Geen ervaring mee.quote:
Heb ik dat gezegd? Nee he. Ga spelen danquote:Op maandag 22 februari 2016 13:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh nee gesloten intichting is heel normaal idd dat hebben we allemaal weleens gehad
ik ook niet, totaal niet verslavingsgevoeligquote:
Ik wel, helaas.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook niet, totaal niet verslavingsgevoelig
Ik wel een klein beetje maar heb mezelf wel under controlquote:Op maandag 22 februari 2016 13:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook niet, totaal niet verslavingsgevoelig
Maar je rookt wel elke dag toch? roken als in wiet?quote:Op maandag 22 februari 2016 14:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wel een klein beetje maar heb mezelf wel under control
oxy en morfine leveren wel wat opquote:Op maandag 22 februari 2016 14:12 schreef Catkiller het volgende:
Die verkoop je nu gewoon door aan Noel zijn vrienden zeker?
Ja, zo goed als. Komt wel eens voor dat ik een dagje niet rook hoor. Maar ik ondervind er geen last van in mijn dagelijkse leven.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je rookt wel elke dag toch? roken als in wiet?
Welke opleiding doe je?quote:Op maandag 22 februari 2016 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, zo goed als. Komt wel eens voor dat ik een dagje niet rook hoor. Maar ik ondervind er geen last van in mijn dagelijkse leven.
Ok.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij werkt. Reminder 't klaagt meer dan ik.
Vapen?quote:Op maandag 22 februari 2016 14:06 schreef PeZu het volgende:
ik verdamp wel elke dag maar dat is vnl tegen chronische klachten anders zit ik aan de tramadol, oxycotin of morfine.... mja
dat noel veel zeurt over zijn collegaquote:Op maandag 22 februari 2016 14:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ok.
Snap het laatste gedeelte van je zin niet.
Zoveel klaag ik helemaal niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij werkt. Remember 't klaagt meer dan ik.
Ook niet met opstaan?quote:Op maandag 22 februari 2016 14:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, zo goed als. Komt wel eens voor dat ik een dagje niet rook hoor. Maar ik ondervind er geen last van in mijn dagelijkse leven.
Aaaaah. Nou, over die collega gesproken. Die is vertrokkenquote:Op maandag 22 februari 2016 14:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat noel veel zeurt over zijn collega
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tele2 prepaid, nooit iets mee mis gegaan.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:18 schreef Oberkullie het volgende:
Godverdegod die rommel van Tele2 werkt weer eens niet. Kan ik weer een half uur in de wacht staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |