Klopt, maar voor andere dommen zijn deze mensen dus slim, en dat kan gevaarlijk zijn zoals in zijn geval.quote:
Ben bang voor de bomgordel onder z'n jurkquote:Op maandag 22 februari 2016 20:03 schreef Remqo het volgende:
Als jullie vragen hebben over de islam, dan kan je toch ook de lokale imam aanspreken?
zo ben ik.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo fel en onaardig doet. Ik begrijp niet waarom je vaak zo denigrerend tegenover anderen moet zijn.
Uit je comfortzone komen. Kom zeg. Beter pvv napraten. j tochquote:Op maandag 22 februari 2016 20:03 schreef Remqo het volgende:
Als jullie vragen hebben over de islam, dan kan je toch ook de lokale imam aanspreken?
+1quote:Op maandag 22 februari 2016 20:03 schreef Remqo het volgende:
10 uur gewerkt vandaag. Ff beetje afstomen.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:03 schreef Crip het volgende:
[..]
je hapt anders wel echt easy op alles, had ik nie van je verwacht
ff komen.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
10 uur gewerkt vandaag. Ff beetje afstomen.
Popje tochquote:Op maandag 22 februari 2016 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
10 uur gewerkt vandaag. Ff beetje afstomen.
"Ja goedendag, kunt u mij vertellen wat de beweegredenen zijn van ISIS, waarom sommige vrouwen onderdrukt worden en wie 9/11 heeft veroorzaakt? Danku."quote:Op maandag 22 februari 2016 20:03 schreef Remqo het volgende:
mwah, dat salafisme hier lijkt me niet de manier om een beter/positiever begrip van de islam te krijgenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:03 schreef Remqo het volgende:
wel een bietje racistisch jij he :squote:Op maandag 22 februari 2016 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Alsof er hier een imam is![]()
![]()
handjevol moslims woont hier. perfect.
heeey snolquote:Op maandag 22 februari 2016 20:05 schreef Crip het volgende:
Beter imam aanspreken ipv twee snollen op het internet vragen
amenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:05 schreef Crip het volgende:
Beter imam aanspreken ipv twee snollen op het internet vragen
Denk je dat ze zulke vragen niet srs krijgenquote:Op maandag 22 februari 2016 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Ja goedendag, kunt u mij vertellen wat de beweegredenen zijn van ISIS, waarom sommige vrouwen onderdrukt worden en wie 9/11 heeft veroorzaakt? Danku."
Valt wel mee hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 20:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
wel een bietje racistisch jij he :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |