Dven zou alleen kijken als Bulgarije mee zou doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kroatië en Polen zijn wel de beste oostblok teams.
Volgens mij ben jij geen optimist hč.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoezo was de eerste helft smullen?
Ik walg van Toine.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:41 schreef Ties02 het volgende:
Het was smullen de eerste helft?
Dacht het niet Toine
Was de lasagne zo vies?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:41 schreef Ties02 het volgende:
Het was smullen de eerste helft?
Dacht het niet Toine
het is wachten totdat de muur van Arsenal gesloopt wordt....euh nee Toine. Gelkop.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik walg van Toine.
Jij vindt pokemon ook leuk Roland, dat weet ikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:41 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Pokémon is leuk als spel om te spelen
• Eens, wat een leuke games
• Oneens, wat kinderachtig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Deze grap was gisteren al gemaakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen de reclames van Beter bed leuk vond.
Niets mis mee tochquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt pokemon ook leuk Roland, dat weet ik
Ah oké, dan zijn we het dus toch behoorlijk eens. Duitsland zie ik met al hun gewonnen prijzen toch niet meer als een concurrent, en bovendien heb ik niets tegen de Duitse spelers.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:39 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar ff serieus.
Polen, want ik denk dat zij de verassing gaan worden.
Zweden vanwege Ibra en Koedetti misschien. En alle landen tegen Duitsland en Belgie.
Hoe je Portugal zou kunnen supporten is voor mij ook een raadsel.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga lekker alles neutraal bekijken.
Behalve wedstrijden van Portugal. Want Portugal is kut.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was de lasagne zo vies?
Sowquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was jij maar gisteren gemaakt. Dan hadden wij nu geen last van je.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha te laat, omdat je eerst veel te vroeg was
HAHAHAHAHAHAHA
Alleen het woord 'smullen' al.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik walg van Toine.
Ik kan niet tegen Toine.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij geen optimist hč.
Hard deze.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TiesGames?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:44 schreef KingRoland het volgende:
Kijk Ties daar is die reclame eindelijk!
Ik zit mobiel. Ontiegelijke Leo Oldenburger fan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
We waren pas bij post 7,ontiegelijk dom varken.
Wat triest om die poll te manipuleren.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Poll: Davy moest in de TT blijven.
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Mocht ik ooit een gamebedrijf overnemen dan gebruik ik deze naam als nieuwe naam voor het bedrijf.quote:
Gras is groenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:44 schreef Doublepain het volgende:
Feitje:
Henry heeft bij 3 clubs gespeeld die vanavond spelen.
Maar Peter toch. Wat is dit nu weer?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Poll: davy is ontzettend triest.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat triest om die poll te manipuleren.
Lul.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poll: davy is ontzettend triest.
• Ja.
• Nee.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
en dan dit als logoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een gamebedrijf overnemen dan gebruik ik deze naam als nieuwe naam voor het bedrijf.
Bayern weet ik. Wie zijn de andere 2?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:44 schreef Doublepain het volgende:
Feitje:
Henry heeft bij 3 clubs gespeeld die vanavond spelen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bayern weet ik. Wie zijn de andere 2?
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bayern weet ik. Wie zijn de andere 2?
Dat is lief van jequote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga weer kijken, ik wens jullie allen veel kijkplezier.
Haten op Watergodquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Kon het al niet heel goed maar nu met dat baardje kan ik van Bommel helemaal niet serieus nemen.
Ex PSV'ers zijn waardeloze CL analisten.
Verstandige taal van Geoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Hij kan morgen niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zit Van Bommel er vandaag als analist? Morgen kan hij er toch beter zitten :s
Of hij zit morgen in het stadionquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zit Van Bommel er vandaag als analist? Morgen kan hij er toch beter zitten :s
Dankje, ik heb het nodig.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar Peter toch. Wat is dit nu weer?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Kon het al niet heel goed maar nu met dat baardje kan ik van Bommel helemaal niet serieus nemen.
Morgen gaat hij met zijn kinderen erop uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jij ook?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of hij zit morgen in het stadion
Analyse doen in het stadion langs de lijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of hij zit morgen in het stadion
Waaruit?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Morgen gaat hij met zijn kinderen erop uit.
Het staat nota bene in zijn username. Wat dom van je dit.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, moet helaas werken tot 21:00
Ik mag toch hopen dat SBS6 morgen een hele uitzending heeft en niet op twee locaties.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Analyse doen in het stadion langs de lijn.
Dat moet je niet door Kieft laten doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Analyse doen in het stadion langs de lijn.
Het is van het internet dus het moet wel echt zijn. Beetje domme vraag om heel eerlijk te zijn.quote:
Die verdien je.quote:
Is 422 weer bezig?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef GGMM het volgende:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd.
Hafcfan heeft teveel in de fontein in Rome gezwommen, die moet je nooit serieus nemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
hafcfan vertelde mij dat dit een mooie wedstrijd werd.
Jammer, ik neem hem bijna altijd serieus.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
hafcfan vertelde mij dat dit een mooie wedstrijd werd.
Ik heb nog nooit een voorbeschouwing gekeken op SBS6 sinds de CL daar isquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat SBS6 morgen een hele uitzending heeft en niet op twee locaties.
Ik heb al een lul. Zoek eens verder.quote:
Ik denk dat 422 nog een beetje mad is omdat hij bijna een uur topics moest sluiten toen hij werd aangesteld. Dit is een paybackquote:
Oké, S.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb al een lul. Zoek eens verder.
Dat valt wel mee, Doublepain. Ik ken weinig rancune.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat 422 nog een beetje mad is omdat hij bijna een uur topics moest sluiten toen hij werd aangesteld. Dit is een payback
#viesdikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:50 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben net tijdens de rust heel stilletjes naar beneden geslopen en toen mn moeder niet keek heb ik 5 chocolade koekjes uit de koektrommel gepakt.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:50 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben net tijdens de rust heel stilletjes naar beneden geslopen en toen mn moeder niet keek heb ik 5 chocolade koekjes uit de koektrommel gepakt.
PSV is kansloos.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind het wel mooi dat we morgen allemaal achter PSV staan
Ik geef je anders volledig gelijk als dit je motief was.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, Doublepain. Ik ken weinig rancune.
Haha, jij faalt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand ff lachen om dat plaatje van Caland?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
quote:
Hahaha, je bent te laat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Sta jij even voor paalquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Als ik mod zou zijn zou ik al die topics lekker open laten. Ze zakken vanzelf wel weg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat 422 nog een beetje mad is omdat hij bijna een uur topics moest sluiten toen hij werd aangesteld. Dit is een payback
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
Ik zou niet eens weten wat er verwijderd isquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik geef je anders volledig gelijk als dit je motief was.
okéquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef GGMM het volgende:
quote:
Nee, dit heet asielschurft.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit heet toch een hanekam? (volgens Iniesta zelf)
Dat soort uitspraken hoorde ik ook overal voor de eerste wedstrijd in de groepsfase. Grappig.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is kansloos.
Zo, nu hoef je niet meer te kijken.
Jij weddenschappen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef onlogisch het volgende:
Arsenal had altijd klote keepers.
-Sierd
Zappen naar Bayern?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind deze match een beetje saai
maar dat kan ook aan mij liggen
Ik ook niet, ik deed dit op aanname van GGMM, maar zo te zien kan ik hem niet vertrouwenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat er verwijderd is.
Ja, laten we Manchester United even vergelijken met Atlético Madrid, oewoeowoe.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken hoorde ik ook overal voor de eerste wedstrijd in de groepsfase. Grappig.
gequote dan kan ik jullie lekker belachelijk maken in jullie topic morgenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken hoorde ik ook overal voor de eerste wedstrijd in de groepsfase. Grappig.
Triest dat je nog ontkent ook zeg.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat er verwijderd is.
Dom inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, laten we Manchester United even vergelijken met Atlético Madrid, oewoeowoe.
Beide clubs dragen grotendeels een rood tenuequote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het over de gehele groepsfase. Zelfs EL zou vrijwel onmogelijk zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beide clubs dragen grotendeels een rood tenue
Vertel mij wat. Dit is ook echt mijn avond niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch soms een cringeworthy user.
Log maar gewoon uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Dit is ook echt mijn avond niet.
Geeft Caland je niet genoeg aandacht?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Dit is ook echt mijn avond niet.
In vorm?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Log maar gewoon uit.
Je bent echt een Davy vanavond.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
Gezien de kwaliteit van de spelers het topic is het een zeer matige wedstrijd.
Wat een levenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee joh ik blijf dit wel lekker kijken
beetje internetten ontussen, prima avondje
Neem er wat lekkers bijquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg een glas limonade te drinken.
Jammer.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee joh ik blijf dit wel lekker kijken
beetje internetten ontussen, prima avondje
Ik probeerde Pax net over te halen naar Bayern te kijken, tevergeefs.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Houden jullie ook zo van warm water? Nadeel is wel dat je vaak naar het toilet moet.
Teveel suiker. Hoop maar niet dat Kapo dit leest.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
Ik overweeg een glas limonade te drinken.
Ik hoop dat je het niet warm uit de kraan drinkt?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Houden jullie ook zo van warm water? Nadeel is wel dat je vaak naar het toilet moet.
Door je neus dat is niet okéquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Alle tieners zeggen nee tegen drugs met een c.
Deze post zal ze lerenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:55 schreef Doublepain het volgende:
6 reclames verder en nog steeds wacht ik op de livestream van SBS, pleuris site
Enkel en alleen verhit water zonder theezakje of wat dan ook? Nee, dat vind ik vrij opmerkelijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:55 schreef Paxcon het volgende:
Ja in bad. lekker in liggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:55 schreef Paxcon het volgende:
BIG TASTY CHICKENquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
Poll: Thee of limonade?
• Thee
• Limonade
• davy is in vorm.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
• Thee
• Limonade
• davy is in vorm.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Thee, limonade is voor mietjesquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:56 schreef GGMM het volgende:
• Thee
• Limonade
• davy is in vorm.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik kan mensen die limonade drinken niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Teveel suiker. Hoop maar niet dat Kapo dit leest.
Thee is voor de gayquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Thee, limonade is voor mietjes
Triest idd, het zit diep.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste TT ooit totdat Ajacied422 zijn modkrachten besloot te misbruiken
Ik heb de TT niet aangepastquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beste TT ooit totdat Ajacied422 zijn modkrachten besloot te misbruiken
Ik vind Leo inderdaad zeer matig. Ben ik eerlijk in.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger en Neymar zijn de grootste dissonanten deze avond.
Bijna heel dat elftal zit vol met matennaaiers en ander tuigquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat een vreselijk smerig mannetje is die Alba toch.
Guy Roux.quote:
Dit is geen populaire mening in dit topic maar wel de keiharde waarheidquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bijna heel dat elftal zit vol met matennaaiers en ander tuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid is soms pijnlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik durf niet te geloven dat Roland het was.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Kapi heeft het ook gezien. Sorry man.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niemand heeft dit gezien. Ons geheim.
''Maar iedere ploeg doet dat ''quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dit is geen populaire mening in dit topic maar wel de keiharde waarheid
Ik heb het idee dat we naar de verkeerde wedstrijd zitten te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou de voertaal Engels zijn? Zelfs in de meeste Nederlandse teams is de voertaal nog Nederlands.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:58 schreef onlogisch het volgende:
Wat zal de voertaal op het veld zijn onderling?
Ik mag toch hopen dat die Spanjaarden te beroerd zijn om Engels te praten?
Iniesta & Messi spreken volgens mij geeneens Engels?
Ik kijk gewoon de wedstrijd. Zou je ook eens moeten doen, misschien dat je dan nog eens wat zinnigs gaat zeggen over voetbal.quote:
Zonder de spoiler te lezen kan ik al raden over wie het gaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Met de terugkomst van deStroot is niemand meer veilig, zelfs Ibra nietquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die maakt hem kapot. #Pray4stroot
We zitten nu op een level dat janken niet eens meer voldoening geeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Als het niet meezit is het net Feyenoord, janken, janken en nog eens janken
Ok.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon de wedstrijd. Zou je ook eens moeten doen, misschien dat je dan nog eens wat zinnigs gaat zeggen over voetbal.
Je wilt serieus niet weten hoe blij ik hiermee ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Los van onlogisch die vervelend doet gaat het allemaal prima. Met jou?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kapi, goede manHoe maakt u het deze avond?
Bij Roda is het Limburgs.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Waarom zou de voertaal Engels zijn? Zelfs in de meeste Nederlandse teams is de voertaal nog Nederlands.
Klopt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je wilt serieus niet weten hoe blij ik hiermee ben.
zei je tochquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik zat hier met een gebalde vuistquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
quote:
Dat elftal valt toch nooit serieus te nemen dus ik kijk hier niet van op.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snap jij hoe hij elke keer maar weer in het elftal van het jaar komt?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Los van onlogisch die vervelend doet gaat het allemaal prima. Met jou?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:01 schreef Vasion het volgende:
Wat een geweldige wedstrijd was dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vasion, dat topic was voor mij heel lastig te modden.graag op anoniem
Ookquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Los van onlogisch die vervelend doet gaat het allemaal prima. Met jou?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Man wat heerlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zat hier met een gebalde vuist
Volgensmij riep Caland net om een sandwich, ga eens gauw de keuken in jij!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Man wat heerlijk.Mijn hart gaat nu 5x.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Maar iedere ploeg doet dat ''
Welke wedstrijd is voor jou niet lastig te modden eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een geweldige wedstrijd was dat.
Vasion, dat topic was voor mij heel lastig te modden.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooie goal van Pereiro, hopelijk mag Bergwijn zo ook invallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OHH shitquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Welke wedstrijd is voor jou niet lastig te modden eigenlijk?
Ooooooooooooooooooooooooh
GGMM zal ik er vast wel een keer van lanks kunnen gevenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kun je hem straks weer terugpesten.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goede genade!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit je nogal dwars geloof ik, dat Caland en ik zo´n goede band hebben en iedereen jou eigenlijk vervangbaar vindt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij riep Caland net om een sandwich, ga eens gauw de keuken in jij!
Ik ben altijd solo, dus ik erger me daar niet aan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zit je nogal dwars geloof ik, dat Caland en ik zo´n goede band hebben en iedereen jou eigenlijk vervangbaar vindt.
Wil je er over praten?
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Welke wedstrijd is voor jou niet lastig te modden eigenlijk?
Ooooooooooooooooooooooooh
Okequote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben altijd solo, dus ik erger me daar niet aan.
quote:
[ Bericht 13% gewijzigd door KingRoland op 23-02-2016 22:05:59 ]
quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door KingRoland op 23-02-2016 22:06:13 ]
Ideaal voor tijdens het EK.. Oh wachtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:04 schreef Joezi het volgende:
Wat speelt Robben goed zeg, zo goed is ie nog nooit geweest
Iedere ploeg heeft inderdaad een stuk of 7 man lopen die voor niks vallen en steeds opstootjes opzoekenquote:
Het is opvallend hoe vaak onlogisch op het moment supreme faalt.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, zoals ikquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie dat er mensen zijn die denken dat Bayern niet de CL gaat winnen?
Goeie grap, maar het blijft wel pijnlijk. Met een fitte Robben maak je kans tegen elke tegenstander.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:05 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ideaal voor tijdens het EK.. Oh wacht
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:05 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ideaal voor tijdens het EK.. Oh wacht
Je zusje heeft hier een andere mening over.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is opvallend hoe vaak onlogisch op het moment supreme faalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |