Zelfs de acteur die Glenn speelt zou het niets verbazenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:31 schreef Ridocar het volgende:
en dan door Negan om zeep worden geholpen. Het zou me verbazen.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze eerst naar huis gaan.
SPOILER: next week shizzleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Me Beth en die andere blonde van het begin gebeurde hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:31 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Het is jammer dat sommigen dit lezen als: wie wil je als eerste dood hebben?
Glenn zal nog wel even mee blijven doen. Het zou wat zijn, eerst dat Nicholas-dumpster-thankyougebeuren, dan net als 'ie terug komt op Alexandria, alles overleven, en dan door Negan om zeep worden geholpen. Het zou me verbazen.
Ja, die zal het daar wel iets op tegen hebben jaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:15 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Krijgen ze nog even ruzie met Morgan want die zal het er niet mee eens zijn dat ze Negan kamp gaan uitroeien.
Startgevecht - hergevecht - eindgevecht in 3 afleveringen zie ik niet echt gebeurenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:51 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, die zal het daar wel iets op tegen hebben ja![]()
Ben beneiuwd hoe snel ze naar Negan toe gaan. Het kan wel tot de season finale duren alvorens ze daadwerkelijk de confrontatie aangaan. Nog 5 episodes:
• Morgan overtuigen, of afscheid van nemen, als ie er niet mee kan leven
• background ep (van Jesus oid)
• voorbereiding
• the road towards
• the end battle (met casuaties)
Maar aangezien Negan nogal een stroeve baas schijnt te zijn kunnen ze natuurlijk er ook natuurllijk veel episodes voor uittrekken:
• voorbereiding & Morgan overtuigen
• the road towards & start battle (een gedeelte gevangen genomen en/of dood)
• Bevrijden
• retraeat - rebattle
• End battle
Ik ben in ieder geval wel benieuwd
Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:04 schreef icemotion het volgende:
Negan is na de Governor de volgende grote bad-guy. Ik denk zelf dat we hem voor het eerst aan zien in de season finale of de aflevering ervoor. En dan begint het pas.
De Governor speelde anderhalf seizoen een rol. Negan zal op zijn minst een soortgelijke lengte een rol spelen afgaande op de comics. Dit is zijn introductie, het echte gevecht zal pas beginnen in seizoen 7.
Ik wist het nog niet, dus voor mij heb je wel iets gespoilerd.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:50 schreef icemotion het volgende:
Wat ik net poste is nauwelijks een spoiler te noemen en niks dat niet al in interviews is aangegeven voor de serie; Negan is de next big bad.
Als ik nou ging posten wat Negan allemaal zou gaan doen.. dan zijn het spoilers... maar aangeven dat iemand een grotere rol gaat spelen dan een paar afleveringen.. kom op
Als het informatie betreft die uit de comics komt, dan is het gewoon een spoiler. Als je over de comics wilt praten, dan maak je daar maar een topic over. De regels van het TV forum wat betreft spoilers zijn gewoon duidelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:50 schreef icemotion het volgende:
Wat ik net poste is nauwelijks een spoiler te noemen en niks dat niet al in interviews is aangegeven voor de serie; Negan is de next big bad.
Als ik nou ging posten wat Negan allemaal zou gaan doen.. dan zijn het spoilers... maar aangeven dat iemand een grotere rol gaat spelen dan een paar afleveringen.. kom op
Ik ben te lui im dit nategaan, maar dacht te hebben felezen dat seizoen 6 het slot op de serie zou worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:04 schreef icemotion het volgende:
Negan is na de Governor de volgende grote bad-guy. Ik denk zelf dat we hem voor het eerst aan zien in de season finale of de aflevering ervoor. En dan begint het pas.
De Governor speelde anderhalf seizoen een rol. Negan zal op zijn minst een soortgelijke lengte een rol spelen afgaande op de comics. Dit is zijn introductie, het echte gevecht zal pas beginnen in seizoen 7.
En net zoals 99% van alle andere spoilerkneuzen is deze ook weer vreselijk verontwaardigd. Want het was maar een klein spoilertje toch? Niet zo erg toch?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:50 schreef icemotion het volgende:
Er komt iig een 7e seizoen. En de makers hebben een 8e, 9e en 10e seizoen al in hun hoofd met zelfs ideeën voor een 11e en 12e seizoen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:56 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Ik ben te lui im dit nategaan, maar dacht te hebben felezen dat seizoen 6 het slot op de serie zou worden.
Het verhaal in dit dorp is inderdaad wel wat diverser. De aanval van de Wolves, de zombie-4daagse en nu dat dorp van Jesus en de aankomende Negan. Boeiend seizoen inderdaadquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het tot nu toe 1 van de leukere seizoenen
Hoop dat Negan niet zo'n vervelende bad guy wordt als de Governor. Die vond ik echt irritant na een half seizoen........ was er helemaal klaar mee. De seizoenen met die stad en de gevangenis vond ik dan ook echt de minste. En ik maar denken dat het aan 't stationaire lag van 1 verblijfplek. Maar dat is dus niet zo, want dit dorp vind ik WEL leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |