Op het hoofdkantoor van Veilig Verkeer Nederland zitten ze nu collectief te huilen.quote:
Thanks, ben ook benieuwdquote:Op maandag 28 maart 2016 19:56 schreef bamibij het volgende:
Hoop wel dat je die baan krijgt Braddie. Succes.
Vond het wel een mooi woordquote:
Die ken ik irlquote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, dan moet ik m'n grote vriendin Shireen hier ook maar eens delen:
Lieve schat, waarom denk je dat wij willen zien wat jij de hele dag doet? Ik vind jouw leven alles behalve interessant, en volgens mij ben jij de ene die het interessant vindt.
Ja, word inderdaad kut, maar ach... Moet ook gewoon mijn leven kunnen leven denk ik dan.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:06 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wordt wel kut als ze je naam googlen, hit 3 of 4 ofzo is een FOK! ONZ topic
Mee eensquote:Op maandag 28 maart 2016 21:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, word inderdaad kut, maar ach... Moet ook gewoon mijn leven kunnen leven denk ik dan.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:09 schreef Braddie het volgende:
*kick*
Ik heb even een leuke krabbel geschreven op de hyves van Jordy Van Loon....
Ff opsommen...
15 jaar = beroemd = netjes...
15 jaar & eruit zien als 10 = gay...
15 jaar & doen als 10 = Autistisch...
Ik heb misschien niet jou bekendheid, Maar damn, Je bent een van de 10tallen andere nederlandse sterretjes die denkt alles te wezen omdat ze een plaat hebben gemaakt die*toevallig* goed bevalt bij het nederlandse publiek...
En dan heb je nog een houding van lik me reet....
Je bent 15 ziet er uit als 10 en hebt het gedrag van 10.... Mensen nemen je daarom helemaal niet serieus, Zelfs niet als je platen maakt... Al had je met fucking Michael jackson, of jean Michel Jarre opgetreden, alsnog.... Je gedrag/Je uiterlijk/Je stem irriteert de mensen zo gigantisch dat ze er een instrumental van maken of dat ze jou stem sowieso 2 hele octaven(als je al weet wat dat zijn) omlaag pitchen(als je weet wat pitchen is....)
Nou ja, dit was mijn krabbel aan jou, Veel lees plezier... enne, Vraag je ma even om genoeg keukenrol, Anders verzuip je in de tranen na dit bericht van het janken;)
Yours truly, Bradley Van Dijk(tallentvoller dan jij ooit zal worden;))
Had ik al eens gedaan, maar geloof niet dat hier heel veel aan gedaan word.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:11 schreef bamibij het volgende:
misschien ff een modje vragen om je naam her en der te verwijderen, verdwijnt het na verloop van tijd ook uit de google resultaten
Ja precies, als ik het zelf schrijf moet ik dat zelf weten, maar als andere dat doen is 't een ander verhaal vind ik...quote:Op maandag 28 maart 2016 21:13 schreef bamibij het volgende:
Vind eigenlijk dat ze dat moeten doen, zeker als jij niet degene bent die de naam heeft gepost.. Die quote van mij zullen ze 'm bv niet snel uithalen nee, maar als een ander jouw volledige naam opschrijft moeten ze dat volgens mij gewoon doen.
Niet te hopen dat ze die autofilmpjes van je zien want je rijdt nogal als een tokkie. Agressief, constant toeteren en totaal niet anticiperen op het verkeer om je heen. Niet iets waar een autogarage zich mee zou willen associėren.quote:
Ik word een beetje gestresst van jouw autorijvlogs, dat geschreeuw de hele tijd.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:09 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, word inderdaad kut, maar ach... Moet ook gewoon mijn leven kunnen leven denk ik dan.
Je hoeft dan ook niet te kijken, en het lijkt op geschreeuw, maar ik verhef amper mijn stem. Die dashcam kan volumes harder dan normaal gepraat niet aan.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik word een beetje gestresst van jouw autorijvlogs, dat geschreeuw de hele tijd.
Ahhh jij bent zo'n gezwelletjequote:Op maandag 28 maart 2016 19:47 schreef KarigeKarel het volgende:
[..]
Hatertje. Wen er maar aan, want je kinderen en kleinkinderen zullen deze vlogs bekijken - kill.
Ik blijf een trouwe fan van je kanaalquote:Op maandag 28 maart 2016 21:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je hoeft dan ook niet te kijken, en het lijkt op geschreeuw, maar ik verhef amper mijn stem. Die dashcam kan volumes harder dan normaal gepraat niet aan.
Valt best mee, dit is gefilmd over 1 week tijd met ongeveer 400 gereden kilometers, het lijkt ook net alsof ik veel schreeuw of veel toeter, maar alleen in situaties waarvan ik denk, dit is gevaarlijk. En schreeuwen doe ik niet, ik verhef alleen m`n stem, maar door de microfoon van de dashcam lijkt het alsof ik schreeuw (Ding overstuurd snel)quote:Op maandag 28 maart 2016 21:36 schreef Rectum het volgende:
[..]
Niet te hopen dat ze die autofilmpjes van je zien want je rijdt nogal als een tokkie. Agressief, constant toeteren en totaal niet anticiperen op het verkeer om je heen. Niet iets waar een autogarage zich mee zou willen associėren.
Snap trouwens ook niet waarom je zo gehaast bent in de auto. Als iemand de tijd heeft dan ben jij het wel.
Die vrouw in dat Corsaatje duuwde hem er voor, normaliter laat ik daar altijd m`n gas los, omdat je niet weet wat mensen daar doen even daar gelaten of ze daar voorrang had of niet, ze keek niet om zich heen maar gewoon recht vooruit waardoor ik op het laatst moment in de ankers moest.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:39 schreef Paxcon het volgende:
In je laatste filmpje had je overigens wel wat duidelijker voorrang mogen verlenen aan rechts
Die auto wist niet of jij hem/haar nou voorrang ging geven of niet
Ik adviseer enkel om er maar aan te wennen.quote:Op maandag 28 maart 2016 21:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ahhh jij bent zo'n gezwelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |