Ik ga vanavond m'n bagagerek op de fiets monteren en ik heb mijn reflectiehesje gevonden....quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:34 schreef muzas het volgende:
Hahaha dat lag meer aan het falen van al mn zooi, werd ik sjaggo van![]()
zal me goeie humeur meenemen deze keer. Geen randoneurs, dat scheelt ook.
Randovinnie.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga vanavond m'n bagagerek op de fiets monteren en ik heb mijn reflectiehesje gevonden....
Wedstrijdje doen?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:31 schreef muzas het volgende:
Ik ben dan meestal de eerste die er af wappertDat trek ik echt heel slecht
Blijf ik bij jullie in het wiel,mkay...?quote:
That's just cruel...quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ik hoop dat ik langzaam genoeg ben om deze wedstrijd bij te wonen
Ik zie weer nattigheid voor zaterdag op buienradarquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:59 schreef the_critic het volgende:
En als muzas wel weer transformeert in grumpy moppersmurf, dan pak ik zijn wiel. Echt TE grappig, dat wil ik niet missen..
Ik zal je slipper vast klaarleggen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zie weer nattigheid voor zaterdag op buienradar![]()
Kom wel op de giant
+1. Ik ben wel aanvoerder van de "de-heuvels-zijn-mijn-vrienden-niet-bus"quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:43 schreef MarcoD het volgende:
Ik vind het wel leuk om de heuvelrug variant te doen..
http://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingenquote:Op donderdag 17 maart 2016 14:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zie weer nattigheid voor zaterdag op buienradar![]()
Kom wel op de giant
Deze 3 jaar terug gedaanquote:Op donderdag 17 maart 2016 14:50 schreef muzas het volgende:
Mijn eerste primavera zouden we naar de heuvelrug, maar het was hoerenweer![]()
Eenmaal back at base scheen de zon
quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |