Als ik voor iemand geboren ben kan het haast niet anders zijn dan dat diegene ook alcohol drinkt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:27 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zooo jammer weer he, waarom meteen dat alcohol nodig?? Als je echt voor elkaar geboren bent dan moet je 2,5 uur toch ook wel vol kunnen lullen zonder stimulantia?
Daten met iemand die geen alcohol drinkt.. neh zie ik niet zittenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:45 schreef habitue het volgende:
Als ik voor iemand geboren ben kan het haast niet anders zijn dan dat diegene ook alcohol drinkt.
Wat is er zo leuk aan alcohol? Ruimdenkend zijn zonder alcohol is toch veel beter?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daten met iemand die geen alcohol drinkt.. neh zie ik niet zitten
Heel ruimdenkend ja, jouw manier beter noemenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan alcohol? Ruimdenkend zijn zonder alcohol is toch veel beter?
Zonder alcohol is dus beter?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan alcohol? Ruimdenkend zijn zonder alcohol is toch veel beter?
Dat ga jij toch nooit snappen, dus dat ga ik niet eens proberen uit te leggen hier.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:59 schreef Deezertje het volgende:
Omdat je alleen 'goede gesprekken' (aka dom of vrij lullen) kan hebben als je een slok op hebt?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ga jij toch nooit snappen, dus dat ga ik niet eens proberen uit te leggen.
Psssst. We hebben kleurentelevisie tegenwoordig. De wereld is niet zwart/wit.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat je alleen 'goede gesprekken' (aka dom of vrij lullen) kan hebben als je een slok op hebt?
Zie hier weer een reden waarom je geen aansluiting hebt, en dat heeft niets te maken met het feit dat je geen alcohol drinkt, maar alles met je perceptie over wel alcohol drinken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat je alleen 'goede gesprekken' (aka dom of vrij lullen) kan hebben als je een slok op hebt?
Je avatar zegt me iets andersquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Psssst. We hebben kleurentelevisie tegenwoordig. De wereld is niet zwart/wit.
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je avatar zegt me iets anders
Maar dat zei de PO ook ja.
Blijven toch altijd 2 aparte werelden hoor, mensen die wel en niet drinken.
Vooral dat inderdaad. Respect willen voor het feit dat je geen drinker bent, maar ondertussen wel neerkijken op de mensen die wel drinken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft helemaal niet.
Alleen als de niet-drinker zich superieur voelt, wordt het wel moeilijk daar normaal mee om te gaan.
Gezelligheid is subjectief. Dus een verkapte drug om de mensheid die normaal niet zo los is, wat losser te maken. #handjehelpenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Vooral dat inderdaad. Respect willen voor het feit dat je geen drinker bent, maar ondertussen wel neerkijken op de mensen die wel drinken.
Ik kan trouwens niet zeggen dat ik ruimdenkend word van alcohol. Je grenzen worden verlegd en je durft wat meer jezelf te zijn. Je hebt gewoon wat meer schijt aan alles. Voor sommige mensen kan dat heel goed zijn.
Aangezien Deezer het graag zwart op wit wil zien staan: https://www.jellinek.nl/v(...)-van-alcoholgebruik/
Samen dronken/aangeschoten zijn is anders heelquote:Op dinsdag 29 maart 2016 14:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, dus?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gezelligheid is subjectief. Dus een verkapte drug om de mensheid die normaal niet zo los is, wat losser te maken. #handjehelpen
Oww maar dat bedoel ik ook niet hoor. Heb er gewoon geen naam voor bedacht en vind het wel lollig al die benamingen nu als "gast" en "chick". Voel me beetje oudquote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:08 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Bedoelde die gast niet verkeerd hoor, maar leuk.
Wanneer is de grote dag?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:47 schreef KaBuf het volgende:
Deezer. Ik drink ook niet, maar het kan mij niet boeien of anderen drinken hoor. Moet iedereen toch zelf weten?
Zondag komt ze langsquote:
Jammer! Jij de knoop doorgehakt of hij? Waarom?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 19:39 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik ben weer single na een paar maanden, ik kan weer gaan daten
Vind ik leuk.quote:Op zondag 3 april 2016 19:59 schreef eefje801 het volgende:
Dattie dan nog even terug komt fietsen om nog een keer afscheid te nemen..
(of mag dit ook al niet)
Eerste dagtrip zit in de pijplijn, huu het wordt steeds echter. Dag dagen in bed bivakkeren en veel te laat slapen, bijna omvallen en je realiseren dat je steeds vergeet te etenGelukkig is een combinatie ook mogelijk, dat moet toch te doen zijn. Stukken gezonder ook.
Wel typisch dat dit juist geen internetdate was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft komt er een vervolg, maar wie weet vond hij het stom.Wordt vervolgd.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2016 21:19:13 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |