Ja. Zo zou ik het zelf ook uitspreken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:19 schreef Fer het volgende:
Wat wel een klacht is: Dat ze schijnbaar Sjeeraldine genoemd dient te worden.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:19 schreef Fer het volgende:
Wat wel een klacht is: Dat ze schijnbaar Sjeeraldine genoemd dient te worden.
Lekker hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
1x raden wie Geraldine is
[ afbeelding ]
Net als je moeder dus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:10 schreef Mark031 het volgende:
Het zijn voornamelijk Dumpert/Geenstijl autisten die zo lopen te geilen op middelmatige wijven, omdat ze kilo's make-up opdoen en zich sletterig gedragen.
Geen users van dit forum? Ik vind Geraldine eerlijk gezegd een preuts trutje. Niet bepaald een slet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:10 schreef Mark031 het volgende:
Het zijn voornamelijk Dumpert/Geenstijl autisten die zo lopen te geilen op middelmatige wijven, omdat ze kilo's make-up opdoen en zich sletterig gedragen.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Geen users van dit forum? Ik vind Geraldine eerlijk gezegd een preuts trutje. Niet bepaald een slet.
Daar is gvd niks mis mee...quote:
Hehe. mad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:48 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Mijn moeder draagt in ieder geval geen kopvod en waggelt niet rond als een pinguïn.
Doet ze ook alleen maar voor dat programma.quote:
Dat assquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
1x raden wie Geraldine is
[ afbeelding ]
verlepte hoer dat t is. Zou mijn hont er nog vanaf trappenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:14 schreef La_Moustache het volgende:
LEKKER WIJF VERDOMME, IK WOU DAT IK DIE POP WAS VERDOMME
Naakt onder de douche staan. Ja dat is vrij bijzonder.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:29 schreef Beursaap het volgende:
Bij Robinson stond ze naakt onder de douche![]()
Man, ik zou er zelfs na mijn hond nog overheen gaan!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:17 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
verlepte hoer dat t is. Zou mijn hont er nog vanaf trappen
hoger dan je hont is wel te hopen jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:09 schreef NeuNeu het volgende:
[..]
Man, ik zou er zelfs na mijn hond nog overheen gaan!
Maar gelukkig sta ik hoger in de pikorde.
Dus?quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Doet ze ook alleen maar voor dat programma.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |