Een Zuidplein?quote:
Dat Zuidplein van je ben ik nog nooit geweest.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een Zuidplein?![]()
V&D en Aktiesport waren daar toch wel twee van de grootsten daar.
Sowieso nooit op Zuid geweest gok ik zo.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat Zuidplein van je ben ik nog nooit geweest.
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aktie Sport heb ik afgelopen week nog flink ingekocht, omdat ik door een superlekkere gozer werd geholpen.
Alleen voor de D66-campagne om zieltjes te winnen in de Afrikaanderwijk en toen gauw weer weg haha. Funny cuz its true.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sowieso nooit op Zuid geweest gok ik zo.
Als ik er iets langer mee praat heeft m'n gaydar meer tijd om zijn geaardheid te analyseren, was mijn gedachte. Tegen de tijd dat ik blut was had ik geconcludeerd dat hij niet voor hetzelfde team speelde als ik. Net te laat dus.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kan me zo niet voorstellen dat ik ergens iets zou kopen omdat de verkoper een lekker ding is
Superlekker voor je.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aktie Sport heb ik afgelopen week nog flink ingekocht, omdat ik door een superlekkere gozer werd geholpen.
Ik doe gewoon lekker pretentieus over mijn biervoorkeuren tegen barvrouwen in de hoop dat ze hopeloos verliefd op mij worden.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kan me zo niet voorstellen dat ik ergens iets zou kopen omdat de verkoper een lekker ding is
Primark toch?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een Zuidplein?![]()
V&D en Aktiesport waren daar toch wel twee van de grootsten daar.
Ik schep liever op over het feit hoeveel blikken AH pilseners in achterover kan klappen.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik doe gewoon lekker pretentieus over mijn biervoorkeuren tegen barvrouwen in de hoop dat ze hopeloos verliefd op mij worden.
Helmond is uw nieuwe jachtterrein?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik schep liever op over het feit hoeveel blikken AH pilseners in achterover kan klappen.
Op school?quote:Op maandag 22 februari 2016 17:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik schep liever op over het feit hoeveel blikken AH pilseners in achterover kan klappen.
Het lichaam van Christus.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 17:21 schreef GSbrder het volgende:
Goed onderzoek:
"Liefst 7% van de studenten geneeskunde zou Vlaams Belang stemmen"
>80% heeft amper contact met etnische of educatieve minderheden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |