26quote:Op zondag 21 februari 2016 21:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoe oud ben je?
En na ik volgt nooit dt.
Tuurlijk.quote:
Kweek eens wat ballen dan.quote:
quote:sorry, dislexy!
Het zijn allemaal lichamelijke baantjes die je noemt. Zoek een baan waar je lekker op een stoel kan zitten als dat beter bij je past.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:03 schreef Schnitzel_Koning het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik word gewoon oprecht ongelukkig van werk. Maakt niet uit wat voor baantje ik heb, ik voel me er altijd minderwaardig en slecht door. Maakt niet uit of het nou serveren in een restaurant is, afwassen, fabriekswerk/distributiecentrum, koerierswerk, alles!
Klinkt niet onrealistisch. Ik ben waarschijnlijk ook slimmer dan dat ik aan opleiding heb, zoals eerder gemeld heb ik dislexy waardoor ik op de middelbare school van havo/vwo naar vmbo kader ben afgezakt omdat de talen niet gingen.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ligt het niet aan het soort werk? Misschien heb je juist meer uitdaging nodig. Een psycholoog kan je natuurlijk helpen, ook met eventuele banenkeuze, maar ik zou ook niet gelukkig worden van 8 a 9 uur per dag laaggeschoold werk. Heb je geen andere optie, dan kan je maar beter leuke collega's hebben. Dan is het beter vol te houden.Hoe ga je om met collega's?
Niet veel mogelijkheden bij het uitzendbureau zonder opleiding helaas.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:10 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Het zijn allemaal lichamelijke baantjes die je noemt. Zoek een baan waar je lekker op een stoel kan zitten als dat beter bij je past.
Ah waarom ga je dan geen opleiding volgen? Lekker makkelijk zo.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:13 schreef Schnitzel_Koning het volgende:
[..]
Niet veel mogelijkheden bij het uitzendbureau zonder opleiding helaas.
Volg ik ook (MBO parttime), maar er moet ondertussen wel brood op de plank komen hequote:Op zondag 21 februari 2016 21:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah waarom ga je dan geen opleiding volgen? Lekker makkelijk zo.
En dan een uitkering willen trekken omdat je je te goed voelt voor kutwerk. Serieus, ga daarmee een uitkering aanvragen!!quote:Op zondag 21 februari 2016 21:21 schreef Schnitzel_Koning het volgende:
[..]
Volg ik ook (MBO parttime), maar er moet ondertussen wel brood op de plank komen he
Alsof al die hoogopgeleide werklozen de baantjes ambieren die TS heeft gedaan (restaurant, afwassen, fabriekswerk/distributiecentrum, koerierswerk)......quote:Op zondag 21 februari 2016 22:04 schreef Woelwater het volgende:
Er zijn 600.000 mensen (en alle Fokkers natuurlijk) die wel gelukkig worden van werken. Het zou sociaal zijn van TS om niet het plekje van een wél werkwillende bezet te houden en mooi thuis te gaan zitten.
lange jaren heb je.quote:Op zondag 21 februari 2016 22:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik word ongelukkig van niet werken. Ik ben een stinkleraar, driehonderd weken vakantie per jaar en na drie weken zomervakantie hoop ik dat ik al weer mag. Structuur is mijn levenslijn.
quote:
Wel waarquote:Op zondag 21 februari 2016 21:03 schreef Schnitzel_Koning het volgende:
Ik vindt mezelf ook niet lui
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |