Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Onzin.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zoals alle CDA-ers, hypocriet tot het bot.
Kan nu ook nog.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Sorry, wist zo gauw niks te bedenken.
komt ie aanquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:18 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ja.. smetteloos...
Ik word er nog misselijk van...
Inderdaad, brrrr.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:20 schreef marcodej het volgende:
Het schijnt dat het in de zaal zelf niet zo agressief overkwam dan op beeld.
Ja, moet je die dan ook op zijn muil beuken?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n man die zijn vrouw in elkaar slaat en daarna vriendelijk de buurman groet.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volksmenner Camiel heeft losse handjes
Met zijn dukcface.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:25 schreef Sked het volgende:
Tim Oliehoek doet heel erg z'n best geïnteresseerd over te komen
Ik ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:18 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ja.. smetteloos...
Ik word er nog misselijk van...
Dat is al jarenlang duidelijk en werkt blijkbaar nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Anekdotisch bewijs als argumentatie in een discussie die met wetenschappelijk bewijs gevoerd moet worden in plaats van emotie.
Wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Anekdotisch bewijs als argumentatie in een discussie die met wetenschappelijk bewijs gevoerd moet worden in plaats van emotie.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4729003/quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
Hetzelfde wat betreft placebo's, als mensen het gevoel hebben dat ze er baat bij hebben is het prima toch? Ik heb er geen last van.
quote:
CBD... neen, daar word je niet high van.quote:
Moet ik je een spuitje bloed van een van mijn patiënten toesturen?quote:
Heb t ooit in een avond opgerookt. Maar ik heb geen hivquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is altijd sneller op dan je denkt
Graag. Kan je dan ook meteen de wiet regelen?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Moet ik je een spuitje bloed van een van mijn patiënten toesturen?
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:38 schreef Woods het volgende:
[..]
Heb t ooit in een avond opgerookt. Maar ik heb geen hiv
Gaat je wel geld kosten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Graag. Kan je dan ook meteen de wiet regelen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:37 schreef svann het volgende:
Waar blijven de overheidsplantages?
Zou een hoop criminaliteit schelen. Achterlijke struosvogelpolitiek.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4729003/
Als ik dat artikel van Patrice mag geloven helpt het wellicht juist criminaliteit in de handquote:There is also considerable concern that the “legalization” of marijuana or the liberalization of medical marijuana laws within states could have a variety of deleterious public health effects (4,8,62-65). Concerns have been raised with respect to increase in violent crime or delinquent behavior
Wel erg vergezocht hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:39 schreef Baszh het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als ik dat artikel van Patrice mag geloven helpt het wellicht juist criminaliteit in de hand
Waarom niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:40 schreef DrDentz het volgende:
Waarom beschermt de overheid mensen die cocaïne kopen?
"Mag geloven"quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:39 schreef Baszh het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als ik dat artikel van Patrice mag geloven helpt het wellicht juist criminaliteit in de hand
Dood aan HIV, had geen wiet om hem te redden.quote:
Ik prik mezelf niet aan naaldenquote:
Dat is Amerika.quote:[b]Op dinsdag 23 februari 2016 23:39 schreef Baszh het volgende:[/b
Dat stukje ging over sociale gevolgen, waar de auteur weinig over te zeggen heeft. Dus dat neem ik maar meet een korrel zout. Medisch gezien zal het best kloppen voor die epilepsie-behandeling waar het over gaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
"Mag geloven"
Benne feiten, net als deze:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4707667/
Wiet, reuze interessant, hier loopt ook een trialtje waar ik aan meeschrijf, maar we moeten het niet de wonderdrug noemen zoals ze nu pretenderen dat het bij Jinek is.
Er is nog nauwelijks significant bewijs voor de werking.
Sinds ie Pim Fortuyn hielp vermoordenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Sinds wanneer weet Ruud wat van politiek?
En terecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ah, het dagelijkse Trumphaat momentje op de publieke omroep.
Sinds de mislukte moordaanslag op hem waarbij Fortuyn het leven lietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Sinds wanneer weet Ruud wat van politiek?
Ohja, Micha Kat stond daar om de hoek.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sinds ie Pim Fortuyn hielp vermoorden
Ging meer om "Trump is zo engquote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je nu ook al een gutmensch als je wat vraagtekens hebt bij Trump?
Trump is direct en krachtig, heeft zichzelf bewezen, fortuin opgebouwd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:49 schreef Baszh het volgende:
Trump pakt het gewoon aan alsof hij mensen overtuigd van een zakendeal. Hij is veel minder conservatief dan hij laat merken, puur om zieltjes te winnen. Hij is sinds tijden weer een 'sterke man' bij de Republikeinen, wat vooral defensief ingestelde brave sukkeltjes zijn.
Prachtig opgeblazen lippen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
En Trump heeft een blonde dochter met dikke memmen.
[ afbeelding ]
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:53 schreef svann het volgende:
[..]
Afkicken van GHB is meer iets voor deze tijd.
Dit dus, zelfs Wilders is een groot denker vergeleken met Trump.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je nu ook al een gutmensch als je wat vraagtekens hebt bij Trump?
twitter:JinekLive twitterde op woensdag 24-02-2016 om 16:28:48'Hard Gras' duikt in de wereld van geboortekaartjes van voetballers. Henk Spaan en Hugo Borst zijn te gast #Jinek https://t.co/SsJUzxlYFO reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op woensdag 24-02-2016 om 16:36:29Zangeres @Angelagroothuiz keert terug in de theaters met 'Ikigai', haar meest persoonlijke show tot nu toe #Jinek https://t.co/ufXMtmYvVZ reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op woensdag 24-02-2016 om 17:32:17Astrid, zus van @OscarWagnr2, en ALS-patiënt Petra van Alphen over de nieuwe campagne van @ALSnederland #Jinek https://t.co/exZhy9GUBw reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op woensdag 24-02-2016 om 18:46:08Vanavond treedt het koor 'Geen Gehoor' op, de zanggroep voor mensen die niet kunnen zingen #Jinek https://t.co/YeVGbwmu7o reageer retweet
Lage opmerking van je.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sinds ie Pim Fortuyn hielp vermoorden
Dit is ook een verschrikking bij nader inzien.quote:
Wat mij betreft komt ze vanaf morgen helemaal haar bed niet meer uit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Waar komt Angela Groothuizen nu echt haar bed voor uit? Wilt u dat weten? Ja dat wilt u weten.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Waar komt Angela Groothuizen nu echt haar bed voor uit? Wilt u dat weten? Ja dat wilt u weten.
Mooi. Kunnen we die posters ook weghalen. Voltooid verleden tijd.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:21 schreef luxerobots het volgende:
Als je dood bent, is 'ik' er ook niet meer.
Het was voor aandacht.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Ice bucket was voor ALS? Die link had ik nooit gelegd.
Ja de ALS-Ice Bucket challenge.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Meerderheid die die challange heeft gedaan zal wel niet gedoneerd hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Was toch gewoon een facebauk grappie.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja de ALS-Ice Bucket challenge.
Of elke dag bier drinken. Doe ik nu ook al, maar goed.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Van elke dag een feestje maken, moet er niet aan denken, elke dag plakjes kaas en worst snijden, stoelen in een kring zetten, slingers ophangen.
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt ze vanaf morgen helemaal haar bed niet meer uit.
Beetje achterhaald land, net als Nederland.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:30 schreef Zipportal het volgende:
Engeland komt alleen in het nieuws als de Premier League gespeeld is. Achterlijk land.
Snap nooit waarom ze er zo graag uit willen zien alsof ze op straat leven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:32 schreef luxerobots het volgende:
Ik zou Borst en Spaan een kam aanraden.
Er zit sowieso niemand op jou te wachtenquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:32 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb ook een mening over vluchtelingen, maar daar zit niemand op te wachten.
Kost me 1940 notes.
Groepsactiviteit voor open inrichtingenquote:Op woensdag 24 februari 2016 23:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat voor mensen gaan naar zo'n show?
Rust in vrede.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben er weer klaar mee!
Dag lieve mensen.
Heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:40 schreef Specularium het volgende:
Dat je ook tegen mensen die je kent gaat zeggen dat je kaartjes hebt gekocht voor Angela Groothuizen.
Zij zit niet op twitter dus die constructieve kritiek zal haar nooit bereiken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
https://twitter.com/searc(...)ult&q=jinek&src=typd
Jinek denkt dat die haat komt omdat ze blond is
En als ze overlijden komt de tattoo pen ook tevoorschijn voor het as.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Geboortekaartjes zijn ook verleden tijd. Tegenwoordig laten papa en mama een tatoeage plaatsen met naam en geboortedatum van de nieuwe spruit.
Voetbalplaatjes werkt ook al niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:49 schreef luxerobots het volgende:
De geboortekaartjes van voetballers, niet echt een toponderwerp, als je het mij vraagt.
Met deze wijze woorden, neem ik het laatste woord voor vandaag.quote:Op woensdag 24 februari 2016 23:56 schreef Specularium het volgende:
Angela gaat ook een grote worden.
Allemaal even lachenquote:KRO-NCRV zeer tevreden over kijkcijfers Jinek
Foto: ANP
Gepubliceerd: 25 februari 2016 14:50
Laatste update: 25 februari 2016 16:55
Omroep KRO-NCRV en de zenderleiding van NPO 1 zijn zeer tevreden over de kijkcijfers van de talkshow van Eva Jinek.
Vrijdag wordt de laatste aflevering van haar twee maanden durende serie Jinek uitgezonden. Het programma trok gemiddeld 771.000 kijkers.
"Alle doelstellingen die de NPO van Jinek verlangde, zijn ruimschoots gehaald", aldus mediadirecteur Taco Rijssemus van KRO-NCRV .
"Het is bekend dat het de ambitie van KRO-NCRV is om een dagelijkse talkshow te brengen. Met Jinek laten we zien dat we veel kijkers weten te boeien, vooral ook in de relatief jongere doelgroep."
Groeien
Volgens Rijssemus kan de toekomst van Jinek alleen maar mooier worden. "Eva is nog jong en heeft de toekomst."
In de laatste aflevering ontvangt Jinek onder meer Teun van de Keuken, Sanne Wallis de Vries en Gerard Joling.
Jeroen Pauw zal daarna de zendtijd weer gaan innemen met zijn praatprogramma Pauw.
Door: NU.nl
twitter:JinekLive twitterde op donderdag 25-02-2016 om 16:13:11Volgende week opent de eerste virtual reality bioscoop van NL. #Jinek praat erover met @ronaldgiphart en @Hademini https://t.co/q530ved6Qd reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op donderdag 25-02-2016 om 15:42:46De droom van harpiste @LaviniaMeijer kwam uit: ze stond met o.a. @IggyPop in Carnegie Hall in New York City #Jinek https://t.co/TRxc0lXC72 reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op donderdag 25-02-2016 om 17:02:28Een bijzonder jubileum voor '2 voor 12': Astrid Joosten verkankert de hele buurt al 25 jaar! Bij Jinek vertelt ze erover https://t.co/bywZkz5aR1 reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op donderdag 25-02-2016 om 17:42:46Voor de nieuwe film 'De Missie' volgde @oey_robert kolonel Joost de Wolf tijdens de vredesmissie in Mali #Jinek https://t.co/sGllttnu5u reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op donderdag 25-02-2016 om 18:59:36Via een live-verbinding doet @primadeluxe vanavond verslag van de FIFA-verkiezingen van vrijdag in Zürich #Jinek https://t.co/CvlaqRZPWK reageer retweet
Eva weet best een gezellig praatprogramma te maken, er zijn kijkers.quote:KRO-NCRV zeer tevreden over kijkcijfers Jinek
Omroep KRO-NCRV en de zenderleiding van NPO 1 zijn zeer tevreden over de kijkcijfers van de talkshow van Eva Jinek.
Vrijdag wordt de laatste aflevering van haar twee maanden durende serie Jinek uitgezonden. Het programma trok gemiddeld 771.000 kijkers.
"Alle doelstellingen die de NPO van Jinek verlangde, zijn ruimschoots gehaald", aldus mediadirecteur Taco Rijssemus van KRO-NCRV .
"Het is bekend dat het de ambitie van KRO-NCRV is om een dagelijkse talkshow te brengen. Met Jinek laten we zien dat we veel kijkers weten te boeien, vooral ook in de relatief jongere doelgroep."
Groeien
Volgens Rijssemus kan de toekomst van Jinek alleen maar mooier worden. "Eva is nog jong en heeft de toekomst."
In de laatste aflevering ontvangt Jinek onder meer Teun van de Keuken, Sanne Wallis de Vries en Gerard Joling.
Jeroen Pauw zal daarna de zendtijd weer gaan innemen met zijn praatprogramma Pauw. http://www.nu.nl/media/42(...)jkcijfers-jinek.html
bedankt voor de link erbij, was ik vergetenquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eva weet best een gezellig praatprogramma te maken, er zijn kijkers.
Maar inhoudelijk sterk? Nee, dan mag Eva nog heel veel groeien.
Zo gaat dat; zolang het je zelf niet treft, vindt iedereen het wel prima.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:09 schreef Djoetma het volgende:
De enige staking tegen de deportatie, kortom we gaven er uiteindelijk geen ene flikker om?
Die staking is meedogenloos hard neergeslagen, dat maakte het niet echt aanlokkelijk om nog een keer te doen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:09 schreef Djoetma het volgende:
De enige staking tegen de deportatie, kortom we gaven er uiteindelijk geen ene flikker om?
PAUWGOD terugquote:Op donderdag 25 februari 2016 22:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eva weet best een gezellig praatprogramma te maken, er zijn kijkers.
Maar inhoudelijk sterk? Nee, dan mag Eva nog heel veel groeien.
De Duitsers troffen ook repercussies. Mensen keken wel uit.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo gaat dat; zolang het je zelf niet treft, vindt iedereen het wel prima.
Survival of the fittest....
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Knevel en VdBrink (met een Renske aftershow)
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nou, niet wat je noemt een knappe vrouw.
Begrijpelijk uiteraard, maar uiteindelijk kiest iedereen toch voor zich zelf.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Duitsers troffen ook repercussies. Mensen keken wel uit.
De meeste mensen willen gewoon niet dood.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Begrijpelijk uiteraard, maar uiteindelijk kiest iedereen toch voor zich zelf.
Hoe hard? Zoals het rode plein-incident? En toch blijven die Chinezen door-protesteren...quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:14 schreef Martinello het volgende:
Die staking is meedogenloos hard neergeslagen, dat maakte het niet echt aanlokkelijk om nog een keer te doen.
Once you go black... someone gets pregnant.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Once you go black you never go back.
Dat is inderdaad een valide argument om weg te kijken. Ik zou 75 jaar geleden beslist geen verzetsheld zijn geweest.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
De meeste mensen willen gewoon niet dood.
Knevel? Die had echt geen meerwaarde. Het probleem is dat er gewoon geen degelijke journalistieke achtergrond is bij zowel Knevel, die ook nog eens slechts een beperkte ervaring heeft met maatschappelijk brede zaken, als Jinek die gewoon de ervaring ontbeert plus het sociaal vermogen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Knevel en VdBrink (met een Renske aftershow)
Pearl Jozefzoon heeft een rare kop met dikke neus.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hier heeft ze een hoedje.
[ afbeelding ]
Zou ook deels te maken hebben gehad met het feit dat Belgie onder militair bestuur stond, itt Nederland. Ik praat het trouwens niet goed, ben zelf deels van Joodse komaf, maar dat staken tijdens WO II weinig aanlokkelijk was is wel duidelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:25 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Hoe hard? Zoals het rode plein-incident? En toch blijven die Chinezen door-protesteren...
Overigens was het meer een retorische vraag. Van Poppel heeft zo ongeveer gelijk. Eigenlijk ging het veel verder en struikelde men zo ongeveer over elkaar bij de meldposten om verborgen Joden te verraden. De echt dappere Nederlanders die ze verborgen, werden in de meeste gevallen gewoon door landgenoten verraden. Onze overheid gaf alle gegevens ook gewoon meteen vrij en het verzet werd pas een ding op het moment dat de geallieerden voor de poorten stonden. Hoe anders ging het in België waar de overheid de betreffende gegevens 'kwijt raakten' en de eerste deportaties meteen aangevallen werden. Maar goed, de cijfers zijn terug te vinden. Verhoudingsgewijs kwamen de meeste Joden in Nederland om. Misschien op Polen na.
Dat kan, ik ben niet zo kritisch.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pearl Jozefzoon heeft een rare kop met dikke neus.
quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:33 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zou ook deels te maken hebben gehad met het feit dat Belgie onder militair bestuur stond, itt Nederland. Ik praat het trouwens niet goed, ben zelf deels van Joodse komaf, maar dat staken tijdens WO II weinig aanlokkelijk was is wel duidelijk.
Renske Klamer is van 1989....zo vreemd is het dus niet dat je dan getrouwd bent.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:32 schreef Djoetma het volgende:
Die Renske is toch nog maar in de 20? Is er snel aan begonnen dan... Maar goed, misschien dat hij er al sinds de middelbare school mee was. Volgens mij was dit ook al zijn vriendin ergens in de K&vdB-tijd toen het er nog lang niet aan zat te komen dat het zou stoppen.
Overigens is het wel jammer dat ze op een gegeven moment stopten met hem. Hij stelde zowaar vragen waar zowel Vd Brink als (uiteraard) Knevel (wat die had nergens verstand van behalve van zijn geloof) nooit op kwamen.
Zo vervelend dat deze keurige intellectuele fijnbesnaarde man steeds zo belachelijk wordt gemaakt.quote:
Dan is hij dus 26 of 27. Vind ik wel jong. Maar goed, zoals ik al zei, al hij haar al lang kent...quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Renske Klamer is van 1989....zo vreemd is het dus niet dat je dan getrouwd bent.
Ik vond hem overigens ook sterk in de aftershow. Hij durfde scherpe vragen te stellen. Helaas durfden ze het niet aan hem als sidekick ( in de Jan Paparazzi rol) aan tafel te zetten.
Trump heeft op veel punten een interessante visie, zoals zijn verhaal omtrent China, de VS heeft zich economisch natuurlijk wel voor het karretje van de Chinezen laten spannen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 23:40 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zo vervelend dat deze keurige intellectuele fijnbesnaarde man steeds zo belachelijk wordt gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |