morgen lekker baggeren op de pleequote:Op maandag 22 februari 2016 18:46 schreef Catkiller het volgende:
Ik eet alle bullshit in dit topic, hoop dat het niet te zwaar valt
Krijg je aids vanquote:Op maandag 22 februari 2016 18:46 schreef Catkiller het volgende:
Ik eet alle bullshit in dit topic, hoop dat het niet te zwaar valt
ik eet nu kip met broccoli, bruine bonen, champignons en wat 30+ kaas met sojasaus. erover.quote:
Is dat kaas speciaal voor mensen boven de 30?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik eet nu kip met broccoli, bruine bonen, champignons en wat 30+ kaas met sojasaus. erover.
Walgelijk maar te doen tho
Western Digitalquote:
iPhone Xperia 09quote:Op maandag 22 februari 2016 18:48 schreef Vanillekwark het volgende:
JONGENS OPHOUDEN MET FITTIE IK HEB EEN NIEUWE TELEFOON NODIG WELKE ZOU IK HALEN GR GR
Minder blowen, misschien maak je dan nog leuke opmerkingen.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dat kaas speciaal voor mensen boven de 30?
Zijn jouw klanten dus ff dimmen hequote:Op maandag 22 februari 2016 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van drugs ook dus stop met het verwisselen van naalden met je junk matties
Nokiaquote:Op maandag 22 februari 2016 18:48 schreef Vanillekwark het volgende:
JONGENS OPHOUDEN MET FITTIE IK HEB EEN NIEUWE TELEFOON NODIG WELKE ZOU IK HALEN GR GR
Nee van Bill Gatesquote:
Dat je moeder zulke klanten neemt betekent niet dat ik daar ook aan zuig.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zijn jouw klanten dus ff dimmen he
Zuur wijfquote:Op maandag 22 februari 2016 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Minder blowen, misschien maak je dan nog leuke opmerkingen.
Illegale handel waarvoor je 1 ton hebt geleend bij iemand die nu 3k per maand er voor terug wil krijgen zijn leven lang?quote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niks. Die gaat gebruikt worden voor andere doeleinden.
Van een 30plusser had ik toch wat beters verwacht dan je moeder dit dat. Maakt niet uit hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat je moeder zulke klanten neemt betekent niet dat ik daar ook aan zuig.
AIVD ingelicht, je gaat syrie bellen enzo he.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niks. Die gaat gebruikt worden voor andere doeleinden.
Zoo, echt hequote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wolvendagen. Toen die nog een klein wdtje was zat ze ook snel op de kast.
Dan moet je zelf ook eens leuke opmerkingen maken dan junk niveauquote:Op maandag 22 februari 2016 18:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van een 30plusser had ik toch wat beters verwacht dan je moeder dit dat. Maakt niet uit hoor.
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je doet het zelf sukkel. Doe normaal doe ik dat ook.
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Illegale handel waarvoor je 1 ton hebt geleend bij iemand die nu 3k per maand er voor terug wil krijgen zijn leven lang?
Wat een vertrouwen johquote:Op maandag 22 februari 2016 18:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
AIVD ingelicht, je gaat syrie bellen enzo he.
Maar ik hoorde dat lumia's fijne mobieltjes zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |