Nokiaquote:Op maandag 22 februari 2016 18:48 schreef Vanillekwark het volgende:
JONGENS OPHOUDEN MET FITTIE IK HEB EEN NIEUWE TELEFOON NODIG WELKE ZOU IK HALEN GR GR
Nee van Bill Gatesquote:
Dat je moeder zulke klanten neemt betekent niet dat ik daar ook aan zuig.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zijn jouw klanten dus ff dimmen he
Zuur wijfquote:Op maandag 22 februari 2016 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Minder blowen, misschien maak je dan nog leuke opmerkingen.
Illegale handel waarvoor je 1 ton hebt geleend bij iemand die nu 3k per maand er voor terug wil krijgen zijn leven lang?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niks. Die gaat gebruikt worden voor andere doeleinden.
Van een 30plusser had ik toch wat beters verwacht dan je moeder dit dat. Maakt niet uit hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat je moeder zulke klanten neemt betekent niet dat ik daar ook aan zuig.
AIVD ingelicht, je gaat syrie bellen enzo he.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niks. Die gaat gebruikt worden voor andere doeleinden.
Zoo, echt hequote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wolvendagen. Toen die nog een klein wdtje was zat ze ook snel op de kast.
Dan moet je zelf ook eens leuke opmerkingen maken dan junk niveauquote:Op maandag 22 februari 2016 18:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van een 30plusser had ik toch wat beters verwacht dan je moeder dit dat. Maakt niet uit hoor.
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je doet het zelf sukkel. Doe normaal doe ik dat ook.
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Illegale handel waarvoor je 1 ton hebt geleend bij iemand die nu 3k per maand er voor terug wil krijgen zijn leven lang?
Wat een vertrouwen johquote:Op maandag 22 februari 2016 18:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
AIVD ingelicht, je gaat syrie bellen enzo he.
Maar ik hoorde dat lumia's fijne mobieltjes zijn.
Ik noemde alleen een feit, namelijk dat elke keer als ik online ben mensen fittie willen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wolvendagen. Toen die nog een klein wdtje was zat ze ook snel op de kast.
Ik maak geregeld leuke opmerkingen. Dat jij dat niet vind, zal mij een zorg zijn.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan moet je zelf ook eens leuke opmerkingen maken dan junk niveau
Prima, hou nu dan maar op je verveelt mij inmiddels.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik maak geregeld leuke opmerkingen. Dat jij dat niet vind, zal mij een zorg zijn.
Dan donder je lekker opquote:Op maandag 22 februari 2016 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prima, hou nu dan maar op je verveelt mij inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |