Nee ze is vies. Met een vieze rosbiefkut.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:11 schreef Fer het volgende:
Ze is gewoon niet zo fotogeniek, op vid's is het al een stuk beter.

Dionne Staxquote:Op dinsdag 23 februari 2016 09:12 schreef LethalNinja het volgende:
overhyped wijf idd, doe mij dan maar Gigi Ravelli, of die blondine van het journaal om even snel wat te noemen. Willekeurige blondines in de trein zien er vaak nog beter uit.

quote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:25 schreef JamesBontkraag het volgende:
De naam is een terechte klacht.
Voor de rest is het qua uiterlijk een leuk meisje, en getuige haar repertoire is het iig wel een vrouw met inhoud

Als ik er mijn lul insteek wel jaquote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:25 schreef JamesBontkraag het volgende:
De naam is een terechte klacht.
Voor de rest is het qua uiterlijk een leuk meisje, en getuige haar repertoire is het iig wel een vrouw met inhoud

Die mag er, mits ze het lief vraagt, ook aan sabbelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:20 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wollah deze wijf bedoel ik:
http://www.petersmulders.(...)ter%202909102407.JPG
Is lekkerder vinnik

Ze hebben altijd wat te zeikenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:38 schreef NeuNeu het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik hoor dat er mensen zijn die Geraldine en Gwen niet lekker vinden.![]()
Raar volk hier op Fok...

Laurenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:20 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wollah deze wijf bedoel ik:
http://www.petersmulders.(...)ter%202909102407.JPG
Is lekkerder vinnik

Gwen dr reetquote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:38 schreef NeuNeu het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik hoor dat er mensen zijn die Geraldine en Gwen niet lekker vinden.![]()
Raar volk hier op Fok...

Ja. Echt slecht. En ze spreekt geen andere talen. Dom wijf. Jouw Nederlands is trouwens ook kut.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:55 schreef MagicIsland1 het volgende:
Lekker wel, talent niet![]()
bijvoorbeeld met 3 op reis... echt elk rapportage van haar is dramatisch vergeleken met de andere presentatoren.

Ja. Zo zou ik het zelf ook uitspreken.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:19 schreef Fer het volgende:
Wat wel een klacht is: Dat ze schijnbaar Sjeeraldine genoemd dient te worden.

Terechte klacht.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 21:19 schreef Fer het volgende:
Wat wel een klacht is: Dat ze schijnbaar Sjeeraldine genoemd dient te worden.

Lekker hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
1x raden wie Geraldine is
[ afbeelding ]

Net als je moeder dus.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:10 schreef Mark031 het volgende:
Het zijn voornamelijk Dumpert/Geenstijl autisten die zo lopen te geilen op middelmatige wijven, omdat ze kilo's make-up opdoen en zich sletterig gedragen.

Geen users van dit forum? Ik vind Geraldine eerlijk gezegd een preuts trutje. Niet bepaald een slet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:10 schreef Mark031 het volgende:
Het zijn voornamelijk Dumpert/Geenstijl autisten die zo lopen te geilen op middelmatige wijven, omdat ze kilo's make-up opdoen en zich sletterig gedragen.

quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:21 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Geen users van dit forum? Ik vind Geraldine eerlijk gezegd een preuts trutje. Niet bepaald een slet.

Daar is gvd niks mis mee...quote:

Hehe. mad.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:48 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Mijn moeder draagt in ieder geval geen kopvod en waggelt niet rond als een pinguïn.

Doet ze ook alleen maar voor dat programma.quote:

Dat assquote:Op dinsdag 23 februari 2016 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
1x raden wie Geraldine is
[ afbeelding ]

verlepte hoer dat t is. Zou mijn hont er nog vanaf trappenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:14 schreef La_Moustache het volgende:
LEKKER WIJF VERDOMME, IK WOU DAT IK DIE POP WAS VERDOMME

Naakt onder de douche staan. Ja dat is vrij bijzonder.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:29 schreef Beursaap het volgende:
Bij Robinson stond ze naakt onder de douche![]()

Man, ik zou er zelfs na mijn hond nog overheen gaan!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:17 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
verlepte hoer dat t is. Zou mijn hont er nog vanaf trappen

hoger dan je hont is wel te hopen jaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:09 schreef NeuNeu het volgende:
[..]
Man, ik zou er zelfs na mijn hond nog overheen gaan!
Maar gelukkig sta ik hoger in de pikorde.

Dus?quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:51 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Doet ze ook alleen maar voor dat programma.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |