SPOILER: hottttOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damnquote:
Kon me al moeilijk voorstellen dat je je in een verbrande jurk hijst en je haar enzo zo raar knipt en make up enzo opdoet om te trollenquote:Op maandag 22 februari 2016 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hij is echt zo ver heen... Blijkbaar heeft ie wel soms uurtje verlof oid maar dan gaat ie soms ontsnappen of zo.
'een paar maten'quote:Op maandag 22 februari 2016 13:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb ook paar maten gehad, zelfde als btb. Sneu man, moet je niet willen.
Ah daarom was die een paar jaar afwezig. Helemaal duidelijk nu.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
'een paar maten'Nou iig fijn dat je er nu weer bovenop bent en aan het werk en zo.
Hij had wel bijna een fantopic hier maar nu komt hij er zelf niet meer en is het al wat minder gelukkig. Maar als je zijn posts leest dan heb je niet het idee dat ze er veel aan (kunnen) doen in Deltaquote:Op maandag 22 februari 2016 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn![]()
[..]
Kon me al moeilijk voorstellen dat je je in een verbrande jurk hijst en je haar enzo zo raar knipt en make up enzo opdoet om te trollenmja erg treurig... en dat wordt hier wel gevoed helaas.
Haha, lol. Nee, ik heb het altijd wel redelijk onder controle kunnen houden hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:16 schreef Chai het volgende:
[..]
'een paar maten'Nou iig fijn dat je er nu weer bovenop bent en aan het werk en zo.
max 2x per dag deler bellen?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, lol. Nee, ik heb het altijd wel redelijk onder controle kunnen houden hoor.
Er verandert weinig in al die keren dat ie wel online is...dat ie op den duur ook de as uit de asbak zat te snuiven enzoquote:Op maandag 22 februari 2016 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij had wel bijna een fantopic hier maar nu komt hij er zelf niet meer en is het al wat minder gelukkig. Maar als je zijn posts leest dan heb je niet het idee dat ze er veel aan (kunnen) doen in Delta
Maillot of zo?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:24 schreef Crip het volgende:
Ik wil een rok aan doen maar tis best koud
struggles.
bierdopjes tafel?quote:Op maandag 22 februari 2016 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga dus Heineken bierdopjes tafel maken, Heineken mag/kan mij geen bierdopjes opsturen maar ik krijg wel wat anders(Wat weet ik niet, spannend haha).
Ik heb geen idee, en er zijn vrij weinig zaken die me nog minder boeien ook.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar is bob., nog steeds onder behandeling?
hoe moet ik me dat voorstellen?quote:
Een paar maten ook echtquote:Op maandag 22 februari 2016 13:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, lol. Nee, ik heb het altijd wel redelijk onder controle kunnen houden hoor.
Classy. Past vast bij je houten kabelspindel tafel.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga dus Heineken bierdopjes tafel maken, Heineken mag/kan mij geen bierdopjes opsturen maar ik krijg wel wat anders(Wat weet ik niet, spannend haha).
Kabelspindelquote:Op maandag 22 februari 2016 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Classy. Past vast bij je houten kabelspindel tafel.
Zou wel hip zijn, zoveel moslima zie je niet zo. Meestal dan zonder hoofddoekquote:Op maandag 22 februari 2016 13:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ga toch niet metblote benen en hoofddoek
zo'n dingquote:Op maandag 22 februari 2016 13:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kabelspindel![]()
Doet me denken aan hoefkatrol.
quote:Op maandag 22 februari 2016 13:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kabelspindel![]()
Doet me denken aan hoefkatrol.
zou echt fugly zijnquote:Op maandag 22 februari 2016 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou wel hip zijn, zoveel moslima zie je niet zo. Meestal dan zonder hoofddoek
Doe maar of je neus bloedt.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:32 schreef hoink581 het volgende:
Echt 2Nutz, waar heb je het nu over.
natuurlijk nietquote:Op maandag 22 februari 2016 13:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Trek eens aan en maak pic
quote:Op maandag 22 februari 2016 13:34 schreef Oberkullie het volgende:
Als het goed is heb ik weer wifi![]()
Moet 10 minuutjes wachten tot DSL lampje stopt met knipperen
Ja, zo grappig vind ik dat niet hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 13:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een paar maten ook echt. Je halve crew is dus gewoon paranoia schizo junk
.
Halve junks danquote:Op maandag 22 februari 2016 13:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, zo grappig vind ik dat niet hoor![]()
En met een paar man bedoel ik 4. Wil niet zeggen dat m'n hele crew bestaat uit junks hoor. Integendeel
Eh.. jij begint met je vingertje te wijzen, jij startte ditquote:
Dus 4 gasten uit je "squad" vertonen overeenkomsten met badtripbob? Ik denk dat onze wegen hier scheidenquote:Op maandag 22 februari 2016 13:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En met een paar man bedoel ik 4. Wil niet zeggen dat m'n hele crew bestaat uit junks hoor. Integendeel
4 (!!) vrienden van je in psychose? wtfquote:Op maandag 22 februari 2016 13:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 februari 2016 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Halve junks dan
Goeie groep wel
De enige overeenkomst is denk ik dat ze in een kliniek of inrichting hebben gezeten. Contact met deze boys is ook een beetje verwaterd hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus 4 gasten uit je "squad" vertonen overeenkomsten met badtripbob? Ik denk dat onze wegen hier scheiden.
Juist, wat een intrige.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
Eh.. jij begint met je vingertje te wijzen, jij startte dit
En ik maak het hier af.
Dat heb ik niet gezegd. 3 daarvan zaten in psychose, 1tje alleen afkick vanwege wiet.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
4 (!!) vrienden van je in psychose? wtf
Ik distantieer me van zulk gezelschap.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met al je rare pics MMG lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat je bij de groep van Noel hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |