Dat was een terechte klacht tochquote:Op maandag 22 februari 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En iedereen maar klagen dat Te Vrede weg moest, want ja, die voetbalde niet mee______________!
Ik verbaas me over de verdeeldheid.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:35 schreef GGMM het volgende:
Wat een spannende poll.
Bijzonder dat er 54 debielen zijn langsgeweest.
Als er bruikbare voorzetten komen scoort Kramer wel. Dat is gebleken. Hij mist alleen inzet en techniek om wekelijks 90 minuten als eerste spits van Feyenoord te acteren. Dat hij geen duels kan winnen is pas echt een teringdomme opmerking. Dan heb je ongeveer al zijn kools dit seizoen gemist.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:29 schreef Typisch het volgende: [..]
Flikker toch op joh met je gezwets. Die gast wint nooit een duel, hoezo breekijzer?
Benieuwd of die boetes standhouden. Gok van niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel lekker verdienen trouwens gister, 200 X 220 euries. KoeKoeK.
Immers 2.0quote:Op maandag 22 februari 2016 11:38 schreef Caland het volgende:
Je zag gisteren wel duidelijk dat Kramer wat instructies van Dick had meegekregen. Zakte zo nu en dan terug waar hij wat ballen op zijn borst vasthield. En daarbij ook een keer hands maakte
Die gozer is echt gewoon motorisch gestoord.
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er bruikbare voorzetten komen scoort Kramer wel. Dat is gebleken. Hij mist alleen inzet en techniek om wekelijks 90 minuten als eerste spits van Feyenoord te acteren. Dat hij geen duels kan winnen is pas echt een teringdomme opmerking. Dan heb je ongeveer al zijn kools dit seizoen gemist.
326x. Maar ik gok zo dat er niet heel veel mensen gaan betalen.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel lekker verdienen trouwens gister, 200 X 220 euries. KoeKoeK.
Ja dramatisch.quote:
Dit moet wel echt de meest lachwekkende post ooit zijn in deze topicreeks.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Als er bruikbare voorzetten komen scoort Kramer wel. Dat is gebleken. Hij mist alleen inzet en techniek om wekelijks 90 minuten als eerste spits van Feyenoord te acteren. Dat hij geen duels kan winnen is pas echt een teringdomme opmerking. Dan heb je ongeveer al zijn kools dit seizoen gemist.
Staat Dennis van der Heijden al op het verlanglijstje?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Immers 2.0
Conclusie : Nooit maar dan ook nooit meer iets uit Den Haag halen.
Wist niet dat die ook een Feyenoord-achtergrond heeft. Ik ben lichtelijk fan.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat Dennis van der Heijden al op het verlanglijstje?
Zag het op zijn instagram ja, moest lachen.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist niet dat die ook een Feyenoord-achtergrond heeft. Ik ben lichtelijk fan.
Je kunt niet scoren als je je duels niet wint.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit moet wel echt de meest lachwekkende post ooit zijn in deze topicreeks.
Een God in door koppen naar z'n denkbeeldige vriendje ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt niet scoren als je je duels niet wint.
in de kopduels is Kramer God
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Kopduels met het luchtledige ja.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |