Benoem even wat vrouwonvriendelijk is, dan doe ik mijn best wel voor jou om uit te zoeken hoe dat zit. Mijn kennis is niet geheel fantastisch, maar kan wel iets zeggen.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom niet? Sharia wetgeving is ook vrouwonvriendelijk, is dat niet puur islam?
wrm ga je nog in discussie men, is loophole.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die twee staan logischerwijze wel in verbinding met elkaar, maar kjikend naar hoe vrouwen behandeld worden kun je niet zeggen dat die twee in verbinding met elkaar staan. Doelend op het achterstellen van vrouwen.
Ja man, als ik op vakantie ben word ik lekker verkracht door alle mannen in het dorp.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit heb ik trouwens nog nooit eerder gehoord/geweten.
Ja hallo hallo dikke emergency ik wil naar lil kleine luisterenquote:
Dus eigenlijk is het een resultaat van religie als instituut en niet zo zeer de inhoud van de geldende religie?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die twee staan logischerwijze wel in verbinding met elkaar, maar kjikend naar hoe vrouwen behandeld worden kun je niet zeggen dat die twee in verbinding met elkaar staan. Doelend op het achterstellen van vrouwen.
iets als eerwraak bijvoorbeeld? (even een fors duidelijk ding ipv rare regeltjes die ik nog zou moeten factchecken)quote:Op maandag 22 februari 2016 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Benoem even wat vrouwonvriendelijk is, dan doe ik mijn best wel voor jou om uit te zoeken hoe dat zit. Mijn kennis is niet geheel fantastisch, maar kan wel iets zeggen.
1e ontbijt: Yoghurt met muesli;quote:
Je moet onderscheid maken in wat er in de koran staat en wat er in hadiths staan. Daarnaast heeft het niet hebben van vrouwelijke geestelijke leiders toch niet zoveel te zeggen over de positie van de vrouw?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een resultaat van religie als instituut en niet zo zeer de inhoud van de geldende religie?
Ik bedoel, er is geen enkele religie waarbij de positie als geestelijke leider traditioneel door een vrouw bezet mag worden.
okquote:Op maandag 22 februari 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
1e ontbijt: Yoghurt met muesli;
2e ontbijt: Bruinebonensoep met rauwkost en brood;
Lunch: Aardappelen, zalmmoot, doperwten, salade, vruchtenkwark;
3 uur: broodje met kaas en wat koekjes;
Diner: frieten, worstjes, pastijtje, salade, gebakken uitjes, vruchtenkwark.
Nee, maar ik dacht zulke opvattingen hun interpretatie van de Islam was, en niet hun culturele achtergrondquote:Op maandag 22 februari 2016 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja man, als ik op vakantie ben word ik lekker verkracht door alle mannen in het dorp.
niet meer, die waren er vroeger wel.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een resultaat van religie als instituut en niet zo zeer de inhoud van de geldende religie?
Ik bedoel, er is geen enkele religie waarbij de positie als geestelijke leider traditioneel door een vrouw bezet mag worden.
Jammer dat ze niet besloten om jou over de reling te gooienquote:Op maandag 22 februari 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Er waren hier net woorden tussen twee mensen aan boord. Gezeur altijd. Ging weer nergens over.
Ik had het ook wel geweten als mobiel zijndequote:Op maandag 22 februari 2016 19:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja hallo hallo dikke emergency ik wil naar lil kleine luisteren![]()
Nee maar srs waarom doet die zo gvd
De hadiths bestaat niet uit religieuze teksten?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je moet onderscheid maken in wat er in de koran staat en wat er in hadiths staan.
oh kom op nouquote:Daarnaast heeft het niet hebben van vrouwelijke geestelijke leiders toch niet zoveel te zeggen over de positie van de vrouw?
daarom ook het woord traditioneelquote:Op maandag 22 februari 2016 19:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet meer, die waren er vroeger wel.
Kallummquote:Op maandag 22 februari 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet besloten om jou over de reling te gooien
Eerwraak is geen islam,quote:Op maandag 22 februari 2016 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
iets als eerwraak bijvoorbeeld? (even een fors duidelijk ding ipv rare regeltjes die ik nog zou moeten factchecken)
Tevens, is IS ook niet Islam? En jodenhaat? In de qran staan meer dingen over jodenhaat dan in mijn kampf.
Wacht wat?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
Daarnaast heeft het niet hebben van vrouwelijke geestelijke leiders toch niet zoveel te zeggen over de positie van de vrouw?
wejooooquote:Op maandag 22 februari 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet morgen barca spelen?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel belasting neer tikken toch? Of is dat weer cultuur?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eerwraak is geen islam,Eerwraak is cultuur.. Komt zelfs voor in bepaalde delen van Italie en de Yugo gebieden. Hindoes kunnen er ook wat van.
De Koran is zowel negatief als positief over Joden. Maar nergens staat dat ze gehaat moeten worden. Iedereen die in God gelooft belandt n principe in de hemel.
De hadiths hebben voor mij nul , nul betekenis.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:48 schreef zeer het volgende:
[..]
De hadiths bestaat niet uit religieuze teksten?
[..]
oh kom op nouhet al dan niet hebben van stemrecht zeker ook niet?
waarom haten al die marokkanen de joden dan? Zelf in nederland. In frankrijk engeland en duitsland is de exodus al ingezet na een hoop moorden op joden door islamieten.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eerwraak is geen islam,Eerwraak is cultuur.. Komt zelfs voor in bepaalde delen van Italie en de Yugo gebieden. Hindoes kunnen er ook wat van.
De Koran is zowel negatief als positief over Joden. Maar nergens staat dat ze gehaat moeten worden. Iedereen die in God gelooft belandt n principe in de hemel.
Ik zeg wel meer zinnigs maar dat zie jij nooit. Gek is dat.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toch nog iets zinnigs uit dat smoelwerk van je.
quote:Op maandag 22 februari 2016 19:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had het ook wel geweten als mobiel zijnde
lil kleine
Wat heeft dit hier over te zeggen? Leg het me maar uit dan.quote:
Hij is wel eerlijk, toch?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
kreeg een pm met:
jij bent vast fucking goor zonder make up bah
wrm doe je zelf geen onderzoek ipv aannames te hebben op FOK! als het je echt zo interesseerdequote:Op maandag 22 februari 2016 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom haten al die marokkanen de joden dan? Zelf in nederland. In frankrijk engeland en duitsland is de exodus al ingezet na een hoop moorden op joden door islamieten.
Belasting is idd iets. Maar je weet zelf ook vast heus wel dat dat in die tijd normaal was.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:50 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel belasting neer tikken toch? Of is dat weer cultuur?
quote:Op maandag 22 februari 2016 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De hadiths hebben voor mij nul , nul betekenis.
Yeah sure, what ever due.
Ik ken de hadiths niet, wat zijn dat dan?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De hadiths hebben voor mij nul , nul betekenis.
Yeah sure, what ever due.
PM openbaren, TR.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
kreeg een pm met:
jij bent vast fucking goor zonder make up bah
het ging om gelijkheid toch.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat heeft dit hier over te zeggen? Leg het me maar uit dan.
Je hebt trouwens wel vrouwelijke imams, maar die richten zich op vrouwen.
Ow men, dit verveelt mij al weer. Steeds maar weer hetzelfde
Waarom vraag jij aan mij iets over Marokkanen?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom haten al die marokkanen de joden dan? Zelf in nederland. In frankrijk engeland en duitsland is de exodus al ingezet na een hoop moorden op joden door islamieten.
Maar het staat wel in de Koran?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Belasting is idd iets. Maar je weet zelf ook vast heus wel dat dat in die tijd normaal was.
Het wordt tegenwoordig nergens zo uitgevoerd.
we hoeven het niet met elkaar eens te zijn, toch?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:52 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
Ik ken de hadiths niet, wat zijn dat dan?
Maar ik kan het echt niet met je eens zijn dat het niet mogelijk maken dat vrouwen geestelijk leider worden niks zegt over de positie van de vrouw. Het zijn wat mij betreft alles over de waanzin waarin iedere vorm van georganiseerde religie vervalt.
mijn bronnen moeten nederlands of engels zijn, dan kom je voornamelijk maar aan 1 kant van het spectrum uit. Wees blij dat ik er wat over wil leren.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:52 schreef Crip het volgende:
[..]
wrm doe je zelf geen onderzoek ipv aannames te hebben op FOK! als het je echt zo interesseerde
makkelijk hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
we hoeven het niet met elkaar eens te zijn, toch?
Hahahaquote:Op maandag 22 februari 2016 19:54 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schakel per direct deze man in, er zitten hier teveel kuffars.
quote:Op maandag 22 februari 2016 19:54 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schakel per direct deze man in, er zitten hier teveel kuffars.
nee hoor, bevestigd alleen dat je zelf geen interesse toont in het zoeken.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
mijn bronnen moeten nederlands of engels zijn, dan kom je voornamelijk maar aan 1 kant van het spectrum uit.
weet ik nietquote:Op maandag 22 februari 2016 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom vraag jij aan mij iets over Marokkanen?
Che_ is een Koerdquote:Op maandag 22 februari 2016 19:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet ik nietbedoelde ook meer noord afrika dan specifiek mocros, maar oke, weet niet waarom ik dat aan jou vroeg
waar is che_ als je hem nodig hebt
>noord-afrikaquote:Op maandag 22 februari 2016 19:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
weet ik nietbedoelde ook meer noord afrika dan specifiek mocros, maar oke, weet niet waarom ik dat aan jou vroeg
waar is che_ als je hem nodig hebt
ongefundeerd en kinderachtig dit. Probeer het nog eensquote:Op maandag 22 februari 2016 19:55 schreef Crip het volgende:
[..]
nee hoor, bevestigd alleen dat je zelf geen interesse toont in het zoeken.
Nee dan was ik wel net op je nietszeggende reactie's ingegaan als ik dat wilde doen, Murdera.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
ongefundeerd en kinderachtig dit. Probeer het nog eens
watquote:Op maandag 22 februari 2016 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha. Typisch voorbeeld van een smart dumb nigga.
Hij werkt. Zgn leven.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
ssssthoop dat hij net binnenkomt en boos gaat doen
R.I.P. Fernandes SC, met allochtonen en lekkere chicks.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
zieke multi culti sc hier. ff zoeken voor beetje ariër sc hier hoor
Maar hoe komt het dan dat de interpretatie van de koran zoals die door IS gedaan wordt, door ongeveer iedere deskundige de letterlijke genoemd wordt?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://www.answering-isla(...)eidenwaardigheid.htm
Hier beide kanten van het verhaal
quote:maar hij moet aan de moslims gewillig de [tol] belasting betalen en onderdanig, zich onderwerpen aan de islamitische wetten
jij weet nog minder van jouw geloof dan ik gok ik zo. Van ismo leer ik tenminste nog watquote:Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee dan was ik wel net op je nietszeggende reactie's ingegaan als ik dat wilde doen, Murdera.
Ja doequote:Op maandag 22 februari 2016 19:56 schreef NoelGallagher het volgende:
zieke multi culti sc hier. ff zoeken voor beetje ariër sc hier hoor
wtf is dat nou weer dan? fernandes sc?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
R.I.P. Fernandes SC, met allochtonen en lekkere chicks.
Dat mag jij vindenquote:Op maandag 22 februari 2016 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij weet nog minder van jouw geloof dan ik gok ik zo. Van ismo leer ik tenminste nog wat
Wil je nou zeggen dat allochtonen geen lekkere chicks zijn :squote:Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chicks waren lekker indeed, phantomessequote:Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ECKTE TATTA GESPOT HOORquote:Op maandag 22 februari 2016 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wtf is dat nou weer dan? fernandes sc?
thnx, ik zal eens kijken.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
http://www.answering-isla(...)eidenwaardigheid.htm
Hier beide kanten van het verhaal
RIP krio gwn lekkerstuk dat ie isquote:Op maandag 22 februari 2016 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iemand die zich een beetje heeft ingelezen/semi-intellectueel is/een bovengemiddelde woordenschat heeft, maar met z'n uitspraken volledig de plank misslaat, en dus eigenlijk gewoon een slimme dombo isquote:
Dat doe je ookquote:Op maandag 22 februari 2016 19:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
het gaat niet om mening maar om aanname.alsof ik tegen een kind praat, jezus
Dat mag jij ook vinden.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
het gaat niet om mening maar om aanname.alsof ik tegen een kind praat, jezus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |