Neem een debitcard, of een prepayquote:Op maandag 18 april 2016 04:33 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nederlandse banken doen actief moeilijk met de verstrekking ervan. Als jij geen stabiel inkomen hebt kun je het wel vergeten. Terwijl de policies van VISA en Mastercard flexibel genoeg zijn voor dit soort situaties.
Ik heb toen deze kaart gebruikt: https://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Visa-creditcard-fysiek.htmlquote:Op dinsdag 31 mei 2016 17:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem een debitcard, of een prepay
Dat is niet alleen in de VS zoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:44 schreef bluemoon23 het volgende:
Zonder creditcard kun je vrij weinig in de VS is mijn mening.
Auto huren en ter plekke hotels regelen wordt lastig.
Nog tegen problemen aangelopen? Kon je je weg een beetje vinden?quote:
Dan vraag je er toch één aan buiten de bank om? Ik heb een amex gekregen zonder ook maar een loonstrookje of iets toe te hoeven sturen (telefonische aanvraag)quote:Op maandag 18 april 2016 04:33 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nederlandse banken doen actief moeilijk met de verstrekking ervan. Als jij geen stabiel inkomen hebt kun je het wel vergeten. Terwijl de policies van VISA en Mastercard flexibel genoeg zijn voor dit soort situaties.
Alsof ze daar geen kredietcheck doen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dan vraag je er toch één aan buiten de bank om? Ik heb een amex gekregen zonder ook maar een loonstrookje of iets toe te hoeven sturen (telefonische aanvraag)
In ieder geval werd de burden of proof niet bij mij gelegd. Maar een bkr-controle ongetwijfeld wel ja.quote:
Wat natuurlijk niet nodig zou hoeven zijn, gezien je zo een kaart ook als debit of debit met een toegestaande overdraft zou kunnen aanbieden. Of een verzekeringsdeposito zou kunnen vragen, voor klanten zonder inkomen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
In ieder geval werd de burden of proof niet bij mij gelegd. Maar een bkr-controle ongetwijfeld wel ja.
Njah, de vrije hoge jaarlijkse kaartbijdrage zou je al als natuurlijke barrière kunnen zien. 65 euro op jaarbasis voor de green card. Dan is een mastercard via de bank natuurlijk een stuk voordeliger. Ook is het zo dat je het eerste jaar geen geld kunt pinnen ermee. Ze willen eerst een kredietscore van je zien.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:11 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wat natuurlijk niet nodig zou hoeven zijn, gezien je zo een kaart ook als debit of debit met een toegestaande overdraft zou kunnen aanbieden. Of een verzekeringsdeposito zou kunnen vragen, voor klanten zonder inkomen.
Als je eens, in plaats van maar vragen vragen vragen, ook wat van je reiservaringen zou delen is de bereidheid je te helpen wellicht iets groter.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:05 schreef Chunees het volgende:
kan iemand mij helpen?
ik heb dubbele visumkosten betaald, een overboeking met juiste kenmerk en een overboeking zonder juiste kenmerk. nu heb ik de ambassade gemaild en die willen het niet terug betalen
is er nog iets anders wat ik kan doen?
wat wil je weten? heb geen zin om een heel verhaal te typenquote:Op donderdag 2 juni 2016 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je eens, in plaats van maar vragen vragen vragen, ook wat van je reiservaringen zou delen is de bereidheid je te helpen wellicht iets groter.
En waarom wil de ambassade het niet terugbetalen?quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:05 schreef Chunees het volgende:
kan iemand mij helpen?
ik heb dubbele visumkosten betaald, een overboeking met juiste kenmerk en een overboeking zonder juiste kenmerk. nu heb ik de ambassade gemaild en die willen het niet terug betalen
Hoe was het? Klopten de tips die je hier hebt gekregen? Heb je nog tips voor andere reizigers?quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:41 schreef Chunees het volgende:
[..]
wat wil je weten? heb geen zin om een heel verhaal te typen
Secondary screening (SSSS) krijg ik als US citizen ook regelmatig op mijn boarding pass, en het stelt weinig voor. Je bent ~10 minuten max. extra kwijt bij boarding.quote:Op maandag 18 april 2016 19:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat alles goed komt, maar ik vrees dat bij zijn groep op minimaal een boarding pass de code SSSS staat.
https://en.m.wikipedia.or(...)_Screening_Selection
Wij hebben ook geen zin om jou te helpen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:41 schreef Chunees het volgende:
[..]
wat wil je weten? heb geen zin om een heel verhaal te typen
Al contact gehad met je bank wat er mogelijk is ?quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:05 schreef Chunees het volgende:
kan iemand mij helpen?
Heb je al gevraagd waarom je de SSSS zo vaak krijgt?quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:01 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Secondary screening (SSSS) krijg ik als US citizen ook regelmatig op mijn boarding pass, en het stelt weinig voor. Je bent ~10 minuten max. extra kwijt bij boarding.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je eens, in plaats van maar vragen vragen vragen, ook wat van je reiservaringen zou delen is de bereidheid je te helpen wellicht iets groter.
Haha, dit komt zo oprecht overquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:54 schreef Chunees het volgende:
we kwamen om ong 7.00 aan op het vliegveld duseldorf,eerst inch necken en kofferds afgeven,incheck en de rij duurde ong 30 mn,er stond wel een lange rij,daarna moesten we riemen uit en door zon piepding voor controle,daarna werden we naar de terminal verwezen, waar we konden zitten en wachten op onze vlucht.onze vlucht was om 9.45 en dus moesten we lanhg wachten.9.45 het vliegtuig in en we kwamen volgende middag aan in amerika.,eerst vingerafdrukken genomen en dan vanaf daar taxi genomen naar hotel en ingechekt. het hotel heette doubletree by hilton sungrass.de hotel had een shuttle service die je vrij rond bracht.op de terugvlcht hadden we een taxi genomen naar het vliegveld,vervolgens ingechekt,was geen rij,naar de controle, was lange rij,foto werden nagekeken,schoen en riem uit en door controle,vervolgens naar de terminaal waar je kon zittten, vlucht was 3 uur vertraagd door onweer,wachtend in terminal kregen we te horen dat we ergens anders heen moesten,weer veel lopen en opnieuw controle, vervolgens konden we naar de terminal wachten op onze vlucht.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:05 schreef Chunees het volgende:
kan iemand mij helpen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |