Bij jou kan er niks overheen hangenquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bij mij geldt dus dat een broek niet past zodra er ook maar iets overheen hangt![]()
Lucas maakte net een radslag achterover van de trap. Gelukkig ving ik hem goed op voor hij nog verder kon vallen. Geen schade alleen schrik.
En hij zegt eindelijk ook papa
Ga je nog voor drie kids er bij ja?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:42 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn kast puilt uit van de lage skinnyjeans die ik vast ooooooit weer passen ga als ik weer weeg wat Sq nu weegt![]()
Ooit, 2020 ofzo
Als ik sta is er niks overheen. Zittend niets over m'n broekrand is na de zwangerschap impossibruh met een mini loshangend flubbertjequote:Op woensdag 2 maart 2016 13:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Bij mij geldt dus dat een broek niet past zodra er ook maar iets overheen hangt![]()
Lucas maakte net een radslag achterover van de trap. Gelukkig ving ik hem goed op voor hij nog verder kon vallen. Geen schade alleen schrik.
En hij zegt eindelijk ook papa
Ik wacht gewoon op jou om weer samen te zeekoeienquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga je nog voor drie kids er bij ja?
+1! Voelde me zo sexy met borsten in plaats van muggenbultjes!quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:40 schreef Franny_G het volgende:
Bij mij is het soms bijna het tegenovergestelde: ik voelde me heel vrouwelijk tijdens mijn zwangerschap, was ook mooi zwanger (al zeg ik het zelf), en nu mis ik soms die rondingen wel. Achja, je verlangt altijd naar wat je niet hebt he.
.
Afgezien van de kopstoten wel jaquote:Op donderdag 3 maart 2016 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is dit hoe mensen zonder slaapproblemen slapen?.
nietverslaafdrakennietverslaafdraken
Wat ik vaak doe is het eten in een ander schaaltje opwarmen en dan overscheppen op een (koud) bordje. Dan koelt het redelijk snel af.quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
Natuurlijk, IKEAIk denk daar dan weer niet aan.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60318939/
Perfect!
Ik vond deze mooier:
[ afbeelding ]
edoch:
[..]
misschien is dat te veel goden verzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |