Lekt.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:37 schreef H.FR het volgende:
Neem gewoon een standaard flesje spa-water. Kun je best 2 weken gebruiken als je hem goed met heet water afspoelt. Gegarandeerd lekvrij.
Bullshit. Ik doe het zelf namelijk al jaren. En er heeft nog nooit 1 flesje gelekt.quote:
Dit inderdaad, kun je ook nog koffie meenemenquote:Op maandag 22 februari 2016 11:36 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
Metalen thermosfles a 5 euro..
[ afbeelding ]
je laptop gaat eerder kapot dan dat ding kan lekken.
weet niet wat jij met je tas doet, maar ik heb daar nooit last van heurquote:
Oke het is bullshit deze flesjes lekken niet omdat ze bij jou ook niet lekken excuses voor het ongemak doei kusquote:Op maandag 22 februari 2016 11:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bullshit. Ik doe het zelf namelijk al jaren. En er heeft nog nooit 1 flesje gelekt.
Nu ben ik ook wel benieuwd naar wat TS doet met haar flesjesquote:Op maandag 22 februari 2016 11:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
weet niet wat jij met je tas doet, maar ik heb daar nooit last van heur
Dan doe je er toch iets raar mee, als ik enkele tientallen van die flesjes per jaar zonder problemen kan gebruiken.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke het is bullshit deze flesjes lekken niet omdat ze bij jou ook niet lekken excuses voor het ongemak doei kus
je moet de dop ook goed dicht draaien hequote:
Vrij weinig. Hou hem altijd zo recht mogelijk, of ik er nu mee loop of hem af doe in de trein. Super kut ook daarom.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
weet niet wat jij met je tas doet, maar ik heb daar nooit last van heur
Wow bedankt voor de tip, denk dat dit wel het beste idee tot nu toe is.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet de dop ook goed dicht draaien he
Nee ik heb net een spasme ontdekt wat ik nooit eerder had.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:40 schreef Molo het volgende:
Heb je wel een normale hand functie? :voor dichtdraaien enzo?
Kijk even in je polis of een bionische hand vergoed wordt. Amputatie is dan aan te radenquote:Op maandag 22 februari 2016 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee ik heb net een spasme ontdekt wat ik nooit eerder had.
graag gedaan. succes er meequote:Op maandag 22 februari 2016 11:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wow bedankt voor de tip, denk dat dit wel het beste idee tot nu toe is.
Topic kan gesloten worden
Dacht ik eerst ook, maar nee, daar is het te veel voorquote:Op maandag 22 februari 2016 11:40 schreef Jordy-B het volgende:
Is het probleem misschien condensvorming? Dat het het drinken ijskoud in de tas hebt?
wat voor drank neem je mee?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
Werken die Dopper flessen goed of is dat gewoon weer zo'n hipsterinitiatief?
Zonder koolzuur. Gewoon van die shit als appelsap en zoquote:Op maandag 22 februari 2016 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat voor drank neem je mee?
met of zonder koolzuur?
Ik vind het ook vreemdquote:Op maandag 22 februari 2016 11:44 schreef Jordy-B het volgende:
Het is wel een beetje vreemd verhaal...
Als je die halve liter pet-flesjes hebt met koolzuurhoudende dranken erin. Die zijn dus gemaakt om de druk van koolzuurhoudende dranken te weerstaan. Dus dat zou niet mogen lekken.
Als je daar een vergelijkbare instelling vertoont als hier, is de kans daarop inderdaad niet gering.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:44 schreef RockNijntje het volgende:
En zou het niet gewoon zo kunnen zijn dat ik gepest word en er stiekem iemand in mijn tas plast telkens jatoch
dan vermoed ik inderdaad dat iemand in je tas plastquote:Op maandag 22 februari 2016 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zonder koolzuur. Gewoon van die shit als appelsap en zo.
[..]
Ik vind het ook vreemd
Wat ken je me goed, wil je erover praten?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:45 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als je daar een vergelijkbare instelling vertoont als hier, is de kans daarop inderdaad niet gering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je iets wil dat écht lekt. Zou ik er zeker één nemen.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:43 schreef RockNijntje het volgende:
Werken die Dopper flessen goed of is dat gewoon weer zo'n hipsterinitiatief?
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:46 schreef FlyDutchMan het volgende:
Heb je al geprobeerd de dop erop te draaien?Ik vraag toch een oplossing, niet aan wie het ligt. Kan mij het verrekken of het aan mij of wat dan ook ligt, als er maar een oplossing komt want dit is kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zit er altijd heel strak op als ik hem probeer los te maken (nadat het gelekt isquote:Op maandag 22 februari 2016 11:46 schreef Jordy-B het volgende:
Het kan niet zo zijn dat de dop losdraait in de tas?
Of dat je, hoe knullig ook, de dop niet strak genoeg dichtdraait?). Ik vind het ook echt heel erg raar.
'Vroeger' had ik dit nooit en er is intussen eigenlijk niks veranderd.
Kut hipstersquote:Op maandag 22 februari 2016 11:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je iets wil dat écht lekt. Zou ik er zeker één nemen..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Denk eerder dat ze bij hem thuis, als hij niet op let, met een naald een gaatje maken of op een andere manier zijn flesje saboteren.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:44 schreef Jordy-B het volgende:
Het is wel een beetje vreemd verhaal...
Als je die halve liter pet-flesjes hebt met koolzuurhoudende dranken erin. Die zijn dus gemaakt om de druk van koolzuurhoudende dranken te weerstaan. Dus dat zou niet mogen lekken.
Zo'n standaard Eastpak. Dit is het enige wat er altijd inzit: laptop in laptophoes, laptopadapter, muis, zakje met boterhammen, flesje. De laptop zit een beetje 'vast' aan de achterkant en kan niet bewegen en kan het dus niet zijn. De rest zit onder of rond het flesje. Als ik het zo maak dat de fles de hele tijd recht blijft staan gebeurt het nogquote:Op maandag 22 februari 2016 11:50 schreef Vermecelli het volgende:
Wat voor tas gebruik je? Zit het flesje klem? Zitten er andere spullen in je tas die op een één of andere manier betrokken kunnen zijn bij je lekprobleem?
Die thermosflessen met drukdop lekken dus wel na een paar keer gebruik.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:36 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
Metalen thermosfles a 5 euro..
[ afbeelding ]
je laptop gaat eerder kapot dan dat ding kan lekken.
Heb je Spa water met prik ofzo? Waardoor er druk op de dop komt te staan?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n standaard Eastpak. Dit is het enige wat er altijd inzit: laptop in laptophoes, laptopadapter, muis, zakje met boterhammen, flesje. De laptop zit een beetje 'vast' aan de achterkant en kan niet bewegen en kan het dus niet zijn. De rest zit onder of rond het flesje. Als ik het zo maak dat de fles de hele tijd recht blijft staan gebeurt het nog. Ik weet niet man
![]()
![]()
.
Ga je dagelijks naar een berg op 8 km hoogte?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo'n standaard Eastpak. Dit is het enige wat er altijd inzit: laptop in laptophoes, laptopadapter, muis, zakje met boterhammen, flesje. De laptop zit een beetje 'vast' aan de achterkant en kan niet bewegen en kan het dus niet zijn. De rest zit onder of rond het flesje. Als ik het zo maak dat de fles de hele tijd recht blijft staan gebeurt het nog. Ik weet niet man
![]()
![]()
.
Nee, ook al niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:54 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Heb je Spa water met prik ofzo? Waardoor er druk op de dop komt te staan?
Ja lekker genieten van Eindhoven in den Bergenquote:Op maandag 22 februari 2016 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ga je dagelijks naar een berg op 8 km hoogte?
Ik heb de intake voor de Jostieband gemist omdat mijn xylofoon nat was dus ik wil daar liever niet over praten okequote:Op maandag 22 februari 2016 11:58 schreef Molo het volgende:
Naam veranderen in JostieNijntje dan maar?
Cursus dopdraaien volgen.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vraag toch een oplossing, niet aan wie het ligt. Kan mij het verrekken of het aan mij of wat dan ook ligt, als er maar een oplossing komt want dit is kut.
Wat seksueel weer.quote:
Niet mijn eigen incontinentie dan.quote:
Veel Japanners op je opleiding? Ziet het natte er ook wat wittig uit?quote:Op maandag 22 februari 2016 12:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat seksueel weer.
[..]
Niet mijn eigen incontinentie dan.
Ik ook bijna. Zit serieus te overwegen een extra/losse tas mee te nemen voor drinkenquote:
ik huil nuquote:Op maandag 22 februari 2016 12:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Veel Japanners op je opleiding? Ziet het natte er ook wat wittig uit?
toch niet op je tas he?quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 12:14 schreef Chasingrainbows het volgende:
Je kunt ook elke dag gewoon een nieuw flesje meenemen (Helemaal dicht, uit de supermarkt) en die gedurende de dag op je school in je hand meenemen.
quote:
Jij snapt mequote:
Dat heb ik. Het scheelt uiteraard wel iets, maar het is nog steeds geen oplossing, want het risico dat er spullen geraakt worden bestaat nog steeds.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:25 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Kan je niet een zakje om je flesje heen doen fzo?
Echt nog nooit meegemaakt dit
Stop je flesje in een cilindervormige bewaardoos, bij voorkeur waterdicht.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vraag toch een oplossing, niet aan wie het ligt. Kan mij het verrekken of het aan mij of wat dan ook ligt, als er maar een oplossing komt want dit is kut.
[..]
Zit er altijd heel strak op als ik hem probeer los te maken (nadat het gelekt is). Ik vind het ook echt heel erg raar.
'Vroeger' had ik dit nooit en er is intussen eigenlijk niks veranderd.
[..]
Kut hipsters.
Ik lust geen waterquote:Op maandag 22 februari 2016 12:28 schreef hugecooll het volgende:
Lekken ze eigenlijk ook als je water in een waterflesje doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar appelsap en ranja enzo lijken me even schadelijk als water.Goeie. Die ga ik onthouden.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:28 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Stop je flesje in een cilindervormige bewaardoos, bij voorkeur waterdicht.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 22 februari 2016 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lust geen water.
Neem eens een flesje met water mee dan om te testenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan het me haast niet voorstellen dat het tussen de dop door komt (dop zit er altijd nog heel vast op en heb bij diverse flessen hetzelfde). Maar waar het dan wel vandaan komt... Magiequote:Op maandag 22 februari 2016 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
Je tas niet in een plas water zetten lol
Maar serieus
Lekt het echt tussen de dop door?
Zal ik eens doenquote:Op maandag 22 februari 2016 12:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neem eens een flesje met water mee dan om te testen
Nou hopen dat iemand jou het orgasme laat ontdekken dat je nooit eerder had.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Nee ik heb net een spasme ontdekt wat ik nooit eerder had.
De dop moet er wel goed op worden gedraaid danquote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 12:48 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Nou hopen dat iemand jou het orgasme laat ontdekken dat je nooit eerder had.
Hou je misschien op met posten.
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ken je me goed, wil je erover praten?
Jezus, echt.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar nee, daar is het te veel voor.
Tegenwoordig gooi ik de flesjes voor ik ze in mijn tas doe ook eerst helemaal rond en al en hou ik ze op de kop, dan lekt er totaal niets, hoe gek ik het ook maak. Dan stop ik ze vervolgens in een plastic zak in mijn tas, halfuur later kom ik op school aan, alles nat. Gvd gvd.
Nou ja, als je weer eens een doorlekmomentje hebt, kan je het testen door op de fles te gaan staan en te kijken waar het lek zich dan bevindt.quote:Op maandag 22 februari 2016 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan het me haast niet voorstellen dat het tussen de dop door komt (dop zit er altijd nog heel vast op en heb bij diverse flessen hetzelfde). Maar waar het dan wel vandaan komt... Magie.
quote:Op maandag 22 februari 2016 13:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jezus, echt.![]()
Wtf doe je er dan mee? Flesjes kunnen gewoon niet lekken! Als je de dop goed dichtdraait en hem gewoon in je tas bewaard en niks geks met die tas doet, kan het NIET lekken!!
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke het is bullshit deze flesjes lekken niet omdat ze bij jou ook niet lekken excuses voor het ongemak doei kus
Het is maar waar je je druk om maakt.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Of je bent gewoon een enorme troll.
Het kán gewoon niet!
Wauw jij kan goed lezen echt serieus sommige mensenquote:Op maandag 22 februari 2016 14:52 schreef Vermon het volgende:
Misschien moet je de dop eens goed vastdraaien?
Echt serieus, sommige mensen
Misschien moet je niet zo overdrijven omdat je flesje één of twee keer heeft gelekt.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wauw jij kan goed lezen echt serieus sommige mensen
quote:Op maandag 22 februari 2016 14:55 schreef Vermon het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo overdrijven omdat je flesje één of twee keer heeft gelekt.
We weten allemaal dat een normaal flesje niet kan lekken en jij doet alsof ze dat allemaal wel doen. Dus de conclusie is dat jij achterlijk bent omdat blijkbaar ELK flesje lekt in jouw tas.
quote:
quote:Op maandag 22 februari 2016 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ken je me goed, wil je erover praten?
Nu kan je het dus niet hebben dat ik gelijk heb. Je bent een mongool of je liegt. Dat is het. Klaar punt uit.quote:
Wat zit je dwars schatquote:Op maandag 22 februari 2016 14:58 schreef Vermon het volgende:
[..]
Nu kan je het dus niet hebben dat ik gelijk heb. Je bent een mongool of je liegt. Dat is het. Klaar punt uit.
Klacht is bij deze ongegrond verklaart.
quote:Op maandag 22 februari 2016 14:59 schreef RockNijntje het volgende:
Je hebt trouwens wel echt vertrouwensproblemen als je onmogelijk in kunt denken dat het flesje van iemand op een online forum meer dan twee keer kan lekken.
Ja, ik ken je erg goed en wil erover praten.
Slim genoeg om te studeren, te dom om je dop goed op je flesje te draaien. FUCKquote:Op maandag 22 februari 2016 11:33 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi,
Omdat ik een skere student ben neem ik mijn drinken altijd in een fles mee naar school. Het probleem is echter dat deze flessen altijd lekken, wat best kut is als je dagelijks een laptop en muis en dergelijken mee moet nemen in dezelfde tas. Ik heb al heel veel verschillende soorten flessen geprobeerd, van plastic flesjes tot officiële anti-lek drinkbeker dingen, en telkens is alles weer ranzig en vies en nat.
Huidige klacht: alle soorten flessen lekken
Toekomstige klacht: als mijn spullen kapot gaan door drinken word ik mad als een boeler
Elimineren van de klacht: wat moet ik doen help me
Doei.
Dachten we ook over jou.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Of je bent gewoon een enorme troll.
Het kán gewoon niet!
TS overdrijft en liegtquote:Op maandag 22 februari 2016 15:34 schreef DikPropje het volgende:
Maar hoe dan? Ik heb dit echt nog nooit gehad hoor. Ja 1 maal maar toe had ik de fles zelf niet dicht gedraaid met mijn dronken harses.
Ah ok. Begrijpelijk, dat doe ik op FOK! ook constant.quote:
Wij allemaal wel. Maar we geven het toe.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:38 schreef DikPropje het volgende:
[..]
Ah ok. Begrijpelijk, dat doe ik op FOK! ook constant.
quote:Op maandag 22 februari 2016 15:38 schreef Vermon het volgende:
[..]
Wij allemaal wel. Maar we geven het toe.
hihaho je zei kut!quote:
bek dicht brummetje.quote:Op maandag 22 februari 2016 13:59 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jezus, echt.![]()
Wtf doe je er dan mee? Flesjes kunnen gewoon niet lekken! Als je de dop goed dichtdraait en hem gewoon in je tas bewaard en niks geks met die tas doet, kan het NIET lekken!!
Ben lekker strak dus dan zou er niets uit moeten komenquote:
Prima!quote:Op maandag 22 februari 2016 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben lekker strak dus dan zou er niets uit moeten komen
quote:Op maandag 22 februari 2016 14:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt.
quote:Op maandag 22 februari 2016 14:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wauw jij kan goed lezen echt serieus sommige mensen
quote:
Je hebt trouwens wel echt vertrouwensproblemen als je onmogelijk in kunt denken dat het flesje van iemand op een online forum meer dan twee keer kan lekken.
Ja, ik ken je erg goed en wil erover praten.
[..]
Wat zit je dwars schat? Niet iedereen wil z'n drinkflesje in z'n anus bewaren.
quote:
Oke troll dus. Hihaho wat enorm grappig dit zeg. Lach me echt dood.quote:Op maandag 22 februari 2016 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben lekker strak dus dan zou er niets uit moeten komen
Van die zogenaamd grappige bijdehante reacties ook.quote:Op maandag 22 februari 2016 17:10 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oke troll dus. Hihaho wat enorm grappig dit zeg. Lach me echt dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |