SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Dat wist ik voordat ik dit programma zag ook wel. Maar deze serie maakt het wel erg zichtbaar zeg maar.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:22 schreef nils7 het volgende:
[..]
Door dit programma ben ik er heilig van overtuigd dat het soms beter is dat sommige mensen maar geen kinderen krijgen.
Puur evolutionair gezien!
Plus toeslagen en vast de nodige vrijstellingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wonen op een kamp is niet zo duur toch? Dan moet het financieel vast lukken van Wajong + wat kampklusjes...
En danisha gaat natuurlijk nooit werken.
Oh en waar is jeugdzorg?
Ik heb het woordje Wajong niet gehoord. Driekus werkt toch in die fietsenstalling?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wonen op een kamp is niet zo duur toch? Dan moet het financieel vast lukken van Wajong + wat kampklusjes...
En danisha gaat natuurlijk nooit werken.
Oh en waar is jeugdzorg?
Iddquote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb het woordje Wajong niet gehoord. Driekus werkt toch in die fietsenstalling?
Op de kermis natuurlijk. Dat werd nog in de uitzending gezegd.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie gaat even researchen? Ik wil zó graag weten hoe deze twee elkaar gevonden hebben
Stond hij in een kooitje tentoon?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Op de kermis natuurlijk. Dat werd nog in de uitzending gezegd.
kop van jutquote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Stond hij in een kooitje tentoon?
Toen had je al bingo?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:56 schreef Woods het volgende:
Epische aflvering. Na 10 minuten al gestopt
Heb die met die Nederlandse moslima ook halverwege afgezet. Mn interresse vervalt. Tis keer op keer hetzelfde liedje tho.quote:
Klinkt als een gesubsidieerde baan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb het woordje Wajong niet gehoord. Driekus werkt toch in die fietsenstalling?
Qua sensatie wel de minste.quote:Op woensdag 24 februari 2016 08:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe dat ook tot stand is gekomen, hij werkt tenminste.
Het zijn aparte figuren, maar ik vond het zo leuk om te zien hoe ze 'ruzieden' wie de baby als eerste mocht vasthouden na hun avondje uit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Qua sensatie wel de minste.
Eigenlijk was het enige issue dat ze niks (wil) doen en rookte.
Anderen waren er veel erger aan toe.
Doet me wel goed om te zien dat het kindje in ieder geval wel in een betere situatie terecht dan bij al die andere gappies.
Heb ze niet allemaal gezien maar zijn er nog tips voor een goed terug te kijken?
Dit. Iedere bn-er had het hier wel goed gedaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Qua sensatie wel de minste.
Eigenlijk was het enige issue dat ze niks (wil) doen en rookte.
Anderen waren er veel erger aan toe.
Doet me wel goed om te zien dat het kindje in ieder geval wel in een betere situatie terecht dan bij al die andere gappies.
Ze bedoelde averechts.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:48 schreef Paxcon het volgende:
In welke context werd dat van A tot rechts gezegd? Heb het even gemist gister
Ik denk dat veel mensen een verkeerd beeld van haar hebben of haar gek vinden doen maar ze is echt niet dom en als ze een beetje gek doet dan heeft ze dat zelf echt wel door. Dat zijn uiteindelijk natuurlijk de meest relaxte mensen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 07:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vond Patty het het leukste doen deze serie. Ze heeft me positief verrast. Ook door haar bij te staan tijdens de bevalling, dat heb ik naar mijn weten nog niemand zien doen... En dat moment dat ze tegen Patty zei dat haar vriend een kunstgebit draagt, ik piste in mijn broek
Leuke laatste aflevering!
Oh echt johquote:
Sarcastisch? Want ik had het eigenlijk tegen iemand andersquote:Op woensdag 24 februari 2016 11:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Oh echt johDat had ik nou écht niet door
Die was ook mooiquote:Op woensdag 24 februari 2016 10:10 schreef zeefje het volgende:
Van A tot rechts. Die ga ik onthouden. Net als het leven is geen bitterbal.
Ik heb nergens gezegd dat ze dom is, maar ik herken haar als een irritant en schreeuwerig type. Daar was nu niets van te merken. Vandaar.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen een verkeerd beeld van haar hebben of haar gek vinden doen maar ze is echt niet dom en als ze een beetje gek doet dan heeft ze dat zelf echt wel door. Dat zijn uiteindelijk natuurlijk de meest relaxte mensen.
Shit man, is ze nog steeds niet door de ballotage.quote:Op woensdag 24 februari 2016 11:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ze dom is, maar ik herken haar als een irritant en schreeuwerig type. Daar was nu niets van te merken. Vandaar.
Oh sorryquote:Op woensdag 24 februari 2016 11:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sarcastisch? Want ik had het eigenlijk tegen iemand anders
Ik heb al 3 x de show met Eugenia gekeken. Wat een schatje is zij.quote:Op woensdag 24 februari 2016 01:12 schreef Woods het volgende:
[..]
Heb die met die Nederlandse moslima ook halverwege afgezet. Mn interresse vervalt. Tis keer op keer hetzelfde liedje tho.
Welke?quote:
oh aiquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/vier-ha(...)1-2016/BNN_101378007
Euvgenia Parakhina
Droomvrouw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |