Hij werkt. Zgn leven.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ssssthoop dat hij net binnenkomt en boos gaat doen
R.I.P. Fernandes SC, met allochtonen en lekkere chicks.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
zieke multi culti sc hier. ff zoeken voor beetje ariër sc hier hoor
Maar hoe komt het dan dat de interpretatie van de koran zoals die door IS gedaan wordt, door ongeveer iedere deskundige de letterlijke genoemd wordt?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://www.answering-isla(...)eidenwaardigheid.htm
Hier beide kanten van het verhaal
quote:maar hij moet aan de moslims gewillig de [tol] belasting betalen en onderdanig, zich onderwerpen aan de islamitische wetten
jij weet nog minder van jouw geloof dan ik gok ik zo. Van ismo leer ik tenminste nog watquote:Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee dan was ik wel net op je nietszeggende reactie's ingegaan als ik dat wilde doen, Murdera.
Ja doequote:Op maandag 22 februari 2016 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
zieke multi culti sc hier. ff zoeken voor beetje ariër sc hier hoor
wtf is dat nou weer dan? fernandes sc?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
R.I.P. Fernandes SC, met allochtonen en lekkere chicks.
Dat mag jij vindenquote:Op maandag 22 februari 2016 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij weet nog minder van jouw geloof dan ik gok ik zo. Van ismo leer ik tenminste nog wat
Wil je nou zeggen dat allochtonen geen lekkere chicks zijn :squote:Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chicks waren lekker indeed, phantomessequote:Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ECKTE TATTA GESPOT HOORquote:Op maandag 22 februari 2016 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf is dat nou weer dan? fernandes sc?
thnx, ik zal eens kijken.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://www.answering-isla(...)eidenwaardigheid.htm
Hier beide kanten van het verhaal
RIP krio gwn lekkerstuk dat ie isquote:Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iemand die zich een beetje heeft ingelezen/semi-intellectueel is/een bovengemiddelde woordenschat heeft, maar met z'n uitspraken volledig de plank misslaat, en dus eigenlijk gewoon een slimme dombo isquote:
Dat doe je ookquote:Op maandag 22 februari 2016 19:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
het gaat niet om mening maar om aanname.alsof ik tegen een kind praat, jezus
Dat mag jij ook vinden.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
het gaat niet om mening maar om aanname.alsof ik tegen een kind praat, jezus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |