SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Milik in bloedvorm, 3-0 winst.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:06 schreef FritzWepper het volgende:
AZ zondag misschien al met het hoofd bij de beker? Voordeeltje?![]()
Nee.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:06 schreef FritzWepper het volgende:
AZ zondag misschien al met het hoofd bij de beker? Voordeeltje?
AZ speelt gewoon vol op de aanval want ze kunnen niet anders.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Nee, nee, want dan breng je geen (matige) verdediger (van Rhijn) voor een aanvallende middenvelder in vorm (Schöne) bij 2-0 waardoor je met 6-7 verdedigend ingestelde spelers staat te voetballen. Dan geef je duidelijk het signaal af dat het wel prima is zo. Denkt die man echt dat we allemaal achterlijk zijn?quote:'Ik denk dat we er uiteindelijk wel meer hadden kunnen maken. Als we aan het doelsaldo hadden willen werken, was daar een mogelijkheid voor vandaag', aldus de trainer tegenover de NOS.
De Boer ziet in dat aan het eind van het seizoen het doelsaldo weleens van doorslaggevende betekenis kan zijn. 'Het is gewoon een extra punt. Uiteindelijk kan je er spijt van krijgen als er wedstrijden zijn waarin je niet hebt geprobeerd om aan het doelsaldo te werken. Al wil ik wil zeggen dat we het vandaag wel hebben geprobeerd.'![]()
Het is ook maar zoeken naar iedere strohalm voor dit matige Ajax hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee.
AZ speelt gewoon vol op de aanval want ze kunnen niet anders.![]()
Als AZ gaat jagen tijdens de opbouw van Ajax zie ik ze kansloos verliezen. Net zoals toen tegen Red Bull Salzburg.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:18 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Het is ook maar zoeken naar iedere strohalm voor dit matige Ajax hoor.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Ja dat roepen mensen sinds die wedstrijd altijd, maar in de praktijk komt daar vaak bar weinig van terecht.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Als AZ gaat jagen tijdens de opbouw van Ajax zie ik ze kansloos verliezen. Net zoals toen tegen Red Bull Salzburg.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
We zullen het zien.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat roepen mensen sinds die wedstrijd altijd, maar in de praktijk komt daar vaak bar weinig van terecht.
In elk geval gaat het tikkie breed en rustig van achteruit opbouwen tegen az niet werken.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Misschien is het wel eens goed voor Ajax om stevig op de bek te gaan. Niet dat ik dat leuk zou vinden, maar dan kan er na de wedstrijd eens niet kritiekloos gepraat wordenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zal tegen PSV wel gebeuren.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Misschien is het wel eens goed voor Ajax om stevig op de bek te gaan. Niet dat ik dat leuk zou vinden, maar dan kan er na de wedstrijd eens niet kritiekloos gepraat worden
Maar dan zullen ze het wel zien als incident
Oh.![]()
Oh ja, krijgen we dat weerquote:Op zondag 21 februari 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal tegen PSV wel gebeuren.
Maar dan zullen ze het wel zien als incident
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ja gewoon even zeven keer achter elkaar verliezen ofzoquote:Op zondag 21 februari 2016 22:29 schreef Tagliano het volgende:
Misschien is het wel eens goed voor Ajax om stevig op de bek te gaan. Niet dat ik dat leuk zou vinden, maar dan kan er na de wedstrijd eens niet kritiekloos gepraat worden![]()
Dat zou geen enkele topclub overkomenquote:Op zondag 21 februari 2016 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja gewoon even zeven keer achter elkaar verliezen ofzoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
"Hun vorm van de dag was gewoon beter. Viergever blijft een geweldige speler voor dit Ajax, ook al maakte hij vandaag 4 eigen doelpunten"quote:Oh.![]()
Het was beter dan andere wedstrijden dit kalenderjaar. Mooie goals in ieder gevalquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Muricgod.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was beter dan andere wedstrijden dit kalenderjaar. Mooie goals in ieder gevalOh.![]()
Leuk dat die zijn debuut gemaakt heeft, goede loopactie bij de 3-0quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Toch altijd leuk zo'n extra optie voorin, zeker nu ik het met Fischer wel een beetje heb opgegeven.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuk dat die zijn debuut gemaakt heeft, goede loopactie bij de 3-0
Hoe zit het met Cerny eigenlijk? Geblesseerd?Oh.![]()
Deed vrijdag mee met Jongquote:Op zondag 21 februari 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch altijd leuk zo'n extra optie voorin, zeker nu ik het met Fischer wel een beetje heb opgegeven.
Hoe zit het met Cerny eigenlijk? Geblesseerd?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: