Maak je geen zorgen, ik ben namelijk geen arme straatrat. Tegen die tijd zit ik allang ergens rustig in het buitenland op een enorme lap grond van mezelf.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het zal vooral voor types als erodome heel onprettig worden in een geïslamiseerd Nederland.
Vind je dat niet een beetje gemeen ten opzichte van de mensen die deze mogelijkheid niet hebben? Dan is hier de boel in de soep en ga jij lekker weg?quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik ben namelijk geen arme straatrat. Tegen die tijd zit ik allang ergens rustig in het buitenland op een enorme lap grond van mezelf.
De enige reden dat ik hier nog ben is omdat mijn tienerzoon graag wil blijven op dit moment.
Aangezien ik dat angstbeeld niet deel, dat de islam Nederland gaat overnemen dus, vind ik dat niet gemeen.quote:Op donderdag 25 februari 2016 12:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje gemeen ten opzichte van de mensen die deze mogelijkheid niet hebben? Dan is hier de boel in de soep en ga jij lekker weg?
Dat is net als al die oude mensen die zijn achtergebleven in de geislamiseerde probleemwijken. Die zitten daar nu vast. De voorstanders en uitvoerders van immigratie zijn daar als eerste zelf vertrokken.
Ik ben er ook bang voor.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:45 schreef vaduz het volgende:
Goed idee wel de werkloosheid op deze manier te bevorderen.Weet je zeker dat er een opstand revolutie burgeroorlog komt en de problemen vanzelf bloederend op nietdiplomatieke wijze verdwijnen.
Het is geen plan. Het is een gebrek aan visie. Vooral Duitsland heeft migranten nodig vanwege de economie maar het loopt allemaal de spuigaten uit. Of denk je werkelijk dat CDU politica Merkel zo'n fan van de islam is?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Alleen wat ik me dan afvraag is of de diverse Europese volkeren over dit plan zijn geïnformeerd en hier hun toestemming aan hebben verleend.
En de vraag natuurlijk is of deze maatschappij op het gebied van economische zekerheid, veiligheid, vooruitgang in wetenschap en techniek et cetera, net zo succesvol zal zijn als de huidige.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |