wat is dezequote:Op maandag 22 februari 2016 13:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wel een mooie fotoreportage gemaakt toen, over NG z'n vriendengroep.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
afkick vanwege wiet? hoeveel smoke je dan dat je dat nodig hebt?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. 3 daarvan zaten in psychose, 1tje alleen afkick vanwege wiet.
met 2 heb ik geen contact meer, 1 zit nog gewoon bij onze core groep en de andere begint het contact weer langzaam te komen nadat ie vrij gekomen is.
quote:Op maandag 22 februari 2016 13:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik distantieer me van zulk gezelschap.
Je lijkt mij een tokkie.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Wow rustig guys. Ik woon in een dorp op het platteland. Je schrikt van het gebruik in zulke dorpen
hoe niet veel te zijn en waarschijnlijk ook andere oorzaak aan wiet raak je lichamelijk niet verslaafd wel aan het belondne dopamine effect dat het triggert, maar dat kun je ook van bv gamen krijgenquote:Op maandag 22 februari 2016 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
afkick vanwege wiet? hoeveel smoke je dan dat je dat nodig hebt?
Wou net zeggen, zal dan vast wel meer aan de hand zijn...quote:Op maandag 22 februari 2016 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe niet veel te zijn en waarschijnlijk ook andere oorzaak aan wiet raak je lichamelijk niet verslaafd wel aan het belondne dopamine effect dat het triggert, maar dat kun je ook van bv gamen krijgen
vaak is het ook een cmbi van vluchtgedrag in games en wiet vanwege andere psychische problemen
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Integendeel. Men verwacht het nooit van mij omdat ik er zo netjes en beschaafd uit zie. Srs
Misschien kan je bij de conciërge gaan zitten? eventueel creepy tactics uitwisselen.quote:
Oh nee gesloten intichting is heel normaal idd dat hebben we allemaal weleens gehadquote:Op maandag 22 februari 2016 13:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gesloten inrichting, geen gevangenis hoor.
Lag wel meer achter. Maar hij kon het niet uit zichzelf. Is er vrijwillig naartoe gegaan. Vind ik erg knap van hem.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
afkick vanwege wiet? hoeveel smoke je dan dat je dat nodig hebt?
Die stap zelf nemen is meestal wel knap, als je er al zo diep in zit idd.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lag wel meer achter. Maar hij kon het niet uit zichzelf. Is er vrijwillig naartoe gegaan. Vind ik erg knap van hem.
meisjes creepen op mij tegenwoordig... serieus heb 2 recente concrete voorbeeldenquote:Op maandag 22 februari 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien kan je bij de conciërge gaan zitten? eventueel creepy tactics uitwisselen.
wel dat een maat er in zit jaquote:Op maandag 22 februari 2016 13:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh nee gesloten intichting is heel normaal idd dat hebben we allemaal weleens gehad
Haha heb je ze in beton gegotenquote:Op maandag 22 februari 2016 13:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb 2 recente concrete voorbeelden
blijven is het lastigstquote:Op maandag 22 februari 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die stap zelf nemen is meestal wel knap, als je er al zo diep in zit idd.
Kabel haspel.quote:
Vertel eensquote:Op maandag 22 februari 2016 13:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
meisjes creepen op mij tegenwoordig... serieus heb 2 recente concrete voorbeelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |