Die HM's zitten alleen in het midden. Dus rustig aanloopje, dan ff vlammen op die klimmen, daarna rustig richting de finale en daar weer vlammen. Ideaal.quote:
Is dat de prins beatrixsluis? niet echt mijn type finish...quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Si! (Wel de sluis in Nieuwegein he, niet de sluis van Wijk bij Duurstede)
Om het spannend te maken gaan we net voordat de dijk onder de snelweg doorgaat (voor die laatste grote slinger naar de sluis toe) ervan af, grindpaadje naar benee onderaan links op de achterweg en dan kan je de laatste 100 meter de dijk op knallen en daar bovenaan ligt de finish.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:34 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Is dat de prins beatrixsluis? niet echt mijn type finish...
Hahah iddquote:Op vrijdag 18 maart 2016 07:09 schreef Patroon het volgende:
Gripper maakt de finish zo ingewikkeld, zodat iedereen op hem moet wachten, omdat ze niet weten hoe ze moeten en dan kan hij winnen
Is wel erg smal pad..niet meer dan 2 naast elkaar lijkt me.. Kun je beter via kanaaldijk rijdenquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Om het spannend te maken gaan we net voordat de dijk onder de snelweg doorgaat (voor die laatste grote slinger naar de sluis toe) ervan af, grindpaadje naar benee onderaan links op de achterweg en dan kan je de laatste 100 meter de dijk op knallen en daar bovenaan ligt de finish.
Die gun ik je wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb er zin in hoor! Die eindsprint laat ik aan me voorbij gaan, ik ga voor de bolletjestrui.
Uiteindelijk doen we dat natuurlijk ook gewoon. We gaan er toch zeker geen gevaarlijke Italiaanse omstandigheden van maken!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:10 schreef the_critic het volgende:
[..]
Is wel erg smal pad..niet meer dan 2 naast elkaar lijkt me.. Kun je beter via kanaaldijk rijden
Doet me denken aan toen op de Alp d'huez. Ik reed 100m voor Gripper en wist niet waar ik heen moest, achterste voren op de fiets en schreeuwen naar Grip, en nuuu?? en nuu??quote:
Was ook zo bij de 24-uurs race in 2014. Ik was met een groepje waarvan niemand de finale verkend had. Iedereen aan me vragen toen we door Velp en Rheden gingen: waar is de finish nou? Zijn we er al bijna? Zeg nou ff waar de finish ligt joh!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 07:09 schreef Patroon het volgende:
Gripper maakt de finish zo ingewikkeld, zodat iedereen op hem moet wachten, omdat ze niet weten hoe ze moeten en dan kan hij winnen
Daar win je de Tour.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:19 schreef muzas het volgende:
In de OP ging het nogvoer een rustige duurtraining.
Fokking bergen, grindzooi, finales, waaiers op de dijk klinkerfinales.
Ik blijf wel in bed.
Zelfs met tassen minder frontaal oppervlak als jouquote:
Met z'n allen in het gootjequote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:35 schreef the_critic het volgende:
[..]
Ik ben voor!! Kanaaldijk zuid finale!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |