Maar ze zeggen dat eerlijkheid het langst duurt.quote:
oh ja is gwn troll toch xDquote:
Gaat het goed met de Spitfire?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:25 schreef datismijnmening het volgende:
Tyfus. Fucking secondelijm aan mijn klauwen
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Wat ga je lijmen op dit tijdstip
Kernbomquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat moet jij met lijm? Ben je een arbeider ofzo?
ik heb ook gevoelensquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar ze zeggen dat eerlijkheid het langst duurt.
thanks man op dikke mensen kan ik tenminste rekenenquote:
Oh ik ken ze niet allemaal goed, kijk ook nooit die DWDD zelfpijperij, ben ik te dom voorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vond de eerste en tweede wel beter though
Steek er nog 1 op dan.quote:
Verrassend weer dat je volledig ontgaat waarom ik die gebruik.quote:
En hoe vaak je jeuk aan je anus hebtquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Wanneer je je rechter wijsvinger hebt gesneden besef je pas hoe vaak je die gebruikt om te typen
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2014/10/avontuur-met-freek/quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ik ken ze niet allemaal goed, kijk ook nooit die DWDD zelfpijperij, ben ik te dom voor
Ja he, voelt zo raar hequote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Wanneer je je rechter wijsvinger hebt gesneden besef je pas hoe vaak je die gebruikt om te typen
Dat hoor je met links te doenquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En hoe vaak je jeuk aan je anus hebt
Ja ik ben niet zo flexibel. En hoe doen ze dat als ze geen linkerhand hebben?quote:
De wondere combinatie van poppers en kontebonken uitvoerig aan het testen sinds zijn coming out.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:30 schreef deadprez het volgende:
mijn vorige post deed me aan guus denken trouwens
waar is die jongen?
Ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh komt Geerd SC volk nu ook hier
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De wondere combinatie van poppers en kontebonken uitvoerig aan het testen sinds zijn coming out.
No problem Gquote:Op dinsdag 23 februari 2016 00:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
thanks man op dikke mensen kan ik tenminste rekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |