abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160102500
*ik denk dat dit het juiste subforum is, zo niet verplaats maar!

Ik weet niet waarom, maar ik word gewoon oprecht ongelukkig van werk. Maakt niet uit wat voor baantje ik heb, ik voel me er altijd minderwaardig en slecht door. Maakt niet uit of het nou serveren in een restaurant is, afwassen, fabriekswerk/distributiecentrum, koerierswerk, alles!

Het is niet zo dat ik niet wil werken, ik vind oprecht dat iedereen zijn steentje moet bijdragen, maar ik merk dat dit voor mijzelf gewoon zwaar valt. Ik vindt mezelf ook niet lui, al heb ik wel een beetje last van dat ik me altijd erg vermoeid voel als ik moet werken.

Waar het mij vooral in zit is de werkdruk die van mensen gevraagd word. Ik krijg altijd kritiek dat ik niet hard genoeg werk maar dan werk ik me voor mijn gevoel al in het zweet. Ik vind het ook niet reëel dat men zo'n hoge werkdruk eist op het moment dat je voor minimum loon werkt!

Ook de lengte van de gemiddelde werkdag valt mij zwaar. Vaak ben je toch wel 8.5 a 9 uur op het werk en dat is dan nog zonder overwerken. Ik vind dat het daardoor je dag ook te veel gaat overheersen. Ik zou het al veel prettiger vinden als je gewoon 6 uur per dag of 4 dagen per week zou kunnen werken, maar dan verdien je niet genoeg om rond te komen.

Ik vraag me af of dit eens door een psycholoog zou moeten laten beoordelen en dan vooral, of ik in aanmerking kan komen voor een uitkering? Ik begrijp dat het een beetje raar klinkt een uitkering aanvragen op basis van "dat ik niet wil werken". Maar als je oprecht depressief word van werk, zou dat een medische aandoening kunnen zijn?
pi_160102638
Hoe oud ben je?

En na ik volgt nooit dt.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_160102642
Ik ook
pi_160102659
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoe oud ben je?

En na ik volgt nooit dt.
26

sorry, dislexy! :P
pi_160102681
Ligt het niet aan het soort werk? Misschien heb je juist meer uitdaging nodig. Een psycholoog kan je natuurlijk helpen, ook met eventuele banenkeuze, maar ik zou ook niet gelukkig worden van 8 a 9 uur per dag laaggeschoold werk. Heb je geen andere optie, dan kan je maar beter leuke collega's hebben. Dan is het beter vol te houden. :) Hoe ga je om met collega's?
pi_160102686
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:07 schreef Schnitzel_Koning het volgende:
Tuurlijk.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_160102751
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:07 schreef Schnitzel_Koning het volgende:

[..]

26
Kweek eens wat ballen dan.

quote:
:')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_160102760
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:03 schreef Schnitzel_Koning het volgende:

Ik weet niet waarom, maar ik word gewoon oprecht ongelukkig van werk. Maakt niet uit wat voor baantje ik heb, ik voel me er altijd minderwaardig en slecht door. Maakt niet uit of het nou serveren in een restaurant is, afwassen, fabriekswerk/distributiecentrum, koerierswerk, alles!
Het zijn allemaal lichamelijke baantjes die je noemt. Zoek een baan waar je lekker op een stoel kan zitten als dat beter bij je past.
pi_160102834
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ligt het niet aan het soort werk? Misschien heb je juist meer uitdaging nodig. Een psycholoog kan je natuurlijk helpen, ook met eventuele banenkeuze, maar ik zou ook niet gelukkig worden van 8 a 9 uur per dag laaggeschoold werk. Heb je geen andere optie, dan kan je maar beter leuke collega's hebben. Dan is het beter vol te houden. :) Hoe ga je om met collega's?
Klinkt niet onrealistisch. Ik ben waarschijnlijk ook slimmer dan dat ik aan opleiding heb, zoals eerder gemeld heb ik dislexy waardoor ik op de middelbare school van havo/vwo naar vmbo kader ben afgezakt omdat de talen niet gingen.

Mijn collega's bij mijn huidige baan zijn gezellig. Daar ligt het in ieder geval niet aan :)
pi_160102852
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:10 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Het zijn allemaal lichamelijke baantjes die je noemt. Zoek een baan waar je lekker op een stoel kan zitten als dat beter bij je past.
Niet veel mogelijkheden bij het uitzendbureau zonder opleiding helaas. :(
pi_160103096
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:13 schreef Schnitzel_Koning het volgende:

[..]

Niet veel mogelijkheden bij het uitzendbureau zonder opleiding helaas. :(
Ah waarom ga je dan geen opleiding volgen? Lekker makkelijk zo.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_160103121
quote:
99s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ah waarom ga je dan geen opleiding volgen? Lekker makkelijk zo.
Volg ik ook (MBO parttime), maar er moet ondertussen wel brood op de plank komen he ;)
pi_160103387
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:21 schreef Schnitzel_Koning het volgende:

[..]

Volg ik ook (MBO parttime), maar er moet ondertussen wel brood op de plank komen he ;)
En dan een uitkering willen trekken omdat je je te goed voelt voor kutwerk. Serieus, ga daarmee een uitkering aanvragen!! :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_160103611
Nee, daarvoor wordt je niet afgekeurd of krijg je een uitkering voor. Heb je geen begeleider op school waarmee je eens in gesprek kan?
Wat voor werk lijkt me wel leuk?
pi_160104137
Tsja dit is precies de reden dat het hebben van een goede opleiding wel fijn is. Goed dat je nog studeert, maar dit is uiteraard geen reden voor een uitkering.

(en het is dyslexie)
pi_160104309
En altijd moeten mensen zoals TS weten hoe ze aan geld komen zonder te werken :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_160104415
Je bent gewoon een luie flikker dus. Je kan echt wel 40 uur per week een lui baantje doen en genoeg verdienen om rond te komen. Dan heb je in de week nog 168-40=128 uur over om lui te zijn.
pi_160104637
Ga aan e-learning doen, zet een portefeuille op en begin als zzp'er. Vooral die portefeuille is erg belangrijk, omdat het je visitekaartje is. Ik denk dat je vooral een hekel hebt aan het feit dat je telkens onder iemand moet werken, en dat dat je parten speelt.
Google is your friend, abuse your friends
  zondag 21 februari 2016 @ 22:04:11 #19
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160104799
Er zijn 600.000 mensen (en alle Fokkers natuurlijk) die wel gelukkig worden van werken. Het zou sociaal zijn van TS om niet het plekje van een wél werkwillende bezet te houden en mooi thuis te gaan zitten.
pi_160104875
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 22:04 schreef Woelwater het volgende:
Er zijn 600.000 mensen (en alle Fokkers natuurlijk) die wel gelukkig worden van werken. Het zou sociaal zijn van TS om niet het plekje van een wél werkwillende bezet te houden en mooi thuis te gaan zitten.
Alsof al die hoogopgeleide werklozen de baantjes ambieren die TS heeft gedaan (restaurant, afwassen, fabriekswerk/distributiecentrum, koerierswerk)......
  zondag 21 februari 2016 @ 22:08:00 #21
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_160104927
Ik word ongelukkig van niet werken. Ik ben een stinkleraar, driehonderd weken vakantie per jaar en na drie weken zomervakantie hoop ik dat ik al weer mag. Structuur is mijn levenslijn.
Prrrrr
  zondag 21 februari 2016 @ 23:52:09 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160108426
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 22:08 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik word ongelukkig van niet werken. Ik ben een stinkleraar, driehonderd weken vakantie per jaar en na drie weken zomervakantie hoop ik dat ik al weer mag. Structuur is mijn levenslijn.
lange jaren heb je.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160110363
Toch belangrijk om werk te zoeken dat je leuk vind en/of gemotiveerd voor bent.
ADHD-C
pi_160124528
Wie niet?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_160124744
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En na ik volgt nooit dt.
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:03 schreef Schnitzel_Koning het volgende:
Ik vindt mezelf ook niet lui
Wel waar :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties