Als ik het goed begrijp zijn het dus niet de moslims die klagen maar een overheidsinstelling? Die dus wel even voor de moslims bepaald dat ze dit wel eens beledigend zouden kunnen vinden en verboden moet worden?quote:De computeranimatie 'De wolf en de drie kleine biggetjes' kan moslims beledigen en moet dus verboden worden. Dat vindt de Britse semi-overheidsinstelling Becta.
Omdat Engeland zo'n beetje 2e Saudi Arabië is. Moslimgekken hebben zich daar al land in de overheid binnengedrongen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zijn het dus niet de moslims die klagen maar een overheidsinstelling? Die dus wel even voor de moslims bepaald dat ze dit wel eens beledigend zouden kunnen vinden en verboden moet worden?
Boze moslim gespot.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat hebben jullie hier toch? Lezen is teveel gevraagd? Het zijn geen moslims die klagen, maar instellingen die denken een spreekbuis te zijn voor moslims en dingen voor ons te bepalen .En dit gebeurt helaas wel vaker.
Ik ben moslim en heb geen probleem met de drie biggetjes. Hallo in mijn vaderland hebben we ook wilde zwijnen lopen. Sterker nog, dat we geen varkens mogen consumeren wil niet zeggen dat we daarom maar een ziekelijke aversie jegens varkens mogen hebben. We mogen ze gewoon aaien en knuffelen hoor.
Waaruit denk je dat die overheidsinstelling bestaat?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 20:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat hebben jullie hier toch? Lezen is teveel gevraagd? Het zijn geen moslims die klagen, maar instellingen die denken een spreekbuis te zijn voor moslims en dingen voor ons te bepalen .En dit gebeurt helaas wel vaker.
Ik ben moslim en heb geen probleem met de drie biggetjes. Hallo in mijn vaderland hebben we ook wilde zwijnen lopen. Sterker nog, dat we geen varkens mogen consumeren wil niet zeggen dat we daarom maar een ziekelijke aversie jegens varkens mogen hebben. We mogen ze gewoon aaien en knuffelen hoor.
Blanke mensen.. zoals dat ook bij overheidsinstellingen hier het geval is.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waaruit denk je dat die overheidsinstelling bestaat?
Ik stem voor meer zwarte mensen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Blanke mensen.. zoals dat ook bij overheidsinstellingen hier het geval is.
Ik ben aan mijn paspoort geholpen door een heel peloton aan hoofddoekmevrouwtjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Blanke mensen.. zoals dat ook bij overheidsinstellingen hier het geval is.
sorry, maar 'rechtsmensen'?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:50 schreef Abed het volgende:
Onzinberichten geloven
Rechtsmenschen die happen![]()
Als het Nederland zou zijn waarschijnlijk naïef linkse blanke gutmenschen, dat zou daar dus ook zomaar kunnen. Types zoals Linda Voortman bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waaruit denk je dat die overheidsinstelling bestaat?
Ja die mogen achter de balie om het quotum te halen. De beslissingen worden toch vooral genomen door blanke 50+ mannen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben aan mijn paspoort geholpen door een heel peloton aan hoofddoekmevrouwtjes.
Wat een belediging, doorgaans zien Marokkaanse dames er toch beter uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als het Nederland zou zijn waarschijnlijk naïef linkse blanke gutmenschen, dat zou daar dus ook zomaar kunnen. Types zoals Linda Voortman bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |