Nou, een maand geleden zat ik in deel 1, twee weken later in
deel 2 (later veranderd dat hij naar mij toe zou komen) en nu in deel 3

Leuke dag gehad. We hebben de Martinitoren beklommen en zijn we nog best lang daar boven gebleven. Toen heb ik hem een beetje 'rondgeleid' in de stad en de uni laten zien, kwam die een bekende tegen

Vet ongemakkelijk denk ik, maar goed, netjes voorgesteld en toen gingen we weer verder. Naar huis gelopen, boodschappen gedaan, veel gepraat en toen gekookt. Hij ging koken en ik heb de tafel gedekt.
En nog meer gepraat en na het eten hebben we op het balkon gezeten en toen werd het koud, hebben we op de bank bier gedronken en ijs gegeten uit zo'n bak ijs van de AH.

Nog meer gepraat, met de kat gespeeld en op een gegeven moment werd het toch wat stil-achtig. Toen heb ik voorgesteld om een filmpje te kijken, vond die wel een goed idee, toen hadden we het ineens over iets anders en een kwartier later pakte ik Netflix bij.
Toen zei die ineens dat naar huis ging om morgenochtend zijn project af te ronden met z'n groepje (had die al langer erover) en hij moest nog 3 uur reizen, dus heb ik hem een uurtje geleden op de trein gezet. Toen de trein aankwam, begon het pas écht ongemakkelijk te worden.

Ik wilde hem zoenen en volgens mij vond hij het ook wel oké, maar we kwamen niet veel verder dan heel ongemakkelijk elkaars hand geven en een kleine knuffel wat niet eens op een knuffel leek.

En toen issie de trein ingestapt en hij zou me appen als die thuis was en toen ben ik direct naar FOK! gegaan om dit te typen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft komt er een vervolg, maar wie weet vond hij het stom.

Wordt vervolgd.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2016 21:19:13 ]