Ja. En die opvolger van hem was vanavond op tv.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wist jij dat Meester Visser naar SBS is?

Nee, ik dacht dat Meester Visser overleden was.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. En die opvolger van hem was vanavond op tv.
Wist jij dat Meester Visser komende zaterdag in Verborgen Verleden zit?

Wist jij dat Dominique van der Heyde (NOS Politiek) een volle nicht is van Beau van Erven Dorens?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat Meester Visser overleden was.

Nee, Beau is wel een harde baas.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wist jij dat Dominique van der Heyde (NOS Politiek) een volle nicht is van Beau van Erven Dorens?

De Reidende Rechter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
De Reidende Rechter.Dat je nu zelfs al een Joling bij je eigen grappen gebruikt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vandaag trouwens nog een Joling (en Gordon) gebruikt in een topic over Hitler:
NWS / Hitler had misvormde micropenis.....

Ik denk omdat ze niet met ons geassocieerd willen worden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:22 schreef Specularium het volgende:
Waarom doet iedereen hier net alsof ze er niet zijn?

Ik ben er weer.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:22 schreef Specularium het volgende:
Waarom doet iedereen hier net alsof ze er niet zijn?

Dat doen we hier maar zelden.quote:

Timmmmm ken ik niet.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat doen we hier maar zelden.
Gezelligheid tref je hier alleen aan als de stand van de maan precies goed is, als de nieuwe cd van Ariana Grande net uit is, als timmmmm niet ongesteld is, als Yoki geen kater heeft en als Harry net tien matige users heeft geband.

Hallo Elfletterig.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:59 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Timmmmm ken ik niet.
Harry en Yoki wel. Die waren wel gezellig hoor...
En er werd gisteravond nog beweerd dat iemand een kloon zou zijn van jou.
Volgens mij bedoelden ze mij...
Ik begreep er helemaal niets meer van.

Ik heb zoveel kloons dat ze inmiddels bijna een eigen leven leiden. Maar ik heb ze nog wel zodanig op een rijtje dat ik niet met mijn eigen kloons in gesprek ga.quote:Op woensdag 24 februari 2016 00:59 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Timmmmm ken ik niet.
Harry en Yoki wel. Die waren wel gezellig hoor...
En er werd gisteravond nog beweerd dat iemand een kloon zou zijn van jou.
Volgens mij bedoelden ze mij...
Ik begreep er helemaal niets meer van.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |