het volgende:
Voor mij is het nog ff bekijken of het gaat lukken.. Hebben die dag nog meer in de planning staan.
Denk dat het lastig gaat worden om te komen
Jij kent Miss grip nog niet.quote:
Hoe herkenbaarquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij kent Miss grip nog niet.
" Als er gasten komen dan zorg je dat alles fris is ja !"
Zou ze dat ook zeggen als ze weet wat voor volk het is?quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij kent Miss grip nog niet.
" Als er gasten komen dan zorg je dat alles fris is ja !"
Nee want ze heeft zoals bijna elk jaar in dat weekend een uitje met d'r werk wat ze zelf organiseert. Dus die zien we het hele weekend niet (wat in principe alle ruimte geeft om ons als een stel kerels te misdragen)quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou ze dat ook zeggen als ze weet wat voor volk het is?
En belangrijker eigenlijk, fietst miss Grip mee?
Mwah, de appie heeft best een paar goeie kaasjes hoor. Maar er is hier in Vreeswijk een goeie kaas en notenzaak, denk dat ik daar wat ga halen. Beter 10¤ de man en lekker eten dan 7,50 en supermarktvoer, toch??quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:06 schreef the_critic het volgende:
Met kaas van de appie? Vinden kaas en grip vast niet ok
En straks weer miepen met 25% vetquote:Op donderdag 3 maart 2016 18:34 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben aan het oefenen tijdens een meet.
[ afbeelding ]
Haha, nooitquote:
hear hear.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:57 schreef Gripper het volgende:
[..]
Beter 10¤ de man en lekker eten dan 7,50 en supermarktvoer, toch??
Ik zal voor jou de lightste van de lightste kaas halen. Zit geen smaak aan, maar je weet het; wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |