mwah, dat salafisme hier lijkt me niet de manier om een beter/positiever begrip van de islam te krijgenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:03 schreef Remqo het volgende:
Als jullie vragen hebben over de islam, dan kan je toch ook de lokale imam aanspreken?
wel een bietje racistisch jij he :squote:Op maandag 22 februari 2016 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Alsof er hier een imam is![]()
![]()
handjevol moslims woont hier. perfect.
heeey snolquote:Op maandag 22 februari 2016 20:05 schreef Crip het volgende:
Beter imam aanspreken ipv twee snollen op het internet vragen
amenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:05 schreef Crip het volgende:
Beter imam aanspreken ipv twee snollen op het internet vragen
Denk je dat ze zulke vragen niet srs krijgenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Ja goedendag, kunt u mij vertellen wat de beweegredenen zijn van ISIS, waarom sommige vrouwen onderdrukt worden en wie 9/11 heeft veroorzaakt? Danku."
Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
wel een bietje racistisch jij he :s
Geen idee, maar dan zou ik zulke vragen liever op een openbaar anoniem forum stellen dan zoquote:Op maandag 22 februari 2016 20:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk je dat ze zulke vragen niet srs krijgenHier tenmiinste wel
Dat is de bijwerking van al die drugs die hij neemt.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
wel een bietje racistisch jij he :s
haha anoniemquote:Op maandag 22 februari 2016 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, maar dan zou ik zulke vragen liever op een openbaar anoniem forum stellen dan zo.
denk dat ik daar ook snel ruzie heb met mijn vragen, hier valt dat wel meequote:Op maandag 22 februari 2016 20:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk je dat ze zulke vragen niet srs krijgenHier tenmiinste wel
Lekker voor in de bus zitten enzoquote:Op maandag 22 februari 2016 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
witte privileges beste privileges
ja klpt, ik ben ook een bitch btw.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat een vrouwonvriendelijke opmerking van je.
Misschien heeft hij daar ook zo z'n iedeeen over en kan het vast beter uitleggen dan een gemiddelde moslim(a) of een forum.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Ja goedendag, kunt u mij vertellen wat de beweegredenen zijn van ISIS, waarom sommige vrouwen onderdrukt worden en wie 9/11 heeft veroorzaakt? Danku."
Of hij komt uit een zwaar christelijk dorpquote:Op maandag 22 februari 2016 20:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is de bijwerking van al die drugs die hij neemt.
daar gaan mensen dus de fout in.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, maar dan zou ik zulke vragen liever op een openbaar anoniem forum stellen dan zo.
Het is dat me het ook weer niet zodanig interesseert, maar op zich is het zo'n slecht idee nog niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien heeft hij daar ook zo z'n iedeeen over en kan het vast beter uitleggen dan een gemiddelde moslim(a) of een forum.
Ben zelf niet christelijk hoor. Heb ook wat vrienden met buitenlandse roots hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of hij komt uit een zwaar christelijk dorp
Die halve Fries en kwart Belgquote:Op maandag 22 februari 2016 20:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben zelf niet christelijk hoor. Heb ook wat vrienden met buitenlandse roots hoor.
Imams hier zijn zo rustig, die krijg je niet boos. Zelfs alles netjes opgeruimd toch er varkenskoppen op de hekken waren gezet en dan alsnog niet boos zijn maar gewoon een vriendelijk openbaar Facebook bericht schrijven. Dingen aan mensen vragen die er werkelijk voor hebben geleerd haal je veel meer profijt van dan een zeiksnol zoals stimo of ikquote:Op maandag 22 februari 2016 20:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
denk dat ik daar ook snel ruzie heb met mijn vragen, hier valt dat wel mee
mwah. Ik denk wel dat je een betere discussie kan hebben met iemand die het geloof heeft maar er niet zo in vast zit. Die wat breder zicht heeft.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Imams hier zijn zo rustig, die krijg je niet boos. Zelfs alles netjes opgeruimd toch er varkenskoppen op de hekken waren gezet en dan alsnog niet boos zijn maar gewoon een vriendelijk openbaar Facebook bericht schrijven. Dingen aan mensen vragen die er werkelijk voor hebben geleerd haal je veel meer profijt van dan een zeiksnol zoals stimo of ik
Precies, ik hou me er verder ook niet zo mee bezig, maar als ik wat meer wil weten dan lijkt me dat een goede optie.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is dat me het ook weer niet zodanig interesseert, maar op zich is het zo'n slecht idee nog niet.
Met mij dus.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
mwah. Ik denk wel dat je een betere discussie kan hebben met iemand die het geloof heeft maar er niet zo in vast zit. Die wat breder zicht heeft.
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, we gaan weer over op mijn dieet.
Ik heb vanmorgn gegeten:
30 gram havermout met water, halve banaan en 2 eitjes
T: appel en 13 gram noten ()
L: 100 gram kip met sla, tomaat en paprika
T: Mandarijn
D: 100 gram kipfilet, 130 gram bonen, 200 gram champignons, 150 gram broccoli
T: smartbar en 150 gram magere kwark
kcal 1409 in, uit tot nu toe 2200.
poeh poehquote:Op maandag 22 februari 2016 20:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben zelf niet christelijk hoor. Heb ook wat vrienden met buitenlandse roots hoor.
heb al weggeklikt jaquote:Op maandag 22 februari 2016 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Allemaal kijken naar een rondo van 30 meter afstand
Dat heet over de muur gooien hier.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet besloten om jou over de reling te gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |