1 2 3 | 1. PSV 24 18 5 1 59 62-24 2. Ajax 24 18 4 2 58 56-15 3. AZ 24 12 4 8 40 45-35 |
Ik beschouw alleen Ajax - AZ // PSV - Ajax // Ajax - FC Utrecht als lastig.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:53 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax heeft een makkelijker programma, daar blijf ik bij. PSV heeft eigenlijk alleen nog maar lastige uitwedstrijden op het programma staan. Ik voorspel daarom dat het misschien wel tot de laatste speelronde spannend zal blijven. Natuurlijk is PSV - Ajax belangrijk, maar daarna moet PSV ook nog naar Alkmaar, Kerkrade en Zwolle.
Als Ajax -AZ lastig is, dan is AZ - PSV dat natuurlijk zeker. Of bedoel je enkel de wedstrijden van Ajax?quote:Op maandag 22 februari 2016 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik beschouw alleen Ajax - AZ // PSV - Ajax // Ajax - FC Utrecht als lastig.
Enkel de wedstrijden van Ajax.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Ajax -AZ lastig is, dan is AZ - PSV dat natuurlijk zeker. Of bedoel je enkel de wedstrijden van Ajax?
Ik ben het met je eens dat het tot het laatst spannend zal blijven.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:53 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax heeft een makkelijker programma, daar blijf ik bij. PSV heeft eigenlijk alleen nog maar lastige uitwedstrijden op het programma staan. Ik voorspel daarom dat het misschien wel tot de laatste speelronde spannend zal blijven. Natuurlijk is PSV - Ajax belangrijk, maar daarna moet PSV ook nog naar Alkmaar, Kerkrade en Zwolle.
Daar ben ik het mee eens, ja. Heerenveen-uit wint Ajax meestal wel. Ik vind voor PSV eigenlijk PSV - Ajax, Roda - PSV, PEC - PSV, AZ - PSV en Groningen - PSV lastig. En dan tel ik PSV - Vitesse nog niet eens mee omdat Vitesse nou niet echt denderend speelt momenteel en PSV in eigen huis toch wel sterk is.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enkel de wedstrijden van Ajax.
Roda - PSV vind ik lastig te zeggen.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, ja. Heerenveen-uit wint Ajax meestal wel. Ik vind voor PSV eigenlijk PSV - Ajax, Roda - PSV, PEC - PSV, AZ - PSV en Groningen - PSV lastig. En dan tel ik PSV - Vitesse nog niet eens mee omdat Vitesse nou niet echt denderend speelt momenteel en PSV in eigen huis toch wel sterk is.
Groningen-uit is vooral gebaseerd op de afgelopen 5 seizoenen (slechts 1 keer winst daar). Lijkt me inderdaad de minst lastigste uitwedstrijd die PSV nog moet spelen. Roda vind ik ook totaal niet indrukwekkend, maar we kennen de staat van dienst van PSV tegen die ploeg.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda - PSV vind ik lastig te zeggen.
FC Groningen - PSV, ik ben niet onder de indruk van FC Groningen.
Als PEC's lappenmand weer leegloopt, zouden ze op een goede dag best kunnen winnen van PSV.
Psv kan zelf aanstaande zaterdag ook wel eens dure punten verspelen na het midweekse CL avontuur.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:09 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd naar Ajax - AZ komend weekend. AZ in topvorm, Ajax blijft toch iedere week de puntjes pakken. Kan weleens een mooie en vooral hele belangrijke wedstrijd worden in de titelstrijd.
Als Hansen zich ditmaal inhoudt, ben ik daar niet zo bang voor eerlijk gezegd.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Psv kan zelf aanstaande zaterdag ook wel eens dure punten verspelen na het midweekse CL avontuur.
Vorig seizoen had je eigenlijk makkelijk moeten winnen in Groningen. Daar ligt het dus niet echt aan. In 2011/12 en 2010/11 waren het toch andere tijden onder Rutten. Dit PSV is voornamelijk in uitwedstrijden bijzonder volwassen en tactisch ook enorm sterk. Dat heb je niet echt teruggezien onder een Fred Rutten. Nu komen ze vaak snel op voorsprong en kunnen ze de wedstrijd makkelijker doodmaken.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Groningen-uit is vooral gebaseerd op de afgelopen 5 seizoenen (slechts 1 keer winst daar). Lijkt me inderdaad de minst lastigste uitwedstrijd die PSV nog moet spelen. Roda vind ik ook totaal niet indrukwekkend, maar we kennen de staat van dienst van PSV tegen die ploeg.
Wij hebben ons broekje al uit.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2 april: De Graafschap - Cambuur
De Graafschap heeft tegen die tijd al lang en breed afstand genomen van Cambuur.quote:
Ik zal het waarderenquote:Op maandag 22 februari 2016 11:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik er een topic voor aan moet maken, zeg je het maar.
Hebben wel een zwaar programmaquote:Op maandag 22 februari 2016 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Graafschap heeft tegen die tijd al lang en breed afstand genomen van Cambuur.
Als PSV weet te stunten dan boeit de Eredivisie me eigenlijk weinig meer.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lastig, mijn gevoel zegt toch echt Psv. Maar weet Psv te stunten in de CL komende weken dan zouden ze het wellicht in eigen competitie ook nog wel eens zwaar kunnen gaan krijgen. Ajax, heel sprankelend is het allemaal niet maar blijven toch bij.
Kies op basis van gevoel toch voor Psv.
Cambuur - Pecquote:
Nou, ik heb liever dat PSV volgens jaar weer CL speelt, dan dat ze dit jaar een ronde later er uit vliegen.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als PSV weet te stunten dan boeit de Eredivisie me eigenlijk weinig meer.
Kampioen worden kan elk jaar nog, kwart finale CL, dat is een unicum tegenwoordig en gaat nog lastiger worden in de toekomst.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever dat PSV volgens jaar weer CL speelt, dan dat ze dit jaar een ronde later er uit vliegen.
Tenzij ze hem winnen, dan mogen ze van mij 12e worden in de Eredivisie.
1 puntje tegen Rodaquote:Op maandag 22 februari 2016 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Cambuur - Pec
Feyenoord - Cambuur (makkie)
Heracles - Cambuur
Cambuur - Roda
De Graafschap - Cambuur
Is ook niet makkelijk...
Dat is natuurlijk zo.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kampioen worden kan elk jaar nog, kwart finale CL, dat is een unicum tegenwoordig en gaat nog lastiger worden in de toekomst.
Hij denkt dat we het hebben over het wel of niet halen van de playoffs voor Europees voetbal.quote:Op maandag 22 februari 2016 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh we bespreken ook wie hier gaat degraderen?
Nee, dat doen we hier: VBL / [De Degradatiestrijd] Wie degradeert rechtstreeks, wie play-offs?quote:Op maandag 22 februari 2016 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh we bespreken ook wie hier gaat degraderen?
Wacht, dus als je nul uitwedstrijden nog zou hebben (nul punten dus), zou dat enorm ongunstig zijn?quote:
Liefst winst.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:28 schreef Brammess het volgende:
Wordt 20 maart beslist als 1 er een winnaar uit de strijd komt.
Denk/hoop dat het bij een gelijkspel Ajax wordt.
Nee tuurlijk hoop ik voor winst, maar vooraf teken ik voor een gelijkspel hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liefst winst.
Vind bijvoorbeeld FC Utrecht een verraderlijke wedstrijd.
Tuurlijk is het prima, zo'n gelijkspelletje. Zeker als je weet dat PSV bij AZ op bezoek moet na de interlands en dat Bruma en Pröpper op scherp heeft staan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nee tuurlijk hoop ik voor winst, maar vooraf teken ik voor een gelijkspel hoor.
Heb je nog meer boeiende inzichten voor ons?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk om Ajax en Psv zal draaien dit seizoen.
Het kan alle kanten op. Het is en blijft een cliché maar beide teams winnen hun wedstrijden de laatste tijd gemakkelijk los van onnodige incidenten zoals vandaag. Zonder Champions League zou ik nog altijd mijn geld op Psv inzitten met een thuiswedstrijd volgend weekend maar mocht het geheel tegen de verwachtingen toch tot een verlenging komen... IK WEET HET NIETquote:Op zaterdag 12 maart 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog meer boeiende inzichten voor ons?
de bal is rondquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan alle kanten op. Het is en blijft een cliché maar beide teams winnen hun wedstrijden de laatste tijd gemakkelijk los van onnodige incidenten zoals vandaag. Zonder Champions League zou ik nog altijd mijn geld op Psv inzitten met een thuiswedstrijd volgend weekend maar mocht het geheel tegen de verwachtingen toch tot een verlenging komen... IK WEET HET NIET
komt vaker voor ja na dit soort wedstrijden van concurrentenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zal me niks verbazen als Ajax morgen gelijk speelt of verliest.
Ik ben tevreden met deze uitkomst. Hopelijk heb je morgen weer meer voor ons.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het kan alle kanten op. Het is en blijft een cliché maar beide teams winnen hun wedstrijden de laatste tijd gemakkelijk los van onnodige incidenten zoals vandaag. Zonder Champions League zou ik nog altijd mijn geld op Psv inzitten met een thuiswedstrijd volgend weekend maar mocht het geheel tegen de verwachtingen toch tot een verlenging komen... IK WEET HET NIET
In de kampioensjaren pakte Ajax altijd gretig die cadeautjes uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
komt vaker voor ja na dit soort wedstrijden van concurrenten
Inderdaad, vrij vaak dat elke ploeg die mee strijd punten laten liggen in één weekend.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
komt vaker voor ja na dit soort wedstrijden van concurrenten
Yepquote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zal me niks verbazen als Ajax morgen gelijk speelt of verliest.
Officieel kan het nog...quote:Op zondag 13 maart 2016 18:48 schreef BadderHaring het volgende:
Feyenoord nadert anders ook wel nu hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |