Dan kun je ook wel aan de gang blijven als je met zachte gay praat.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:56 schreef MrBadGuy het volgende:
Iemand in elkaar slaan die je verdenkt van homo zijn... nee, zo maak je jezelf wel minder verdacht

100% eens met Albert.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:22 schreef Mylene het volgende:
Even lachen met Albert Verlinde.
[..]
bron

Lees het boek de vriendenrepubliek enje bent helemaal bij tot de Jaren nenegtig in ieder gevalquote:Op woensdag 24 februari 2016 12:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is sowieso typisch voor de Limburgse politiek en het Limburgse zakenleven. In de breedte, niet enkel bij ouderwetse partijen zoals het CDA. Er zijn uitgebreide artikelen en zelfs hele boeken geschreven over het hoe en wat van deze cultuur van corruptie en nepotisme (zeer interessante lectuur voor sociologen en historici), in de kern heeft het inderdaad te maken met het "ons kent ons" fenomeen. Wie interesse heeft, vraag het maar aan bijv. Hexagon, hij kan je als het goed is wel naar het een en ander verwijzen.

Vrij normaal mechanisme. Als jij iemand kent als een toffe peer dan ben je geneigd om negatieve verhalen over die persoon niet te geloven.quote:Op woensdag 24 februari 2016 09:35 schreef Ludachrist het volgende:
Goh, Albert Verlinde meet met twee maten als het gaat om mensen die hij kent. Dat is onverwacht.

Verre van professionele reactie, echter.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vrij normaal mechanisme. Als jij iemand kent als een toffe peer dan ben je geneigd om negatieve verhalen over die persoon niet te geloven.

Dirk Scheringa is ook een hele aardige, nette meneer, die zou nooit mensen oplichten. En Bill Cosby, ach, zo'n lieve man, nee, die heeft z'n tengels echt wel thuisgehouden.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrij normaal mechanisme. Als jij iemand kent als een toffe peer dan ben je geneigd om negatieve verhalen over die persoon niet te geloven.
Een inmiddels overleden oud-collega van me bleek te hebben gesjoemeld met de kas bij de supportersvereniging. Dat wilden sommige mensen ook niet geloven, puur en alleen op basis van het feit dat ze hem kenden als zo'n sympathieke vent.
Zelf ook wel eens meegemaakt dat ik nauwelijks kon geloven dat iemand was vreemd gegaan. Was echt de laatste persoon waar ik het van verwacht zou hebben. Eerste reactie was echt: "Kan niet, verhaal klopt niet, misverstand of vuige roddel en achterklap.".
Veel mensen zijn dan niet in staat om hun beeld van zo'n persoon bij te stellen en blijven gewoon bind ontkennen dat persoon in kwestie iets fout heeft gedaan.

Hopen mensen die er nog heilig van overtuigd zijn dat Scheringa 'pootje gelicht' is in NL ipv dat hij er zelf een puinhoop van gemaakt heeftquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:37 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dirk Scheringa is ook een hele aardige, nette meneer, die zou nooit mensen oplichten. En Bill Cosby, ach, zo'n lieve man, nee, die heeft z'n tengels echt wel thuisgehouden.
 .
 .  

Dat is een te simpele voorstelling van zaken. De slechtste mensen komen aan de oppervlakte juist erg goed over, en gebruiken dat om hun slechte kanten maximaal uit te buiten.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:39 schreef Perrin het volgende:
Alle mensen hebben goede én slechte kanten.

Ach, hij zit daar om roddelnicht te zijn. Met serieuze journalistiek heeft het natuurlijk sowieso geen fuck te maken wat die gast doetquote:Op woensdag 24 februari 2016 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verre van professionele reactie, echter.

Nee, dat snap ik. Maar ook als roddeljournalist is het erg onprofessioneel je eigen voorkeuren te laten prevaleren. Temeer je in andere gevallen bovenop de bandwagon zit. Als eerste.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, hij zit daar om roddelnicht te zijn. Met serieuze journalistiek heeft het natuurlijk sowieso geen fuck te maken wat die gast doet

Daarom snap ik sowieso niet dat mensen nog naar dat programma met die roddelnicht kijken. Ik vind het echt niet om áán te zien. Wat een vreselijk figuur.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar ook als roddeljournalist is het erg onprofessioneel je eigen voorkeuren te laten prevaleren. Temeer je in andere gevallen bovenop de bandwagon zit. Als eerste.

Het is dan ook grote drek wat hij produceert, niet alleen in dit geval.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Maar ook als roddeljournalist is het erg onprofessioneel je eigen voorkeuren te laten prevaleren. Temeer je in andere gevallen bovenop de bandwagon zit. Als eerste.

Het is een systeem zoals alle anderen, mensen doen er aan mee omdat ze er beter van worden. De godfather en de mensen die hem dienen.quote:Op woensdag 24 februari 2016 12:48 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Het mooie vind ik altijd dat "demense" zo'n godfather altijd nog erg dankbaar zijn ook, voor al diens "gunsten". Terwijl ze natuurlijk eigenlijk stiekem van voren en van achteren driedubbel genaaid worden door die patjakker, al gebeurt dat uit het zicht.

De verhoudingen daartussen wisselen echter zeer sterk.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:39 schreef Perrin het volgende:
Alle mensen hebben goede én slechte kanten.
Ik zou hem dan ook geen journalist noemen. Hij is een showman die toevallig presentator werd en dit daardoor is blijven doen. Het gaat in dat televisiewereldje meer om wie je kent dan om wat je kan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:40 schreef Leandra het volgende:
Whut zegt Albert nou? Hij woont bij z'n ouders?

Seriously?
 Seriously?

Ik neem het van je aan, al ben je ook dan een soort van showman. Ik weet dat hij al best wel lang (jaren 90 al) met musicals bezig is. Hij heeft weinig journalistieke kwaliteiten maar hij lijkt wel over enig zakelijk talent te beschikken.quote:Op woensdag 24 februari 2016 18:14 schreef Copycat het volgende:
Hij was eerder presentator dan showman.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |