Als ik het goed begrijp zijn het dus niet de moslims die klagen maar een overheidsinstelling? Die dus wel even voor de moslims bepaald dat ze dit wel eens beledigend zouden kunnen vinden en verboden moet worden?quote:De computeranimatie 'De wolf en de drie kleine biggetjes' kan moslims beledigen en moet dus verboden worden. Dat vindt de Britse semi-overheidsinstelling Becta.
Omdat Engeland zo'n beetje 2e Saudi Arabië is. Moslimgekken hebben zich daar al land in de overheid binnengedrongen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zijn het dus niet de moslims die klagen maar een overheidsinstelling? Die dus wel even voor de moslims bepaald dat ze dit wel eens beledigend zouden kunnen vinden en verboden moet worden?
Boze moslim gespot.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat hebben jullie hier toch? Lezen is teveel gevraagd? Het zijn geen moslims die klagen, maar instellingen die denken een spreekbuis te zijn voor moslims en dingen voor ons te bepalen .En dit gebeurt helaas wel vaker.
Ik ben moslim en heb geen probleem met de drie biggetjes. Hallo in mijn vaderland hebben we ook wilde zwijnen lopen. Sterker nog, dat we geen varkens mogen consumeren wil niet zeggen dat we daarom maar een ziekelijke aversie jegens varkens mogen hebben. We mogen ze gewoon aaien en knuffelen hoor.
Waaruit denk je dat die overheidsinstelling bestaat?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat hebben jullie hier toch? Lezen is teveel gevraagd? Het zijn geen moslims die klagen, maar instellingen die denken een spreekbuis te zijn voor moslims en dingen voor ons te bepalen .En dit gebeurt helaas wel vaker.
Ik ben moslim en heb geen probleem met de drie biggetjes. Hallo in mijn vaderland hebben we ook wilde zwijnen lopen. Sterker nog, dat we geen varkens mogen consumeren wil niet zeggen dat we daarom maar een ziekelijke aversie jegens varkens mogen hebben. We mogen ze gewoon aaien en knuffelen hoor.
Blanke mensen.. zoals dat ook bij overheidsinstellingen hier het geval is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waaruit denk je dat die overheidsinstelling bestaat?
Ik stem voor meer zwarte mensen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Blanke mensen.. zoals dat ook bij overheidsinstellingen hier het geval is.
Ik ben aan mijn paspoort geholpen door een heel peloton aan hoofddoekmevrouwtjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Blanke mensen.. zoals dat ook bij overheidsinstellingen hier het geval is.
sorry, maar 'rechtsmensen'?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:50 schreef Abed het volgende:
Onzinberichten geloven
Rechtsmenschen die happen![]()
Als het Nederland zou zijn waarschijnlijk naïef linkse blanke gutmenschen, dat zou daar dus ook zomaar kunnen. Types zoals Linda Voortman bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waaruit denk je dat die overheidsinstelling bestaat?
Ja die mogen achter de balie om het quotum te halen. De beslissingen worden toch vooral genomen door blanke 50+ mannen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn paspoort geholpen door een heel peloton aan hoofddoekmevrouwtjes.
Wat een belediging, doorgaans zien Marokkaanse dames er toch beter uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als het Nederland zou zijn waarschijnlijk naïef linkse blanke gutmenschen, dat zou daar dus ook zomaar kunnen. Types zoals Linda Voortman bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik heb het dan ook over blanke mensen. Lezen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een belediging, doorgaans zien Marokkaanse dames er toch beter uit.
Maar ik vind haar shirt beledigend.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over blanke mensen. Lezen.
Ik weet niet of er al een meldpunt bestaat voor dergelijke vormen van belediging. Wellicht zou je daar terecht kunnen met je grieven. Anders zou ik het ook niet weten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar ik vind haar shirt beledigend.
Alles rechts van de VVD, PVV'ers, AZC schreeuwers, gekkies, tokkies.quote:
Blaffende honden bijten niet. De kogels komen in dit landje altijd van links.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:11 schreef Abed het volgende:
[..]
Alles rechts van de VVD, PVV'ers, AZC schreeuwers, gekkies, tokkies.
Users die stigmatiserende NWS topics openen, enz.
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Blaffende honden bijten niet. De kogels komen in dit landje altijd van links.
Alles wat 'rechts' 15 jaar geleden voorspelde is uitgekomen. En het meeste in veel ernstiger vorm als toen voorzien. Logisch dat bij veel mensen de ogen open gaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze sterven wel uit heb ik het idee. Vroeger waren er veel meer linkse rakkers.
en jij vindt dit niet stigmatiserend?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:11 schreef Abed het volgende:
[..]
Alles rechts van de VVD, PVV'ers, AZC schreeuwers, gekkies, tokkies.
Users die stigmatiserende NWS topics openen, enz.
Nou, eigenlijk voorspelde de SP het 30 jaar geleden al.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Alles wat 'rechts' 15 jaar geleden voorspelde is uitgekomen. En het meeste in veel ernstiger vorm als toen voorzien. Logisch dat bij veel mensen de ogen open gaan.
Je hebt nog wel een paar stugge volhouders hoor! Maar hen wordt het steeds lastiger om nog met een geloofwaardig en congruent verhaal te komen.
Dat klopt. Het is eigenlijk ook helemaal geen links-rechts issue. Dat gaat meer om inkomensverdeling. Het is ook geen conservatief-progressief issue, want we draaien de vooruitgang terug op aandringen van de progressieve partijen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk voorspelde de SP het 30 jaar geleden al.
quote:Moslims bekritiseren de uitspraak juist en zeggen er geen enkel probleem mee te hebben als de animatie over de drie biggetjes op openbare scholen wordt vertoond. Tahir Alam, directeur van een Britse moslimschool, zegt: "We voelen ons er helemaal niet door beledigd. "
Ik moest hier en daar een beetje inkorten anders krijg je alleen TL;DR reacties.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 22:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
zeg TS, waarom heb je de volgende passage uit het nieuwsbericht weggelaten?
[..]
Rrrrrrrright. Wat een kutsmoes.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik moest hier en daar een beetje inkorten anders krijg je alleen TL;DR reacties.
Is het al half 1 geweest?quote:Op woensdag 24 februari 2016 08:05 schreef zatoichi het volgende:
Als 'black sheep' beledigend zou zijn, waarom kiezen ze dan in godsnaam voor 'rainbow sheep'?
Zijn de homo's al stennis gaan schoppen?
Haatkaasquote:Op woensdag 24 februari 2016 10:59 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is weer hilarisch te noemen
Ik geniet nog even van mijn broodje beenham voordat dit ook verboden is.
Booslims
TR gemaakt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:51 schreef perezoso het volgende:
[ afbeelding ]
Duivelse godsdienst, wie gaat Europa bevrijden van deze plaag? Ik denk dat de Duitsers het voortouw gaan nemen.
Vraag mij af hoe lang het nog gaat duren, ik denk dat aankomende zomer in Duitsland de vlam aardig in de pan gaat slaan.
[ afbeelding ]
Mensen die denken dat het allemaal wel goed gaat komen.
Alsof dat nodig is om een mening te vormenquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:09 schreef PeZu het volgende:
al die mensen die niet lezen en zelf denken en gelijk boos roepen_!
nee dat is absoluut niet nodig dat blijkt al jarenquote:Op woensdag 24 februari 2016 18:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is om een mening te vormen
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:32 schreef MadJackthePirate het volgende:
Het moet gewoon eens afgelopen zijn met die janknekken
best wel te doen met totale onzin jaquote:
Het zou me niets verbazen als het Telegraafartikel ook uit 2008 is.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:16 schreef MarcusViridis het volgende:
De Telegraaf is lekker scherp. Een bericht uit 2008.
Becta bestaat geeneens meer.
http://www.telegraph.co.u(...)uilders-Muslims.html
Het bestaan van een totaalfascistische haatorganisatie met 1.6 miljard leden zou voor iedereen die geen lid is beledigend/bedreigend moeten voelen.quote:
Helaas weten maar vrij weinig mensen dit.quote:Op woensdag 24 februari 2016 10:51 schreef perezoso het volgende:
[ afbeelding ]
Duivelse godsdienst, wie gaat Europa bevrijden van deze plaag? Ik denk dat de Duitsers het voortouw gaan nemen.
Vraag mij af hoe lang het nog gaat duren, ik denk dat aankomende zomer in Duitsland de vlam aardig in de pan gaat slaan.
[ afbeelding ]
Mensen die denken dat het allemaal wel goed gaat komen.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:59 schreef Grems het volgende:
[..]
Het bestaan van een totaalfascistische haatorganisatie met 1.6 miljard leden zou voor iedereen die geen lid is beledigend/bedreigend moeten voelen.
quote:Moslims bekritiseren de uitspraak juist en zeggen er geen enkel probleem mee te hebben als de animatie over de drie biggetjes op openbare scholen wordt vertoond. Tahir Alam, directeur van een Britse moslimschool, zegt: "We voelen ons er helemaal niet door beledigd. "
Ik ben benieuwd naar de mening van deze directeur van een moslimschool in GB inzake homo/Joden/vrouwenrechten.quote:
Ik weet soms serieus niet of jij soms satire bedrijft of het echt meent.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is om een mening te vormen
Matige actie welquote:Op woensdag 24 februari 2016 19:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
ls ik het niet dacht. TS is zo leuk geweest om een artikel uit 2008 te gebruiken, en daar een nogal belangrijk stuk tekst uit weg te laten om een haatzaaitopic te kunnen starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |