Alleen DTVDD mag van mij blijven als het weer leuk wordt de rest mag wel weg ja. Kijk ook maar af en toe nog. Elke keer weer een teleurstelling.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Programma opdoeken, reeks opdoeken, VARA opdoeken
Mooier dan dit wordt het niet
Doek opreeksen misschien een optie ?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Programma opdoeken, reeks opdoeken, VARA opdoeken
Mooier dan dit wordt het niet
Ik zal het aan de keuken doorgeven. Hiet opeten of meenemen?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doek opreeksen misschien een optie ?
Effe lekker muziekje voor VI begint.
Ikquote:Op maandag 22 februari 2016 19:52 schreef KingRoland het volgende:
haha wie zag die donkere gozer met zijn lippen bewegen
Mijn God. Ha ha ha.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen DTVDD mag van mij blijven als het weer leuk wordt de rest mag wel weg ja. Kijk ook maar af en toe nog. Elke keer weer een teleurstelling.
Ik weet niet wat je smaak is qua muziek. Vertel, en ik zoek iets toepasselijks.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zal het aan de keuken doorgeven. Hiet opeten of meenemen?
Ik zie het al. Boston....quote:Op maandag 22 februari 2016 19:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zal het aan de keuken doorgeven. Hiet opeten of meenemen?
Deze baas weet.quote:
VPRO. Kijk eens op zondagochtend Arcee. Hoef je niks uit te leggen.quote:
quote:Neelie Kroes in Silicon Valley
Afgelopen maand bracht Neelie Kroes, ambassadeur voor StartUp Delta, samen met premier Mark Rutte een bezoek aan Silicon Valley. Zo lunchten de twee met Apple topman Tim Cook, hadden ze een ontmoeting met Elon Musk van Tesla en hadden ze een rondleiding op de Facebookcampus met operationeel directeur Sheryl Sandberg. Grote namen dus! Vanavond vertelt Neelie Kroes ons meer over haar bezoek aan Silicon Valley.
De Elfstedentocht van 1986
Op vrijdag 26 februari is het 30 jaar geleden dat de Elfstedentocht van 1986 plaatsvond. Deze veertiende editie had een koninklijk tintje omdat de toen 18-jarige prins en huidige koning Willem-Alexander onder de naam W.A. van Buuren meereed. Net als in 1985 werd de Elfstedentocht door Evert van Benthem gewonnen. Op vrijdag is deze tocht uit 1986 nogmaals in zijn geheel te zien op NOS.nl. Aan tafel: Erben Wennemars, Mark Tuitert en Beorn Nijenhuis.
Muziekminuut: Jack Garratt
De Britse zanger en multi-instrumentalist Jack Garratt is door de BBC uitgeroepen tot Sound of 2016. Na het verschijnen van zijn uk-garageballad ‘I Couldn’t Want You Anyway’ in 2014, stond hij onder andere op festivals als Eurosonic Noorderslag en Pitch. Garrets muziek is een mix van singer-songwriter, elektronica, hiphop en indie. Vorige week verscheen zijn debuutalbum ‘Phase’. Vanavond is de 24-jarige zanger bij DWDD te horen!
Huisdichter Nico Dijkshoorn
Normaal op woensdag, deze keer op dinsdag! Een gedicht van Nico Dijkshoorn.
Tafeldame: Miss Wildervank: Halina Reijn
NEEquote:Op dinsdag 23 februari 2016 03:45 schreef female81 het volgende:
De openingspost mag weleens ververst worden. Veel van die rubrieken zijn al minstens een jaar geleden opgedoekt.
En zo zit het!quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
De nieuwe Rijdende rechter gaat niet slagen.
Boycotten.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
De nieuwe Rijdende rechter gaat niet slagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |