quote:Op maandag 22 februari 2016 19:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chicks waren lekker indeed, phantomesse
Goeie zelfkennis heb je ook zeg.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iemand die zich een beetje heeft ingelezen/semi-intellectueel is/een bovengemiddelde woordenschat heeft, maar met z'n uitspraken volledig de plank misslaat, en dus eigenlijk gewoon een slimme dombo is.
Ik heb geen zin om hier op door te gaan. Ik word meestal dezelfde vragen gesteld.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dan dat de interpretatie van de koran zoals die door IS gedaan wordt, door ongeveer iedere deskundige de letterlijke genoemd wordt?
Evengoed blijkt wat mij betreft hier wel enige repressief karakter uit:
[..]
Doe aardig manquote:Op maandag 22 februari 2016 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij weet nog minder van jouw geloof dan ik gok ik zo. Van ismo leer ik tenminste nog wat
Gwn dom dusquote:Op maandag 22 februari 2016 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iemand die zich een beetje heeft ingelezen/semi-intellectueel is/een bovengemiddelde woordenschat heeft, maar met z'n uitspraken volledig de plank misslaat, en dus eigenlijk gewoon een slimme dombo is.
die was echt tantoe lelijkquote:Op maandag 22 februari 2016 19:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Chicks waren lekker indeed, phantomesse
wrm zo madquote:Op maandag 22 februari 2016 20:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben blij dat je niet op mijn vragen inging janet een pool jij
quote:Op maandag 22 februari 2016 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn bronnen moeten nederlands of engels zijn, dan kom je voornamelijk maar aan 1 kant van het spectrum uit. Wees blij dat ik er wat over wil leren.kan ook alleen maar kankeren op moslims in plaats van achter meer info proberen te komen
domme sloerie
Onder een steen geleefd? Was m'n vaste SC voordat ik naar deze kwamquote:Op maandag 22 februari 2016 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf is dat nou weer dan? fernandes sc?
Allochtonen als in kerels + lekkere chicks :squote:Op maandag 22 februari 2016 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat allochtonen geen lekkere chicks zijn :s
Toevallig wel ja. Bijna 4 jaar.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Onder een steen geleefd? Was m'n vaste SC voordat ik naar deze kwam.
[..]
Allochtonen als in kerels + lekkere chicks :s
Dat is echt m'n go-to grapquote:Op maandag 22 februari 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat staat er op de rolstoel van een Turk? Islam
Omdat je altijd zo fel en onaardig doet. Ik begrijp niet waarom je vaak zo denigrerend tegenover anderen moet zijn.quote:
Niks mis met murdera.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo fel en onaardig doet. Ik begrijp niet waarom je vaak zo denigrerend tegenover anderen moet zijn.
even soppen op neymarquote:Op maandag 22 februari 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Cachie
Training van Barca live te volgen
https://www.facebook.com/(...)r¬if_t=live_video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |