Mag ik met m'n harige worstenbenen in je waaier?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 08:33 schreef muzas het volgende:
gaan jullie lekker wielrennertje spelen. Ik ben wel de baas van de momgolenwaaier. Heb sinds vandaag navigatie dus vind de streep wel.
Ik zie Oksel bijna nooit meer, misschien leuk om hem nog te vragen?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 15:51 schreef dop het volgende:
19 maart zelfde weer als vandaag graag
Gripper Peter? en Jitze?
Fretwork
Kanovinie
Muzas
MarcoD
Realbizkit
Andy
The_ctitic?
Flipmoehoe
Sloggi ?
Pruikmans
Leonos
dop
Hij ziet dit topic ook wel hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2016 16:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zie Oksel bijna nooit meer, misschien leuk om hem nog te vragen?
Goede voorwaarde!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hij ziet dit topic ook wel hoor
Oksel: gewoon welkom he! Mits het niet over Marokkanen gaat
Hij gaat vol voor de sprint lijkt het.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:02 schreef MarcoD het volgende:
Ik zag dat die pakjesbezorger ook lekker heeft getraind vandaag!
Is dat een voorbode?
Die heb ik niet op stravaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:14 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Hij gaat vol voor de sprint lijkt het.
#teammandy
Oow, die heb ik niet op Stravaquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:18 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Die heb ik niet op strava
#teamkaas
Suffe Italianen ook he, dat ze na jaren de primavera op een zondag nu ineens op een zaterdag organiseren !quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:30 schreef Z het volgende:
Ik had graag een keer meegegaan maar ik kan heleaas de 19e niet.
Niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Suffe Italianen ook he, dat ze na jaren de primavera op een zondag nu ineens op een zaterdag organiseren !
Klojo's!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 20:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Suffe Italianen ook he, dat ze na jaren de primavera op een zondag nu ineens op een zaterdag organiseren !
Als buzz op de fatboy durft is t wel een motherfucker met ballen. Dat durftde tot nu toe nooit iemand!quote:Op zondag 28 februari 2016 19:10 schreef dop het volgende:
Je hoeft niet mee te Fietsen buzz, en Gripper heeft een Prima tv en fatboy, houtkachel.
genoeg kaas broodjes en biertjes. en op de koop toe heerlijk zwetende en stinkende mannen lichamen in koersbroek om je heen.
slap ouwe hoeren kun je minstens zo goed als de rest dus wat let je ?
een gemiddeld wiellercafe is er niks bij
Hij leeftquote:Op zondag 28 februari 2016 22:01 schreef eentwee het volgende:
Ha luitjes. Leuk dat je weer een Primavera meet organiseert Grip. Helaas kan ik er (opnieuw) niet bij zijn. Ik kom die dag terug van wintersport. Niet dat ik anders mee had kunnen fietsen, hopelijk later in het seizoen weer een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |