Eens.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:30 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Achahbar erin alsjeblieft.
Oh. Dan herinner ik hem mij anders. Was het dan zo dat de Graafschap de laatste minuten dik aanzette?quote:Op maandag 22 februari 2016 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Graafschap werd helemaal niet in de 93e minuut beslist. Elia 70'e minuut.
Dat zou kunnen, ik weet alleen dat Feyenoord op breken stond in de eerste helft.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:33 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Oh. Dan herinner ik hem mij anders. Was het dan zo dat de Graafschap de laatste minuten dik aanzette?
Willem II voor de beker ook man man.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik weet alleen dat Feyenoord op breken stond in de eerste helft.
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:34 schreef DonRaja het volgende:
Poll:
Nee 55
Ja 54
Tussenstand, allebei 50%.
Wie maakt die dingen, Aad300?
Oh ja. Diepe droefenisquote:Op maandag 22 februari 2016 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Willem II voor de beker ook man man.
Gelukkig schoot dat spitsje van jullie 3x totaal verkeerd in en was Kenneth attent.
Vind ik leukquote:Op maandag 22 februari 2016 16:34 schreef DonRaja het volgende:
Poll:
Nee 55
Ja 54
Tussenstand, allebei 50%.
Wie maakt die dingen, Aad300?
Geen geluk. Als jij aanvallend wisselt of een speler erin zet die iets fris en nieuws brengt, is dat een kwaliteit van het elftal.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef Elan het volgende:
Achteraf belachelijk veel geluk gehad veel wedstrijden
Nouja geluk in de zin dat tegenstanders grote, nee hele grote of heel veel grote kansen laat liggen.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Geen geluk. Als jij aanvallend wisselt of een speler erin zet die iets fris en nieuws brengt, is dat een kwaliteit van het elftal.
Alleen Willem 2 zijn we écht goed weggekomen.
Kramerquote:Op maandag 22 februari 2016 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja geluk in de zin dat tegenstanders grote, nee hele grote of heel veel grote kansen laat liggen.
En dan vervolgens zo'n Kramerdoelpunt aan de andere kant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:36 schreef groteknakworst het volgende:
[..]
Alleen Willem 2 zijn we écht goed weggekomen.
Vooral dat laatste man man wat vallen ze met z'n alle door de maand deze mooi weer voetballers.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.![]()
Teveel wedstrijden voorbij zien komen waarbij het een godswonder was dat we nog niet met 3,4 goals achter stonden en uiteindelijk toch nog een puntje haalde of zelfs meer. Feyenoord had voor de winterstop gewoon bijna alles mee (van strafzaken tot aan pingels, reddingen etc) en na de winterstop hebben we maar een enkele pot gehad waarbij we onszelf tekort hebben gedaan, meestal verloren we gewoon volkomen terecht en zat er ook niet veel meer in.
Het is ook geen echte verrassing, je had gewoon weinig om op terug te vallen. Geen structuur, geen vaste 11, geen bepaalde voetbalvisie, een tactiek die zo voorspelbaar was, een te traag baltempo en ga zo maar door. Lijkt me sterk dat je daar - ondanks dat je veel punten pakt - écht veel vertrouwen uit put als ploeg en als het dan tegenzit en je mentaal wat tikken te verwerken krijgt en je een coach hebt die ook alles nog mee moet maken kun je gewoon in dit soort situaties belanden lijkt me. Maar dat het kan betekent nog niet dat het moet kunnen natuurlijk, dit is Feyenoord-onwaardig.
Zoals wel vaker gemeld, het muntje viel veelvuldig de goede kant op en nu niet. Niet zo vreemd met dat opportunistische toevalsvoetbal met 11 spelers die van elkaar niet lijken te weten wat ze doen én horen te doen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kramer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achteraf mag je best blij zijn met zijn goals. Voor iemand die zo kut is als men wil doen geloven heeft hij best nog veel gescoord en op belangrijke momenten.blablablabla
Heracles was ook zo'n wedstrijd. Had je al met 0-3 achter kunnen staan, beetje rellen en je wint met 3-0.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.![]()
Teveel wedstrijden voorbij zien komen waarbij het een godswonder was dat we nog niet met 3,4 goals achter stonden en uiteindelijk toch nog een puntje haalde of zelfs meer. Feyenoord had voor de winterstop gewoon bijna alles mee (van strafzaken tot aan pingels, reddingen etc) en na de winterstop hebben we maar een enkele pot gehad waarbij we onszelf tekort hebben gedaan, meestal verloren we gewoon volkomen terecht en zat er ook niet veel meer in.
Het is ook geen echte verrassing, je had gewoon weinig om op terug te vallen. Geen structuur, geen vaste 11, geen bepaalde voetbalvisie, een tactiek die zo voorspelbaar was, een te traag baltempo en ga zo maar door. Lijkt me sterk dat je daar - ondanks dat je veel punten pakt - écht veel vertrouwen uit put als ploeg en als het dan tegenzit en je mentaal wat tikken te verwerken krijgt en je een coach hebt die ook alles nog mee moet maken kun je gewoon in dit soort situaties belanden lijkt me. Maar dat het kan betekent nog niet dat het moet kunnen natuurlijk, dit is Feyenoord-onwaardig.
Zoals wel vaker gemeld, het muntje viel veelvuldig de goede kant op en nu niet. Niet zo vreemd met dat opportunistische toevalsvoetbal met 11 spelers die van elkaar niet lijken te weten wat ze doen én horen te doen.
quote:Op maandag 22 februari 2016 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja geluk in de zin dat tegenstanders grote, nee hele grote of heel veel grote kansen laat liggen.
En dan vervolgens zo'n Kramerdoelpunt aan de andere kant.
Belangrijke momenten viel toch ook wel mee. Alleen tegen Cambuur en Roda.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Achteraf mag je best blij zijn met zijn goals. Voor iemand die zo kut is als men wil doen geloven heeft hij best nog veel gescoord en op belangrijke momenten.
Ik denk dat alleen de eerste helf Heerenveen niet zon wedstrijd was.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heracles was ook zo'n wedstrijd. Had je al met 0-3 achter kunnen staan, beetje rellen en je wint met 3-0.
En Twente thuis. Die waren ook echt lijp slecht toen.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen de eerste helf Heerenveen niet zon wedstrijd was.
Onterechte rode kaart ook nogquote:Op maandag 22 februari 2016 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heracles was ook zo'n wedstrijd. Had je al met 0-3 achter kunnen staan, beetje rellen en je wint met 3-0.
Dat zijn bijna de helft van onze punten joh.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Belangrijke momenten viel toch ook wel mee. Alleen tegen Cambuur en Roda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |