Hmm wel herkenbaar dat filmpje, alleen zoiets als 'kanker grote vis' kan ik niet om lachenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2014/10/avontuur-met-freek/
Gewoon een van je benen gebruiken. Je geeft mensen een hand met rechts.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo flexibel. En hoe doen ze dat als ze geen linkerhand hebben?
Maar dat met die zebra's vanuit die helicopterquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hmm wel herkenbaar dat filmpje, alleen zoiets als 'kanker grote vis' kan ik niet om lachen
Wait wut Guus is srs homo?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De wondere combinatie van poppers en kontebonken uitvoerig aan het testen sinds zijn coming out.
Het niveau hier is wel erg hoog, dus ik dacht ik kom even langsquote:
Schieten, schieten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar dat met die zebra's vanuit die helicopter
Je bent er weer als de kippen bij. Net ook al bij paxcon. Sletje van me.quote:
Sarcasme staat jou net zo goed als een luciferdoosje op je dikke moeder.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het niveau hier is wel erg hoog, dus ik dacht ik kom even langs
goede edit, zet extra kracht bij.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sarcasme staat jou net zo goed als een luciferdoosje op je dikke moeder.
Logisch als je uit Limburg komt. Die zachte G is niet voor niets.quote:
Knabbel op mijn kaaslul joh.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
goede edit, zet extra kracht bij.
Hehe nu je het zegt zo lijkt het net of ik zelf homo ben.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:37 schreef Parawan het volgende:
[..]
Je bent er weer als de kippen bij. Net ook al bij paxcon. Sletje van me.
Limburgquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Logisch als je uit Limburg komt. Die zachte G is niet voor niets.
Een travestiet voelt zich toch een vrouw? Dus als die seks heeft met een man is het eigenlijk gewoon hetero.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hehe nu je het zegt zo lijkt het net of ik zelf homo ben.
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
Ik weet nog dat Argo ofzo hier een hilarisch plaatje postte en ik vervolgens zag dat ze in Geerd SC met z'n allen hadden zitten overleggen wie dat plaatje hier durfde te posten.
next level plaatsvervangende schaamte
Nee maar gutmenschen komen toch op voor marokkanen enzo?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Und? Niks mis met homo's toch
Ik hoop zo erg dat dit een grap isquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:39 schreef deadprez het volgende:
Ik weet nog dat Argo ofzo hier een hilarisch plaatje postte en ik vervolgens zag dat ze in Geerd SC met z'n allen hadden zitten overleggen wie dat plaatje hier durfde te posten.
next level plaatsvervangende schaamte
Ik denk dat je transgender bedoeltquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:39 schreef Parawan het volgende:
[..]
Een travestiet voelt zich toch een vrouw? Dus als die seks heeft met een man is het eigenlijk gewoon hetero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |