Dat hoort hier: R&P / Datingstappenplan - stap 2: vol vertrouwen op naar die eerste datequote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:38 schreef MrBradge het volgende:
Ik heb sinds vanmiddag het telefoonnummer van een zeer leuke dame die 2 jaar ouder is dan dat ik ben, en tot nu toe hebben we heel veel dezelfde interesses en zoals het er nu uitziet ga ik binnenkort bij haar eten
Ja. Eigenlijk vrij snel erna al maar vorig weekend pas afgesproken. Ik wilde eerst even bekomen ervan en bedenken wat ik overal van vond.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk vrij snel erna al maar vorig weekend pas afgesproken. Ik wilde eerst even bekomen ervan en bedenken wat ik overal van vond.
Het gaat nu heel anders. Go with the flow, ben er ook heel rustig onder nu. Het is dat ik al zo op hem gesteld was geraakt, anders had ik het denk ik niet aangedurfd hoor. Bij hem is het ongemak ook weg, soms zit ik er gewoon op te wachten maar het gebeurt niet.
:jaquote:
Die gast die steeds afhaakte? Of is het nu een ander?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
:ja
Heb ook totaal geen haast meer met iets nu, omdat het zo voelt. Nu is er echt de ruimte om ervan te genieten samen. En leuke dingen te doen en te ontdekken van elkaar. Hij leert snel, zeg maarEn hebben ook gewoon erg veel lol, dat vind ik wel heel belangrijk.
Initiatief nemen KaBuf. Zij gaat niet zeggen wat er moet gebeuren.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:32 schreef KaBuf het volgende:
Volgende week zondag een date, heb verschillende dingen voorgesteld om te doen. Maar zij vindt alles best
Maar eens iets spectaculairs leuks verzinnen dan.
Bungeejumpen natuurlijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:32 schreef KaBuf het volgende:
Volgende week zondag een date, heb verschillende dingen voorgesteld om te doen. Maar zij vindt alles best
Maar eens iets spectaculairs leuks verzinnen dan.
quote:Op maandag 28 maart 2016 12:14 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Initiatief nemen KaBuf. Zij gaat niet zeggen wat er moet gebeuren.
Ik zat te denken aan het Klimbos, leuk en actief, en niet iets wat je dagelijks doet. Twijfel alleen of het niet te kinderachtig isquote:
"die gast" ja. Blijkt het best in zich te hebben nu ik hem wat meer ruimte geef. En hebben het leukquote:Op maandag 28 maart 2016 11:00 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Die gast die steeds afhaakte? Of is het nu een ander?
Prima idee. Eerste date? Dan kun je iig wegsjezen met de kabelbaan mocht het niet klikken.quote:Op maandag 28 maart 2016 12:16 schreef KaBuf het volgende:
[..]
[..]
Ik zat te denken aan het Klimbos, leuk en actief, en niet iets wat je dagelijks doet. Twijfel alleen of het niet te kinderachtig is![]()
Lijkt mij wel een goed idee ja.quote:Op maandag 28 maart 2016 12:16 schreef KaBuf het volgende:
[..]
[..]
Ik zat te denken aan het Klimbos, leuk en actief, en niet iets wat je dagelijks doet. Twijfel alleen of het niet te kinderachtig is![]()
quote:Op maandag 28 maart 2016 18:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Prima idee. Eerste date? Dan kun je iig wegsjezen met de kabelbaan mocht het niet klikken.
Wanneer gaan wequote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:50 schreef habitue het volgende:
Het wordt zondag wss lekker weer. Neem een kleedje mee naar een meer of plas of park, wat wijn/bier en snacks mee evt beachtennis spul en beetje ouwehoeren. Dat zou ik doen.
Bedoelde die gast niet verkeerd hoor, maar leuk.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
"die gast" ja. Blijkt het best in zich te hebben nu ik hem wat meer ruimte geef. En hebben het leuk
Zaterdag lekker van de zon en de mooie natuur hier genoten. Hij grapte nog dat hij speciaal voor mij de dag ervoor een hartje in een boom had gekerfd (kwamen een boom tegen met een groot hart erop). Zitten wel op één lijn qua nuchterheid en dat is voor mij erg prettig om eerlijk te zijn. Anders dan anders maar eerlijker en serieuzer.
Ik vind dat soort dingen voor eerste dates juist zo standaard, wil iets anders doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ook niet. Ingewikkeld gedoe. Als je niet gewoon tegenover elkaar, met een wijntje, een leuke avond kunt hebben, laat dan maar.
zooo jammer weer he, waarom meteen dat alcohol nodig?? Als je echt voor elkaar geboren bent dan moet je 2,5 uur toch ook wel vol kunnen lullen zonder stimulantia?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:50 schreef habitue het volgende:
Het wordt zondag wss lekker weer. Neem een kleedje mee naar een meer of plas of park, wat wijn/bier en snacks mee evt beachtennis spul en beetje ouwehoeren. Dat zou ik doen.
ja want 1 a 2 biertjes veranderd je zooooo veel.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zooo jammer weer he, waarom meteen dat alcohol nodig?? Als je echt voor elkaar geboren bent dan moet je 2,5 uur toch ook wel vol kunnen lullen zonder stimulantia?
Nou ja, ik drink sowieso niet en zij moet nog terug naar huis rijden, dus er zal toch niet veel gedronken worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zooo jammer weer he, waarom meteen dat alcohol nodig?? Als je echt voor elkaar geboren bent dan moet je 2,5 uur toch ook wel vol kunnen lullen zonder stimulantia?
1 letter achter het werkwoord zegt mij iig allesquote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja want 1 a 2 biertjes veranderd je zooooo veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |